Depremden dolayı panik atağım ve anksiyetem tutuyor, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, depremden dolayı çoğu komşum dostum ailesini yakınlarını kaybetti. Bende bu yüzden çok üzüldüm. Hatta komşumuza haber verilirken biz yanındaydık ve şahit olduk birebir. Fenalaştığı için hastaneye bile kaldırdık. Bende bu sebeple buradada deprem olur endişesi yaşıyorum, geceleri uyumuyor sabahı akşam ediyorum. Uyuduğumda saatte bir uyanıyorum. Herkes gibi benimde hayatım dağıldı haklı olarak. Bir gelecek bir umut bir tutunma göremiyorum kendimde. Sürekli kuran okuyorum ve de namaz kılıyorum mümin biri olarak. Sanki bize de aynısı olacak gibi düşünüyorum. Geleceğim yokmuş gibi ve bu durum benim panik atağımı ve kaygımı nirvanaya çıkartıyor. Ne yapabilirim? Herkese geçmiş olsun. Vefat edenlere rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum. Geçmiş olsun Türkiye.

Depremden dolayı panik atağım ve anksiyetem tutuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla