Hiç diyet yapan yok mu ya bir tek ben mi şişmanım ☹️😂
Dukan veya herhangi bir diyet ile kilo vereniniz var mı? Bilgi verir misiniz?
Hiç diyet yapan yok mu ya bir tek ben mi şişmanım ☹️😂
Yıllar önce dukan diyeti ve evde egzersiz ile 90 kg dan 58 e düşmüştüm,4 ayda. Şimdi yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama eski iradem yok. 70 kg yum boyum 160 . Hedefim 50 kg olmak. Kendimi nasıl motive edebilirim? Zaten zor ve sıkıntılı şeyler de yaşadım ve yaşıyorum. Streste bu durumumu etkiler mi? Moralim çok bozuk. Bütün duygularım karmakarışık oldu. Kafayı yiyeceğim. ☹️

Şimdi şöyleki diyet yapmamak lazım yaşam stili haline getireceksin biliyorum klasik geliyor ama böyle olmalı belli bir süre önce diyet yaptım kilo verdim verdiğim kiloların hepsini geri aldım çünkü diyet yani başlıyor ve bitiyor bunu bir hayat haline getirmen lazım spora kesinlikle başla profesyonel olarak değil ama haftada en az dört gün spor salonuna git. Hayatından beyaz un rafine şeker alkol sigara vs bunları çıkartmaya çalış daha sağlıklı şeyler ile dolap doldurmaya çalış ekmek yeme elinden geldikçe beyaz un tüketme sebze ağırlıklı beslen gün içinde en az 3 litre daha da yukarı çıkabilir bu su iç ve hareket etmeye çalış gerekirse evin içinde odalar arasında yürü ama hareket et ve kendine hedef koy git bir tane pantolon al küçük beden hoşuna giden bir pantolon ya da herhangi bir elbise ya da herhangi bir tişört onun içine girene kadar zayıfla her şey sende bitiyor sen istediğin sürece olur ancak diyetle filan değil bunu yaşam haline getirmen lazım
Görüşlerin için teşekkür ederim 🙏
Ketojenik diyet yapıp kilo vermiştim.
Etkili mi kaç kilo verdiniz?
Tebrik ederim
Çok diyet denedim ama en çok kilo verdiğim diyet dukan diyeti oldu
Gitmiştim ama uygulayamadım. Sadece protein ve sıfır ekmekle verdim o kiloyu. Şimdi sadece protein ağırlıklı olmasa bile ekmeği tamamen keseceğim. Bugün mesela ;
Sabah 2 haşlanmış yumurta peynir ve çay
Öğlen bir kase yoğurt
Saat 6dan öncede fırında balık yedim
Haklısınız
Cevap
1Cevap
160 a 90 ken çok fazlaymış ama şu an 160 70 normal bence ya çok da kasma
Eski kiloma gelmekten korkuyorum.
90 olursan evet 100 belki hatta daha fazlasına çıkabilirsin çünkü yemek yemek bir bağımlılık cidden
Bu arada bende diyetteyim ama herhangi bir diyet değil kafama göre yani ahhzzbBsjej
6 dan sonra yeme bu çok işe yarıyor.:)
Ben 8 yaptım onu da bazen deliyorum diyeti abur cubura abanıyorum snJjajahs
Eski irademi geri istiyorum :(
Eski fiziğimi geri istiyorum şu an super mario gibi göbek var görsen şaşarsın nzhzjsjsks
🥺🥺🥺
Biraz konuşalım mı
Konuşalım 😂
Nerden yazayım bir şey var bana oraya mesaj atim
Sen su an gizliden yazıyorsun görünür yap kullanıcı adını mesaj atarım. Tabi istersen kendin bilirsin
Olur bekle
Dukan diyeti çok ağır ama iyi verdiriyor
Evet ağır herkes yapamıyor. O dönemlerde arkadaşta özenerek denedi benden. İkinci gün acile kaldırdılar
Reflü diyeti yap gör farkları ayni sey sztn
İlk defa duyuyorum o da mı protein ağırlıklı.
Aralıklı diyet yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar