Uyguladığım yöntemi tavsiye edeyim, bu yöntemle 3 ayda 9 kilo verdim. En etkili zayıflama yöntemi düzenli ve sağlıklı beslenmek ve abur cubur şeyler tüketmemek, şekerden, tuzdan ve undan uzak durmak. Unlu mamülleri fazla tüketmemek. Pilav çeşitleri, makarna, patates varsa ekmek tüketmemek onun yerine bol salata tüketmek. Öncellikle sabah ilk iş bir su bardağına yarım limon sıkıp içmek kahvaltıyı en iyi şekilde yapmak, dayanabiliyorsanız öğle yemeği yememek tabii ki kendinizi aç bırakmamak kaydıyla ara öğün olarak meyve, sebze ve kuru yemiş tüketmek akşam yemeği en geç saat 8'e kadar yenmeli saat 10'dan sonra hiç bir şey yememek tabii bunlar tek başına olmaz gün içerisinde fırsat buldukça yürüyüş yapmak ve merdiven tırmanmak. Bunları yaparsanız zamanla hem sağlıklı kalır hemde kilo verirsiniz. Bu yötemle 11 yıldır kilomu koruyorum.
Evde squat çalışabilirsin. Büyük kas grupları yağ yakımını yoğunlaştırır. Bolca su içmen gerekiyor kesinlikle ekmek pirinç tatlı ve hazır gıdalardan vazgeçmen gerekiyor. Şöyle diyim 1 hafta spor yap bir tane çikolata ye o emeğini çöp etmiş oluyosun. Geçen sene 90 kiloydum bir hırsla başladım yemin ettim erimeye şu an 63 kiloyum. Azim varsa başarabiliyosun
Protein ağırlıklı beslenmelisin, günlük bazda kalori açığı oluşturmalı ve acele etmeden sağlıklı şekilde kilo vermelisin. Spor salonuna gitme imkanın yoksa evde spor yapabilirsin. İmkanın oluştuğu an spor salonuna gidersen dahada iyi olur başarılar.