herkese merabayın arkadaşlar ben geldim
Her gün min 1 tam ekmek tost yerim ve sürekli hazır gıda tüketiyorum
ve ortalama günde 2 ekmek yiyorum sizce niye kilo alamıyorum help
Beslenme uzmanının verdiği listeye uydum 10 gün yine zayıflamışım :D
herkese merabayın arkadaşlar ben geldim
Her gün min 1 tam ekmek tost yerim ve sürekli hazır gıda tüketiyorum
ve ortalama günde 2 ekmek yiyorum sizce niye kilo alamıyorum help
Beslenme uzmanının verdiği listeye uydum 10 gün yine zayıflamışım :D
Bazı insanlar düzensiz ve hazır gıdalar tükettilerinde zayıflıyorlar, sigara vs. kullanıyor musun bilmiyorum ama kullanıyorsan onlarda etken olabilir ya da tiroid bezlerine baktırmalısın, hiç olmadı metabolizman fazla çalışıyordur.
Bende çok fazla yemek yiyorum, kahvaltıda bir buçuk ekmek yiyorum ve gece yatana kadar ağzım boş durmaz ama 40 kilonun üstüne çıkmıyorum senelerdir, sigara falan var tabi bende, metabolizmamda hızlı çalışıyor sanırım. Hastaneye aile zoruyla defalarca gittim ama ters bir şey çıkmadı ya da sağlıksal açıdan anormal bir durumum yok, her şey gayet normal seyrinde.
Bu durumun tadını çıkarmak kaldı bana da yemek yemeyi deli gibi seven biri olarak...🤷♀️
Fiziksel olarak zayıf olsamda rahatsız edici gelmiyorum gözüme.
Benim arkadaşım günde yaklaşık 2 ekmek yiyordu, onun harici bir sürü ıvır zıvırlar vs. ona rağmen almaktansa veriyordu anlıyorum seni bu yüzden. Bunun için ilk dahiliyeye sonra da endokrine gitmen gerek. Aynı zamanda diyetisyeni de bırakma peşine düş bunun. Sabah aç karnına sütün içine cici bebe, muz ve bal karıştırıp ye. Aynı şekilde gece bunu tok karnına da ye. Bunların harici de dediğim gibi doktora görün. Geçmiş olsun
Karnında kurt var ellamm 😄
Akşamları yatmadan önce bir dolu tabak yoğurtlu makarna yemeyi dene ya da bir tabak bebe bisküvisi+ süt karışımı. Bunların ikisi kilo aldıriyor diye biliyorum.
Sağlıksız beslendiğin için metabolizman olması gerektiğinden daha hızlı çalışıyodur. Ya yavaşlar ya da hızlanır zaten bu durumda ama emin ol bu şekilde devam edersen birgün o hızını kaybeder metabolizman ve birdaha eskisi gibi çalışmaz o zaman pişman olursun. He ama sağlıklı bir şekilde kilo alıyom diyosan onunda diyeti var bir diyetisyenle görüş. Uğraşamam diyosanda düzenli olarak et ye pirinç ye ve bebe bisküvisi orantılı bir şekilde kilo aldırıyo bilgin olsun
Cevap
5Cevap
Sağlıksız beslenince kilo alıyor insan. Ben de bir ara kilo almak içim ekmek tüketimini çoğaltmıştım ama aksine hamur işi yemek beni zayıflatıyor 😅 Dışarıdan yemek ve gazlı içecekler içmek kilo aldırıyor. Tabi sağlıksız olduğu için tavsiye etmem
Çikolata yağlı tuzlu hamur işi zaten öğünlerimin bir çoğu hamurişi,
sandviç gözleme simit börek şu bu e akşamına da tam ekmek tost gömüyorum ekmeğin içiyle beraber :D her gün gazoz içerim favorimdir bira bile içtim bi dönem göbek yapsın diye nafile.
Kilo almak için uğraştıkça veriyorum :D
Spora git kas kütlesi ekle. Gainer kullanabilirsin. Pirinç unuyla puding yapıp yiyebilirsin. Olabildiğince karbonhidrat al.
zaten yattığım yerden zayıflıyom, ağırlığa girersem olan da gidicek :D
Yanlış düşünüyorsun. Ağırlıkta kilo almak için ve vermek için kalori açıklık hesaplamaları vardır. Sen günlük kcal değerinin 500-600 kcal üzerinde al ve sağlam idmanlar at ve kasların gelişmesi için gereken hasarı görsün (hasardan kastım çalıştığın bölgenin sonraki gün hareket edemeyecek hale gelmesi. Tabi ilk zamanlarda böyle başlama). Zaten ağır besleneceksin ve üstüne hasar ören kasların uykuda protein emerek gelişecektir. Yattığın yerden kilo almayı bekleme. Karbonhidrat ve proteine ağır bas.
Sağlıklı şeyler yemeye çalış belki o zaman kilo alabilirsin
Sabah kahvaltını doyurucu yap tost yumurta vs. Ara ogun tüket kuru yemıs gibi öğlen yemeğinide aynı sekilde cok ca tüket aksam yemegıne kadar da aynj sekilde ara öğün al yemeklerden önce su içme aksam yemeğinde karbonhidrat protein hepsini almaya calıs yatasıya kadarda ara öğün ye
Ekmekle olmuyor o işler vitamin protein falan da tüketmen lazımmış
ekmekle kilo alinmaz. kelle paca ic kemik suyu ic. et ye
Kilo alamadığını düşündüğün için alamıyorsun.. 😎
Psikolojik bişey olsaydı İnsanlığın kilo sorunu olmazdı
Bu kadar basit değil işte.. Kilo alamayan biri ne yesem kilo almıyorum der, kilo alan biri de su içsem yarıyor der.. Derinlere iner biraz araştırrsan ki tavsiye ederim doğru olduğunu göreceksin..
Kanka ortada bi sorun var bence bi doktora gözük
Hazır gıdadan oluyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?