Okb ve anksiyete rahatsizligim var ve panik yasiyorum lütfen akıl verin?

Yaklaşık 20 dakika önce arı mama (pirinç unlu mama) yerken genzime gitti. Ama şu an sanki cigerim yaniyormus gibi ve derin nefes alamıyormusum gibi hissediyordum. Öksürme, konuşma vs. sıkıntın yok ama hastaneye de gidemem köydeyiz ve babam da evde degil. Ne yapmalıyım bir sorun yaratır mı sizce?

Okb ve anksiyete rahatsizligim var ve panik yasiyorum lütfen akıl verin?
Cevapla