Yemek yeme alışkanlığını o iştahı geri nasıl kazanabilirim?

46 kiloyum gelen giden bana ne derdin var sen ölmüşsün bitmişsin diyorlar ama halbuki yemek yiyememekten oluyor dertle stresle bir ilgisi yok. En sevdiğim yemekleri bile canım istemezken yemek yeme baskısı kuruluyor bir yerlerde ve zorundaymısım gibi hepsini ağzıma tıkıyıp nefesimi kesiyorum. Günde 1 öğün yemek yemek sizce normal mi? Oda bebek maması kadar küçücük bir kase yemek yememden laf işitiyorum. Sırf bu yüzden patronum bana yemek vermiyor akşama kadar acıkıp öğünüm düzenli olsunda yiyeyim diye ama yine ters tepip bundan soğumaya başlıyorum. 2 gün serumla rahatsızlıktan sıvıyla beslenip yemeğe abanmısyım direkt boğazıma kaçtı , açlıktan boğazımı bile kurutmusum 🙄ama yemek yiyemiyorum ben kortizonlarla kilo almıstım bırakıncada hepsi gitti, milletde kilodan sanıyor yavas yavas 39 lara doğru inmeye gidiyorum eski kilom zaten buydu ama yemek yiyerek buna gitmem normal mi bilemedim. Kendi irademle yemek yemeye ha gecede yapıyorum bazen ama bir bardak suyla uyuduğum gecelerim daha fazla oluyor ve almak yerine vermeye başlıyorum

Yemek yeme alışkanlığını o iştahı geri nasıl kazanabilirim?
Cevapla