Ailem kilomla dalga geçiyor, kilolu değilim ben. Ne yapmalıyım?

Genelde kahvaltı yapabilen birisi değilim. Bazen canim yemek yemek istemiyor. Ve her yiyemedigim zaman babam ve ablam basta olmak üzere gülerek rejim mi yapıyorsun, kilo almak istemiyor mu benim kızım, zayıflamaya mi çalışıyorsun gibi sözler söylüyorlar sonra tum herkes kahkaha atiyo. Bizim aile genetik olarak çok zayıf ama benim kilom normal.1.67 boyunda ve 52 kiloyum. Ama ailem yüzünden fazla gormeye başladım. Kusarak zayiflamayi bile denedim. Nasıl cevap verecegimi bile bilmiyorum tek diyebildiğim "komik değil" ne yapmaliyim ben gercekten zayıflayıp fizigimi mi bozayım yani

Ailem kilomla dalga geçiyor, kilolu değilim ben. Ne yapmalıyım?
Cevapla