Kilolu olduğum için ailem bana zorbalık yapıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar boyum 1.88-1.89 arası kilom 93 yemedigim eleştiri kalmadı ailemden çok kilolusun zayıfla neden fizigin şişman tarzı saçma sapan eleştiri yapıyorlar spora başlamadan önce kilom 82 falandı spora başladım kas artınca ister istemez kilo aldım ben babama boyum 1.87 ama diyince babam uzun zayıflarda var dedi zayıfla dedi bana annemde yüzün tombul duruyor falan tarzı saçma sapan şeyler dedi bana gerçekleri bil tarzı saçma sapan şeyler dedi ben bıktım artık cidden bu durumdan neden kilomdan ötürü bu kadar eleştiri yiyorum ben babama tuna tavus da haftor bjornsonda kilolu ama güçlü 500 kilo deadlift yapıyor diyince kilolu uzunlardan örnek verme zayıf uzunlardan örnek ver dedi babam bana hatta idaaya girdi benle 1 ayda 10 kilo ver sana 2000 TL vericem dedi neden bu kadar cahiller ve kiloma takıyorlar sizce arkadaşlar? Ve ben ne yapmalıyım ne kilolu insanlar var kimse eleştirmiyor beni neden herkes eleştiriyor sizce bıktım? Annem bana bugün zayıfken daha yakışıklı oluyorsun çirkinleşmişsin kaba duruyorsun artık dedi aslında ben kaslıyım ama annem kastan nefret eden biri birde ben sarışınım o yüzden kası bana yakıştırmıyorlar her sarışın zayıf olmalı algısımı var ailem sizce haklımı ve sizce ben ne yapmalıyım?

Kilolu olduğum için ailem bana zorbalık yapıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla