95 kiloyum, her gören laf ediyor. Nasıl zayıflarım?

Arkadaşlar pandemiye girmeden 54 kiloydum pandemide ve sınav stresi vs hastalıklar da üzerine eklenince 95 kiloya çıktım her gören laf ediyor insan içine çıkmaya çekinir oldum hep kendimi geri planda tutasım geliyor çünkü kilo lafından bıktım. Spor salonuna başlamayı düşünüyorum. Sizce gitmelimiyim sağlıklı beslenme+ spor salonu cidden beni zayıflatır mı. Artık yaşımın tadını çıkaramamaktan her şeyi kilo verince yaparım, alırım ya demekten çok yoruldum ve zaman akıp gidiyor ve ben hiç bir istediğimi alamıyorum giyemiyorum yapamıyorum. Maddiyattan değil vücudumdaki ağırlıktan insanların bakışlarından. İnsanları geçtim bende memnun değilim. Denize bile kilo aldığımdan beri gitmiyorum ve girmiyorum. İşe girmek istiyorum yazları ama kilom yüzünden giremiyorum çekiniyorum. Şişko kız kelimesinden bıktım. Lütfen bana motive edici bir şeyler deyin😔😔😔
95 kiloyum, her gören laf ediyor. Nasıl zayıflarım?
Cevapla