Merhaba kilo normal ama vücut hem biraz yağlı hem de göbeğin tamamı olmasa da bir kısmının ödem olduğu aşikar. Öncelikle şekerli beslenmeyi azaltmak hatta mümkünse kesmek; kas oranını arttırmak için pilates, yoga gibi dirençli egzersizlere yönlenmek gerekir. Özellikle evde spor yapıyorsanız lilly sabri'nin yaz playlistini öneririm youtube'da. Gün gün yapılacak hareketler playlistlerle ayrılmıştı.
Yürüyüş, cardio ve bazı karın egzersizlerini öneririm. Youtube'da Chloe Ting, Pamela Reif, Lilly Sabri'nin egzersizlerini haftaya birkaç gün yapmanı öneririm bayağı işe yarıyor.
Ya ben 2 aya kadar göbeğimden kurtulmak istiyorum ve kardio mu yapmalıyım yoksa lily sabrinin 3 4 videosunu mu sanki kardio beni inceltmeyecekmiş gibi geliyor
Sporu sagligin icin yap, sporla yag erimiyor, bu yanilgiyla spora basliyorlar, 3-4 hafta sonra yaglar ermiyor aksine kilo aliyorlar, sonra sasiriyorlar. Yag eritmek istiyorsan, beslenmene yemene dikkat edeceksin, yaglar ancak öyle erir.
Evet yaaaaaa katmer katmer olmuşsun ama güzel yönü bunu görüyor olman ve seni rahatsız etmesi hadi sana güveniyorum 50 ye indir cincik gibi ol ten rengin de guzel
Kendi uyguladığım yöntemi tavsiye edeyim, bu yöntemle 3 ayda 9 kilo verdim. En etkili zayıflama yöntemi düzenli ve sağlıklı beslenmek ve abur cubur şeyler tüketmemek, şekerden, tuzdan ve undan uzak durmak. Unlu mamülleri fazla tüketmemek. Pilav çeşitleri, makarna, patates varsa ekmek tüketmemek onun yerine bol salata tüketmek. Öncellikle sabah ilk iş bir su bardağına yarım limon sıkıp içmek kahvaltıyı en iyi şekilde yapmak, dayanabiliyorsanız öğle yemeği yememek tabii ki kendinizi aç bırakmamak kaydıyla ara öğün olarak meyve, sebze ve kuru yemiş tüketmek akşam yemeği en geç saat 8'e kadar yenmeli saat 10'dan sonra hiç bir şey yememek tabii bunlar tek başına olmaz gün içerisinde fırsat buldukça yürüyüş yapmak ve merdiven tırmanmak. Bunları yaparsanız zamanla hem sağlıklı kalır hemde kilo verirsiniz. Bu yötemle 10 yıldır kilomu koruyorum.