Çok küçükken ailem beli düşük pantoon ve etek giydirirdi. Lise zamanı giymeyi bıraktım normal kıyafetler giyiyordum o zamanlar spora başlamıştım ve zayıftım hiç yoktu. Şimdi 22 yaşındayım ve bel bölgem baya simitli. Neden böyle oldu? Aslında kilom tam yerinde ve belim ince ve göbeğim yok. Aynen bu şekilde. Hatta daha belirginiBu fotoğraftaki gibi aynen Hangi sporları yapmalıyım? Ne onerirsiniz?
Kızlar sizinde böyle mi?
Bel bölgemdeki simitten nasıl kurtulabilirim? Hangi sporları yapmalıyım?
Oradaki bölgenin adı “HIP DIPS” genelde kızlar bel yağı ve baldırlarının olduğunu düşündü yer. Aslında olan o bölgedeki kasların daha zayıf olmasıdır. Bunun için mutlaka düzenli olarak hip dips egzersizleri yapılması gerekir. Eğer düzenli olarak egzersiz yaparsan oradaki çukurluk gider ve ovallik oluşur. (Zor gelişen bir bölgedir 2-3 yıl düzenli yapılması gerekir.)
Ekmeği tatlıyı ketçap mayonez cola gibi gazli icecek pizza vs kes, güne yumurta peynir zeytin ile basla, oglen sicak bir çorba içip. meyve ye, aksam da sulu yemek ve salata yiyerek günü kapat. Her gun böyle beslen 6gun beslendim 2 eskiye doneyim deme, komple 180gun (,6ay) böyle beslen bak gör ne simidin kalir ne bişi, eger bir de bossan gunduzlere yürüyüş koşu vs bir spor ekledin mi 1saatlik posetten zimbaya dönersin demedi deme sadece 6ayda 😅
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zaten onları yemiyorum bile. Yürüyüş yapıyorum. Aslında simidim yağdan değil kemik bildiğin
Şöyle söyleyim senin vücut anatominden kaynaklı oradaki simiti kaybedemezsin Ancak spor yaparak yani ağırlık sporu yaparak kalca kaslarını genişlete bilirsin ve simit olayı bayagı bi gider
Kilo değil de egzersizlerle alakalı biraz dikkatli yapınca düzelir gibi oluyor sonra salıyom durum yine bu bende de var ve kötü ya takınca normalde önemsiz.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ezgersi yapınca kilo veriyorum kemikler daha belirgin oluyor. Tayt giyince çok belli oluyor üzülüyorum ya :(. Başka kızlara bakıyorum kum saati gibi ama ben simitliyim
Kanka başka kızlar dediklerin kim acaba, yolda mı görüyorsun intagramda mı xd kimse kalıptan çıkmıyor. Yemene özen gösterirsen vermeden spor yapabilirsin