Güncellemeler
+1 yıl
Shakeler çok yoğun oluyor ve 1, 1.5 litrelik içecekler yapıyorlar denedim ve bitiremedim. Tamamen iştah kapatıyor bir de. Şu gainer ile günlük kalori ihtiyacımı karşılasam her gün, bağırsaklarım falan iflas etmez umarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aşır aşırı zayıfsan gainer al, beslenme de yağ bol karbonhidrat, pilav patates ye, kuruyemiş ye aklıma gelenler bunlar sorun varsa sor
Cidden çok zor kilo alıyorsan neredeyse alamıyorsan biraz şeker de tüket ama yatırım tavsiyesi değildir kişisel görüşüm
Gainer nedir? Protein tozu tarzı bir şey mi
Zararlı değil mi o tür şeyler
Yok içinde karbonhidrat var
Değil
Hayır
Sorun varsa sor demişsin. Dengesiz misin kardeşim
E sor burdan işte
Boyum 1.74 kilom 55. Aşırı zayıf değilim görüntü olarak iyi ama ben ideal kiloma yani 65 olmaya çalışıyorum. Ama günde bin kaloriyi aşamıyorum
Çok şey denedim gerek eczaneden gerek internetten görüp aldığım ama bir boka yaramadılar. Bu gainer kesin çözümlü mü?
1 K ya aşmamanın sebebi kendini yeterince mi zorlanıyorsun yemek yerken ya da cidden miden mi almıyor ama dürüst ol
Midem almıyor. Bana kalsa günde 1 öğünle tüm günümü geçirebilirim ama zorluyorum artık. Zorlayınca midem bulanıyor hatta o derece bunaldım
Hastaneye gittim bu arada. Değerlerime baktırdım demir ve folik asit ilacı kullanıyorum
Anladım ilk önce bir doktora görün değerlerini filan ölçtür hormonlarına baktır eğer bir eksikliğin varsa zaten doktor seni yönledirir ama herhangi bir eksikliğin yoksa adım adım kendini biraz daha fazla yemeğe zorla mesela yiyemiyorsan bir karıştırıcı al ve kendine bol kalorili katı yiyecekleri ve yağları karıştırarak yağda çok kalori var çünkü bir Shake yap ve iç sıvı olduğu için rahatlıkla içebilirsin karbonhidrat ve yağ önemli senin için nişastalı besinler ye, kuruyemiş veya fıstık ezmesini çok tüket dediğim gibi çok sağlıklı olmasa da eğer iştahını kapatmayacaksa ama kişisel fikrim biraz şeker de ye çok fazla kardiyo da yapma çok fazla aktif olma yani kalori yakacağın aktivitelerden kaçın, onun yanında gainer al onlarda bol kalori oluyor toz halinde suya atıyorsun içiyorsun kesin kilo alırsın
Var mı paran
Shakeler çok yoğun kıvamlı oluyor ve 1, 1.5 litrelik hazırlıyorlar dikiyorlar kafaya bende denedim ama bitiremedim üstelik olan iştahımı da kapattı iyice. Şu gainer ile günlük kalori ihtiyacımı karşılasam bağırsaklarım falan iflas etmez umarım
Yok alacaksan bütçen de varsa sana kaliteli bir marka söyleyim
Eskiden deli gibi yerdim 59 kiloyken. Gece gündüz atıştırmalık yerdim metobolizmamdan dolayı kilo almazdım. Şimdi kilo verdim iştah da gitti :( param var bu arada disososkzn
Yaz burdan
Embesil misin ya önereceğim gainerın linkini atacaktım , bir kerelik içimden geldi gerçek bilgiyi alsın diye millet , iyilikte yaramıyor
Markasını söylemen yeterliydi. d aynen canım yardım etmek amaçlıdır kesin
Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Çözüm bulduğun zaman bana da söyler misin
Tabii
yer fıstığı
Akışına bırak
Kolaydı
Kolay olmayan nedir
yardımcı oluruz bklm
Sen ne ayaksın
Herkese yardımcı oluruz yazıyosun
cunku diyetisyen ve pdr okudum 2 uni bitirdim