Bende 26 martta çıkınca 45.55 tim. şu an 48.60 ım. Dünyayı yiyorum, her gün lahmacun dükkanın önünde sofra kuruyorum yemin ederim. Lahmacun yapan adamın oğlunu ayarlıcam sonunda kendime. Lahmacun bedavaya gelcek ha gayret yemeye devam 😂
Evet 1,5 haftada 3 kilo aldım. Trendyolda satılan karbonhidrat tozunu aldım, o da kilo yapıyor yoksa zor kilo alan bünyem var. Ondan hariç sabah kahvaltıyı sağlam yapıyorum, gün içinde 2 lahmacun yiyip gece uyumadan önce 1 somun ekmek yiyorum inşallah haziranda 55 e yaklaşırım 🙏
Aksamları uyumadan protein ye 1 aya 60 killo olursun net 😀
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
1 ekmeğe kocaman bi butun tavuk koy markette bak 1 kiloluk olsun onu ye ekmek 250 gram da gelse yedikten sonra tartıya çık 50 kg gelmezsen adam degilim😀
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
püff noktası tavuk illa 1 kg olacak. Kemiklerini de ye sakın atma
Yabancı insanlar böyle konular veya böyle misal gözler güzel bilmem ne beğendim vsvs böyle şeyler sevmem yabancı bunlar sadece eşler arasında merak etme gibi şeyler bilmem anlatabildim mi