• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Aileme belli etmeden nasıl anoreksiya olurum? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Aileme belli etmeden nasıl anoreksiya olurum?
Cevapla
Fal Soruları Öneri Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

127

Cevap

63

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    gebermek istiyosan bu kadar çok uğraşma tak bıçağı boğazınaa

    1
    0 Yorumla
  • BulutlarİyikiVar
    BulutlarİyikiVar Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bak seni tanıöıyorum ama kaybetmek istemem nolur yapma böyle şeyler ssonı kötü bitebiliri lütfen. Yani günde 1 saat yürü dengeli beslen kilo verirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beni nerden tanıyosun kimsin

      Yorumla
    • BulutlarİyikiVar
      BulutlarİyikiVar
      +1 yıl

      Tanımıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bak valla çirkin olursun. Ben zayıflamayı sırf daha fazla yiyebilmek için istiyorum. O mis baklavalar, buram buram köfteler, kebaplar, bol acılı enfes bir döner... Gece gece bak gene acıktım yaa... Ha bu arada ben 1.67 boyunda 55 Kiloyum

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen zaten fazlasın ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Değilim işte.. Problem sen de

      Yorumla
  • asjoker24
    asjoker24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kaç kilosun? ben 55 im gayette ideal tam yerinde bir sayı. 35 nedir kemiklerin sayılır yüzde yüz hasta olursun.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      49 kiloyum

      Yorumla
    • asjoker24
      asjoker24
      +1 yıl

      bence vereceğine almalısın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok artık :0

      Yorumla
    • asjoker24
      asjoker24
      +1 yıl

      bence al yani çok az kilon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır fazla vericem

      Yorumla
    • amyleeches
      amyleeches
      +1 yıl

      kafayı yemiş bu kız vallahi salak yaa

      Yorumla
    • asjoker24
      asjoker24
      +1 yıl

      Senin bence iyi bir psikiyatriye ihtiyacın var.

      Yorumla
    • YeşilGözlüSiyahKedi
      YeşilGözlüSiyahKedi
      +1 yıl

      Dikkat çekmeye çalışıyo ya da ağır derecede özürlü.. ikisinden biri iste

      Yorumla
    • asjoker24
      asjoker24
      +1 yıl

      Ya dediğin gibi ya da kafayı yemiş

      Yorumla
  • seksaşk
    seksaşk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    seni dövecem eğer görürsem bana adresini geliyor osmanlı tokatı eşşek sıpası kendini öldürüp allahın verdiği canamı kıyacan

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana ne o da beni şişko yapmasaydı

      Yorumla
    • seksaşk
      seksaşk
      +1 yıl

      bak halen cevap yazıyor kız seni dövecem dayak geliyorha karışma böyle kal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vericem kardeşim ya ister döv ister söv vericeeeem

      Yorumla
    • seksaşk
      seksaşk
      +1 yıl

      akıllı ol canına yazık bak valla yapacağın hareket pahalıya mal olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zayıflamak için deger

      Yorumla
    • seksaşk
      seksaşk
      +1 yıl

      ben sana zayıflama demiyorum git doktora doktor kontrolünde zayıfla

      Yorumla
  • redhead_
    redhead_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kızım kafayı mı yedin? Kilo vermek istiyosan diyetisyene git spor yap insan isteyerek anoreksiya olur mu

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      diyetisyen kilo al diyo

      Yorumla
  • ELANVITAL
    ELANVITAL Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    sen mal mısın ya hangi kafayla düşünüyosun gerçi ortaya bu fşkşr çıktığına göre kafa felan olmasa gerek

    0
    0 Yorumla
  • fütursuzca
    fütursuzca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    anoreksiyanın ne olduğundan haberin var mı senin embesil

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yaşam tarzı ;)

      Yorumla
    • fütursuzca
      fütursuzca
      +1 yıl

      idolün bu mu yoksa
      https://www.youtube.com/watch?v=KSpnGZyq_no

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eveeeeeet nerden bildin :)

      Yorumla
    • AcrossTheOcean
      AcrossTheOcean
      +1 yıl

      İnsanlar istiyerek anoreksia olmazlar dedigin bulimia bide yasam tarzi diyo saf

      Yorumla
    • Yeterbıktım
      Yeterbıktım
      +1 yıl

      Öldünmu kzzz

      Yorumla
    • Yeterbıktım
      Yeterbıktım
      +1 yıl

      Benide araniza alim 26 yasimdayim

      Yorumla
    • Yeterbıktım
      Yeterbıktım
      +1 yıl

      Bende zayiflamak istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Yorumla
  • rayihaaa
    rayihaaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    Allahim sen akıl fikir sağlık sihat ver ya Rabbimmmmmmmmm. Aminn.

    0
    0 Yorumla
  • GuantanamoKampi
    GuantanamoKampi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    boyun 1.45 falan mı? 35 kilo olup napıcan? kemiklerini tartsan kaç kilo ki?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boyum 165 cm

      Yorumla
  • asenam1944
    asenam1944 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Boy 160 kilom 57 . 53 olsam iyidir diyodum kızım. Neyin kafasını yaşıyon? :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      snn ideal kilon 30

      Yorumla
    • asenam1944
      asenam1944
      +1 yıl

      Oha kızım harbi hastalıklısın.. beni bir ekle kız fotoları atcam link atamıyorum burdan ya. Zayıfmı şişmanmı diye söyliceksin tamam?

      Yorumla
    • AvukatHanım1
      AvukatHanım1
      +1 yıl

      Benim boy 1.57 ideal kilom 25 kilo galiba 20 kg vermem lazım hahahahhahaha

      Yorumla
  • lilith3
    lilith3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    aile dostumuz bu hastalık yüzünden şu an ne halde bir görsen şu fikri hemen siler atarsın aklından

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanmıyorum inşalllllah darısı başıma rabbimm

      Yorumla
    • lilith3
      lilith3
      +1 yıl

      kadın 15 kilo yataktan kalkamıyor ve tüm kasları eridi sen dalga mı geçiyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ohaaa 15 kilo mu süüüpppeeeeerrrrrrrrrrrrrr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aman allahım darısı başıma nolurr nolurrr :((

      Yorumla
    • lilith3
      lilith3
      +1 yıl

      ben bişey söyleyemiyorum daha fazla.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lütfen dua edin bana da olsunnn

      Yorumla
  • YeşilGözlüSiyahKedi
    YeşilGözlüSiyahKedi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    yanlız 10 yaşındaki çocuklara gidiyo 35 kilo xgfxdgfcghx ruhsal sorunların mı var anlamadım ki iğrenç bişey bu

    0
    1 Yorumla
    • YeşilGözlüSiyahKedi
      YeşilGözlüSiyahKedi
      +1 yıl

      Özürlü galiba

      Yorumla
  • orenjiro
    orenjiro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Zaten anoreksiya olmuşsun. Ölürsün, yapma ve tedavi ol

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana ne zayıflıcam 49 kilo olan kız anoreksiya olmaz ben obezim

      Yorumla
    • orenjiro
      orenjiro
      +1 yıl

      anoreksiyasın ve acil tedaviye ihtiyacın var. boyuna göre ideal kilon da 55.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neee 55 mi ıyyyy son derece şişman hayııııır 5 olamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      55 olamam

      Yorumla
    • orenjiro
      orenjiro
      +1 yıl

      55 olmasan bile 50 kilo falan iyidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır iğrenç

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    neden 35 kilo olmak istiyorsun bu iyi birşey değil bunu yapayım derken ölen insanlar var sende ölebilirsin

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şişman olmaktansa ölmeyi yeğ tutyorum ablacım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şişmanlık ve aşırı zayıflık arasında normal kiloda olmak vardır. ayrıca ölüm keşke kurtuluş olsa ölünce bitse bende ölürüm normal kilon neyse onu ol o şekilde sayıflayanlar hastanelerde aylarca pişmanlık içinde acı çeke çeke ölüyor şunun normali varken hayatının içine niye edesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      normali 35 işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki bu kanıya nasıl vardın doktor mu söyledi bide boyunu söyler misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boy 165 yaş 20. bilmem zayıf kızlar güzel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben 1.58 boyundayım ideal kilom 50 -55 arası bide sen benden uzunsun sence ideal kilon 35 olabilir mi?
      zayıf kızlar güzel durur aşırı zayıflar değil. ayrıca vücudunun bir dengesi yağ oranı var 35 kilo zayıflığın ötesinde açlık sınırına doğru ilerlemek demek bu seni güzel göstermez organlarına dahi zarar verir. en azından bir 45 kilo

      Yorumla
  • SevebilmeÖzrü
    SevebilmeÖzrü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sen bu işi baya kafaya taktın. Ol sağlığını kaybet gör gününü.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      umarım kaybederim zira sağlık demek şişmanlık demek

      Yorumla
    • SevebilmeÖzrü
      SevebilmeÖzrü
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmem sağlıklı kilo 55 miş çok şişman değil mi. benim yaşıma ve boyuma göre. çok şişman ya ayy allah korusun bir aralar 55tim iğrençtim

      Yorumla
    • SevebilmeÖzrü
      SevebilmeÖzrü
      +1 yıl

      Boyun kaç güzelim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      165 cm

      Yorumla
    • SevebilmeÖzrü
      SevebilmeÖzrü
      +1 yıl

      50 kilo olman yeter sana. Kemik torbası olup ne yapıcan yavru.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kemikleri görünenler çok güzel

      Yorumla
  • MinikBayannn
    MinikBayannn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    35 Kilo ne ya ayakkabı numarası gibi? Saçmalama manyak mısın canım? Kilon ideal. O şekilde sadece kemik yığını olursun.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      her kız kilo vermek ister

      Yorumla
    • MinikBayannn
      MinikBayannn
      +1 yıl

      Fazla kilon varsa verirsin. İdeal bir kilon var senin saçmalama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fazla kilom ideal diilim

      Yorumla
    • MinikBayannn
      MinikBayannn
      +1 yıl

      Psikoloğa ihtiyacın var

      Yorumla
  • malia
    malia Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    pardon da salak mısn 35 kilo ne. ben 48 kiloyum kemiklerm sayılıyo derddn de çok zayıf olmak hastalıga yol açar

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boyun kaç senin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence ne kadar zayıf o kadar iyiii

      Yorumla
    • malia
      malia
      +1 yıl

      165 hayır senin ki psikolojik sorun olmuş artık senin ki ideal 55 kilo o boya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      165 sin 48 kilosun zayıfım diyosun? nası ya, şoke oldum. ben geçen hafta 48dim malesef nası olduysa 1 kilo aldım gerçi 48.5 çıktım tartıda 49a yuvarladım. ben de 165 im. bence kemiklerin sayılmıyo hendine gel ve 10 kilo verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Yorumla
  • Dejavu7
    Dejavu7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Psikolojin bozulmus 35 kiloda hastalıklar başlar sacmaliyorsun manken hastaligina yakalanirsan hic duramazsin zamanla erir ve ölürsün

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lütfen yardım edeceksen cevap ver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hem ne gzl işte manken gbi olcam allah allah

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Etmem bu mesuliyeti üstüme alamam

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Ne mankeni 35 kilo manken mi olur iiyyyyyy

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya mesela yemeği çöpe döksem ya da peçetelere saklayıp dışarı çıknca atsam felan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet mankenler zayıf

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Malmisin israf ediyorsun günah

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Ne mankeni ya kac kilosun şu an

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      49 . çok utanç duyuyorm kilomdan :(

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Boyun kaç?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      165 cm yaşım da 20 :(

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Yuh 55 kilo olman lazim vucudunu sikilastirman lazim fit olursun hemde taş gibi olursun 55 kiloyu bile gostermezsin vucudunda

      Yorumla
    • mtsmile
      mtsmile
      +1 yıl

      Sacmalama lutfen. Bari git biraz araştır. Bak bakalim hangi manken 35 kilo.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      saçmalama be 56 kiloydum bir zamanlar iğrençti

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Ya birak mankenligi ne mankeni ya

      Yorumla
    • jiggylpuff
      jiggylpuff
      +1 yıl

      şu an bile boyuna göre kilon normal. mankenlerin boyu 1.75 ve kiloları 55-60 arasında. sen bir mankene göre 13 15 cm kısasın ya. delirme.

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Birisi san sismansin filan gibi kelime kullandi bence sende onlara inat zayiflama hirsina girdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben kendimi şişman görüyorum yetmez mi bu neden

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Psikolojik destek almalisin yanlis düşünüyorsun her kız 55 56 kiko olma cabasinda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır herkes 35 40 olma çabasında. benim çevremde bir kaç kişi

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Cevren bozuk senin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    35 kilomu mal mısın kzm sen barbi mi olmaya çalışıyon. kuru torba gibi mk.. sonra doktor doktor gez de gör sen gününü

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      barbi ideal kilodaki kızlardan bir milyon kat daha hoş haha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      of mk amacı n ne senin zorla bela okutturucan kendine. şimdi sana açlıktan öl diyesim geldi off offf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah açlıktan ölürüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      fakesin sen ya insan kendine zarar verir mi sadsadad

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yüzünün gözükmediği foton var mı kardeşim cidden merak ettim kilolumusun diye

      Yorumla
  • Nur12gül
    Nur12gül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    35 mi ben 40 kiloyum asiri zayif 35 dusunemiyorum ideal 45 sacma sapan şeyler yapma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boyun kaç canım

      Yorumla
  • pinqueen
    pinqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Saka mısın sen ya. Anoreksiya cok ciddi bir hastalık muhtemel kuvvetle sonu ölümdür

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anoreksia yaşam tarzıdır hastalık diiil

      Yorumla
    • amyleeches
      amyleeches
      +1 yıl

      o ney ki?

      Yorumla
  • Eviltwin2
    Eviltwin2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tam bir saçmalık bu hastalık kötüdür. Hangi akıllı insan hasta olmayı ister ki?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kötü değil GÜZEL

      Yorumla
    • Eviltwin2
      Eviltwin2
      +1 yıl

      Allah akıl fikir versin iyi günler :d

      Yorumla
  • mertcanpolata
    mertcanpolata Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 679 cevap paylaştı.

    Sırf ailene ders vermek için bunları yapıyorsan sen o beyni haketmiyorsun bak anoreksiyadan ölenlere

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aileme ders vermeye çalışmıyorum zayıf olmak istiyorum

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      35 kilo zayıflıkmı?

      Bumudur senin zayıflık anlayışın?

      img04.blogcu.com/.../asumank73_1355998627150.jpg

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu kız ideal bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrıca bu kız 25 kilo

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      Troll mü bu soru yoksa seni ciddiye alayımmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      trol ne ya

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      50 kilo ideal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      50 kilo iken şişmandım bir aralar 56 kiloydum be ıyyyyyyy

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      kızım senin psikolojik tedaviye ihtiyacın var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana ne 35 olana kadar hastaneye gtmicem

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      sen bilirsin mübah sana

      Yorumla
  • keday
    keday Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben psikoloji okudugum halde hayretle okuyorum yazdiklarini sen hasta falan degilsin bildigin gerizekalisin

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aşkolsun :(

      Yorumla
    • uyecikt
      uyecikt
      +1 yıl

      vallaha canım

      Yorumla
  • kıvırbaş
    kıvırbaş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    isteğin çok tehlikeli ve sağlıksız sağlığın için bir diyetisyenle görüşüp ideal kilona ulaşmalısın bence

    0
    25 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kilo almak tehlikeli diilmi asıl

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      dediğim gibi ideal kilonda olmalısın bunun için beden kitle endeksine bakabilirsin. anoreksiya psikolojik sorunları da tetikleyen bir hastalık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bki m zaten hafif kilolu sınıfında 17,7 bki m

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      bence kilo vererek dengeni hiç bozma vücudun sadece dış görünüşünden ibaret değil bağışıklık sistemini düşünerek hareket et o çöktüğü zaman sağlığını hiçbişey kurtaramaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keşke çökse zayıf ve güzel kızların bağışıklık sistemi çökük ne güzel

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      bence diyetisyen ve psikiyatr gözetiminde kilo vermelisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ikiside verdirmiyo

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      o zaman bir bildikleri var deyip kendi hayatına devam etmelisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır zayıflamazsam kendimden nefret ederim

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      bence bu halinle kendini sevmelisin obezler bile kendi bedeniyle barışıkken sen şuanki bedeninle çok daha mutlu olmalısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      obez olup mutlu olan görmedim onlar her gün ağlıyo yazık. zayıfladıkça kndimi sevicem zayıflayamazsam intihar edicem açık ve net kilo veremiyosam ölmeyi hakediyorumdur

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      bu isteğinin altında başka bir sebep mi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şişman vve çirkn olmak en iyi arkadaşım olan bir kız vardı şimdi diil o 45 kilo ondan bile şişmanım inanamıyorum off

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      her kız benden zayıf bence kız bile değil balinayım

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      ben senden kiloluyum diyeyim rahatla senden başka balinalar da var :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boy kilo ne aaa benden fazla biri ile ilk defa karşılaştım :0

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      1,66 boy 53 kilo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amaan bende 70 kilosun felan sandım. bence sen iyisin ama ben 52 53 kilo olmak istemezdim

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      istekler önemli değil sağlık için rakamların bir önemi yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      rakamlar için sağlığın bir önemi yok bence :)

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      sağlığın tamamen elden gittiğinde ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keske gitse

      Yorumla
    • kıvırbaş
      kıvırbaş
      +1 yıl

      herşey gönlünce olsun bu ısrarın karşısında kimse sana yardım edemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yardıma ihtiyacım yok deli değilim zaten

      Yorumla
    • hilalela
      hilalela
      +1 yıl

      Aynen canm sana deli demek hafif kalir.. Ben ailene aciyorum

      Yorumla
  • Ispitonyourgrave
    Ispitonyourgrave Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    49 kilosun hala kendini şişman görüyosun. Ağır psikolojik sorunların var psikologa git anoreksiya bir yaşam tarzı değil hastalıktir.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      49 kilo çok fazla diiş mi sen kaçsın ki

      Yorumla
    • Ispitonyourgrave
      Ispitonyourgrave
      +1 yıl

      Boyum 165 60 kiloyum balık etli sayılırim 55 olsam kafi bana ideal kilomda olurum 49 ne delirdin mi sen bu yüzden ölen çok insan var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      balık etli diilsin kilolusun. e tabi sana göre 49 çooooo... ooook az yaniiii

      Yorumla
    • Ispitonyourgrave
      Ispitonyourgrave
      +1 yıl

      Sen tam Bakırköylük olmuşsun ya psikolog filan kurtarmaz seni kendini öldürmeden bir klinige yatman lazım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence asıl sen hastasın fazla kilo en kötü en büyük hastalık acil doktora git sn bence zira aşırı yüksek yağ oranından öleblrsn

      Yorumla
    • Ispitonyourgrave
      Ispitonyourgrave
      +1 yıl

      He he tamam

      Yorumla
  • ahsnkyyy
    ahsnkyyy Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ben 155 im ve 51 kiloyum bayağı fazla. Ailem sürekli bir şeyler yediriyor veya dışarıda param olduğunda bir şey alıp yemeden duramıyorum. Bana bi tavsiyen olur mu? Çünkü gerçekten kilo vermek istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben anoreksiya değilim sadece zayıflamak isteyen bı kızım benim gibi birilerinin olduğunu bilmek guzel , istersen özelden konuşabiliriz

    0
    0 Yorumla
  • Jamina
    Jamina Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Zatıf olmak isteyebilirsin ama emin ol okadar önemli değil, seninki hastalık olmuş cidden bir psikayiste git. Erkekleri sikt*r et onlar için sağlığınlamı oynayacaksın hem beğenmezler gercekten sen onun yerine kilo al biraz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    anoreksik kız kuzenim gecen sene öldü lütfen bulaşmayın bu işe

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kaç kilo öldü boy kilo neydi canım onun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1.60 boy 40 kilo zayıflıktan çok çabuk yoruluyordu kalp atışı yavaşlayıp öldü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      e iyide zayıf değil ki o demekki spor yapmamış ben yapıyorum ölmem bu yüzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gayette zayıftı spor anoreksiklerde daha tehlikeli kalp ve diğer organlar daha hassas olduğu için organlar spora dayanamıyor ve erkenden çöküyor allah sana akıl fikir versin ben sana burada kuzenim zayıflıktan öldü diyorum hala zayıf değil ki diyorsun ne halin varsa gör

      Yorumla
    • hilalela
      hilalela
      +1 yıl

      Bosa anlatma anlamaz devreler yanmis bunda. Basin sagolsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      basın sağolsun tabiki de ama öyle o güçlü değilmiş ben güçlüyüm. yani gerçekten 160 ise boyu 40 kilo zayıf değil emin ol

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Git bir depresyona gir çık 6 ayda 10 kilo verirsin garanti

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Canım bende kilo. Vermek istiyorum. Yemek yiyorum pişman olup kusmak istiyorum ama kusamiyorum. Yemeklerden kendini nasıl tiksindirdin bende tiksinmek yememek istiyorum✌😝

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      birakınca bırakiyosun canım yemicem de

      Yorumla
  • hazardoğa
    hazardoğa Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen kiloları attıkça beyinden de gidiyor sanırım. Az mantıklı olun ya.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben gayet mantıklıyım!

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Dimi dimiiii..

      Yorumla
  • benaslındayokum2
    benaslındayokum2 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    ya yemeği cöpe atmak nedir hiç koydurmada ziyan olmasın bari tövbe est

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya olmuyo işte zorla ye diyolar

      Yorumla
  • ruhsuzbayan
    ruhsuzbayan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Git bir doktora gorun normal degilsin sen.. 35 kilo nedir ya boyun 1 metre felan mi Allah askina..

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yoo 165

      Yorumla
    • ruhsuzbayan
      ruhsuzbayan
      +1 yıl

      Ozaman sen 50 - 55 olsan yeter ya ne 35 i gebermek mi istiyon bacim sen

      Yorumla
    • ruhsuzbayan
      ruhsuzbayan
      +1 yıl

      Manken gibi olmak istiyosan unut bence onun icin zaten 1'70 den baslaman gerekiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana ne herkesten zayıf olmak istiyom ben

      Yorumla
    • ruhsuzbayan
      ruhsuzbayan
      +1 yıl

      Seni ozaman afrikaya atalim acliktan öl de gör gününü manyak mi ne ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olsun ince olcam bana ne olcam olcammm

      Yorumla
    • ruhsuzbayan
      ruhsuzbayan
      +1 yıl

      Allah akil fikir versin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zayıflamak için giderim

      Yorumla
  • kaplan4
    kaplan4 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    tanıdıgım birıkız kilo almaya çalısıyor 45 kiloyum çok zayıfım diye sen 35 olmaya çalışıyon:) çocuklar 35 kilodur

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o kız niye almaya çalışıyo salak mı

      Yorumla
    • kaplan4
      kaplan4
      +1 yıl

      bencede alsın 50 kilo alsa iyi olcak cok zayıf çünkü

      Yorumla
    • çokaptalsın
      çokaptalsın
      +1 yıl

      İnsanları yargılamayı kes aptal

      Yorumla
    • gomlektekirujizi2
      gomlektekirujizi2
      +1 yıl

      Sen olmeyi bayilmak sanmissin

      Yorumla
    • qwqqqwqqq
      qwqqqwqqq
      +1 yıl

      @gomlektekirujizi2 olm trol işte

      Yorumla
  • Sarivari
    Sarivari Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Senin beynin anorksiya olmuş bence
    .35 kilo nedir ya?

    0
    0 Yorumla
  • birplatoniğinsevdasi
    birplatoniğinsevdasi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    kardeşim zayıflamaktan önce sen önce bir psikoloğa görün derim.

    0
    0 Yorumla
  • tuvaloved
    tuvaloved Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    manyak mısın kızım, amacın ne? senin işin gücün yok mu?

    1
    0 Yorumla
  • Cansuca
    Cansuca Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evrenden zayıflayarak yok olmaya mı çalışıyorsun sanırım sen 0 bedeni yanlış anlamışsın 😁

    0
    0 Yorumla
  • franboazınçekirdeği
    franboazınçekirdeği Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    35 kilo mu :s ya sacmalama kemiklerinin toplamı zaten o kadardır

    0
    0 Yorumla
  • ke0rem
    ke0rem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kizim cok yasamazsin sen.. anasini satayim senle iliskiye girecek erkek bile bulamazsin tak tak ses gelir l*n :)

    1
    0 Yorumla
  • kafalamak
    kafalamak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Neden o kadar zayıf olmak istiyorsun zayıflayınca daha mı güzel olacağıni dusunuyorsun

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen :)))))

      Yorumla
    • kafalamak
      kafalamak
      +1 yıl

      Haci internetten baktim da bisi ye benzemiyorlardi. Sana tavsiyem sacma sapan seylere kafani yorma en iyisi Türk tarzı balık etli en güzelidir.

      Yorumla
  • belin00
    belin00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    öyle bir şey deneme bak aniden aşırı kilo kaybedersen ölümle sonuçlanır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      aşırı kilo almak ölümle sonuçlanıyo asıl tamam mı

      Yorumla
  • okuzbasliantilop
    okuzbasliantilop Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    yaş kızlar siz manyakmısınız? hangi akla hizmet ediyorsunuz ki?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      zayıflamayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Yorumla
    • okuzbasliantilop
      okuzbasliantilop
      +1 yıl

      bakın bende anoreksiyayım 118 kg 197 cm :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      maşşşşallah

      Yorumla
  • DarkGuardian19
    DarkGuardian19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Böylemi olmak istiyorsun
    https://hizliresim.com/jzEblr

    1
    1 Yorumla
    • DarkGuardian19
      DarkGuardian19
      +1 yıl

      Engelli galiba beyler dalga geçmiyelim

      Yorumla
  • Beyza1213
    Beyza1213 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ya saçmalama ölmek mi istiyorsun 55-56 kilo olmalısın şu an bile zayıfsın. Bir doktora görün ailen senin sağlığından endişeli böyle bir yönteme sakın kalkışma !

    0
    0 Yorumla
  • Kropatria
    Kropatria Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben 1.80 55 kiloyum kilo alamıyom diye üzülüyom bunun dedine bak

    0
    0 Yorumla
  • VeziirinSolKolu
    VeziirinSolKolu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Anoreksion ne l*n

    Kufurmu ettin simdi sen bize :D

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bu nasıl soru ya hadi nasıl bulimia olurum desen anlarımda..

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya işte yardım edin belli etmeden neler yapabilirm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yapma bişey bende yaptım 38 e düştüm sonra annemin desteğiyle toparladım şimdi 43 kiloyum sağlıklıyım boşver zayıflığı hem olduğundan yaşlı gösterirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yo tam tersi 20 yaşındayım 16 sanıyolar beni. ya ne güzel işte keşke bnde 38lere düşsem

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Boyun kaç 160 falansa 35 kötü durmaz ama uzunsan kötü durur yaa

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yo 165 boyum yaş 20

      Yorumla
    • AvukatHanım1
      AvukatHanım1
      +1 yıl

      Arkadaşım gerizekalımısın hakkaten dalgamı geciyorsun sen 1.60 ise 35 kg nasıl kotu durmaz? Benim kuzenimin eşi var, 1.55 boy 34kg yıllardır cektigi eziyeti anlatsam inanmazsın, kadında bacak kol hak getire, kemikten ibaret.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @AvukatHanım1 onun kadar zayıf olmak için herşeyi veririm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kötü durmaz zayıflık daha iyidir şişman olmaktan. Kimse zayıflarla dalga geçip eğlenmez ama her gün şişmanlarla kokuyorlar diye dalga geçiyorlar... soran kızın da fazla kilosu var belli ve o kilolarından kurtulmalı en azından

      Yorumla
  • neqatiwe
    neqatiwe Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    İdeali 45-50dir minimum yetişkin bir kadının bulunması gereken kilosu. Aşağısı yaşamı riske eder.

    0
    0 Yorumla
  • fashionista86
    fashionista86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    ailen cok hakkli 35 kiloda ne bir piskolaga görün...

    0
    0 Yorumla
  • naughty06
    naughty06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Psikoloğa git sen.. nasıl hasta olurum diye soru mu sorulur..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anoreksia hastalık diil yaşam tarzıdır

      Yorumla
    • naughty06
      naughty06
      +1 yıl

      Bide bilmis bilmiş konuşuyo. Yaz bak wikiden psikolojik bozukluk diye tanimlaniyo. Nerde gördün yaşam tarzı diye ogrenmisin.

      Yorumla
    • naughty06
      naughty06
      +1 yıl

      Bana neyse geber istersen..

      Yorumla
  • Burak3
    Burak3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    senin kilo vermek için çöpe atacağın yemekleri bulamayan bir çok insan var bencil olma bu kadar

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keşke ulaştırabilsem onlar yeseler ailem izin vermez :(

      Yorumla
    • Burak3
      Burak3
      +1 yıl

      ergenmisin sen kilona takmışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      20 yaşındayım

      Yorumla
    • Burak3
      Burak3
      +1 yıl

      bunalımdasın öleyse sen kendine bir uğraş bul takılma kilona bence gayet iyidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      uğraş bulunca da unutamıyorum

      Yorumla
    • Burak3
      Burak3
      +1 yıl

      unutursun için yana yanaaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olmuyo

      Yorumla
  • nevvv
    nevvv Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bişey sorabilirmiyim? Bunu tam olarak neden istiyorsun?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zayıfladıkça mutlu hissediyorum güzelleşiyorum. neden sordun belli değil mi neden istediğim herkes ister kilo vermeyi

      Yorumla
    • nevvv
      nevvv
      +1 yıl

      Ya tabiki ister ama sen 35kilo olmak istiyorsun. Fark bu

      Yorumla
  • cansuucuk
    cansuucuk Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Hortlak gibi olursun kızım boyun kaç senin?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      165 boyum

      Yorumla
    • cansuucuk
      cansuucuk
      +1 yıl

      Kilon çok iyi o halde. neden takıntı yaptın bu kadar. birden bu kadar verdin diyelim sonra onun 2 katını alacağını biliyor musun?
      bu kadar zayıflığın sana yakışacağını düşünüyorsan da yanılıyorsun kimse dönüp bakmaz yüzüne

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    katiksiz mal embesil eğer ölmek istiyosan ötenazi yaptir at zehri versinler hemen ölüyorsun

    2
    0 Yorumla
  • AngelaJoLie
    AngelaJoLie Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah rahmet eylesin.(ama beynini)

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Aileme belli etmeden nasıl anoreksiya olurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nasıl anoreksiya olurum? 23 cevap verildi
Anoreksiya olmak için neler yapmalı? 18 cevap verildi
Anoreksiya olmak istiyorum nasıl olabilirim? 9 cevap verildi
Anoreksiya ne yapmalıyım? 9 cevap verildi
Tek çıkış yolum anoreksiya mı? 28 cevap verildi
Sanırım Anoreksiya hastayım ne yapacagim? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨