AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
gebermek istiyosan bu kadar çok uğraşma tak bıçağı boğazınaa
Bak seni tanıöıyorum ama kaybetmek istemem nolur yapma böyle şeyler ssonı kötü bitebiliri lütfen. Yani günde 1 saat yürü dengeli beslen kilo verirsin
beni nerden tanıyosun kimsin
Tanımıyorum
Bak valla çirkin olursun. Ben zayıflamayı sırf daha fazla yiyebilmek için istiyorum. O mis baklavalar, buram buram köfteler, kebaplar, bol acılı enfes bir döner... Gece gece bak gene acıktım yaa... Ha bu arada ben 1.67 boyunda 55 Kiloyum
sen zaten fazlasın ki
Değilim işte.. Problem sen de
kaç kilosun? ben 55 im gayette ideal tam yerinde bir sayı. 35 nedir kemiklerin sayılır yüzde yüz hasta olursun.
49 kiloyum
bence vereceğine almalısın.
yok artık :0
bence al yani çok az kilon
hayır fazla vericem
kafayı yemiş bu kız vallahi salak yaa
Senin bence iyi bir psikiyatriye ihtiyacın var.
Dikkat çekmeye çalışıyo ya da ağır derecede özürlü.. ikisinden biri iste
Ya dediğin gibi ya da kafayı yemiş
seni dövecem eğer görürsem bana adresini geliyor osmanlı tokatı eşşek sıpası kendini öldürüp allahın verdiği canamı kıyacan
bana ne o da beni şişko yapmasaydı
bak halen cevap yazıyor kız seni dövecem dayak geliyorha karışma böyle kal
vericem kardeşim ya ister döv ister söv vericeeeem
akıllı ol canına yazık bak valla yapacağın hareket pahalıya mal olur
zayıflamak için deger
ben sana zayıflama demiyorum git doktora doktor kontrolünde zayıfla
Kızım kafayı mı yedin? Kilo vermek istiyosan diyetisyene git spor yap insan isteyerek anoreksiya olur mu
diyetisyen kilo al diyo
sen mal mısın ya hangi kafayla düşünüyosun gerçi ortaya bu fşkşr çıktığına göre kafa felan olmasa gerek
anoreksiyanın ne olduğundan haberin var mı senin embesil
yaşam tarzı ;)
idolün bu mu yoksa
https://www.youtube.com/watch?v=KSpnGZyq_no
eveeeeeet nerden bildin :)
İnsanlar istiyerek anoreksia olmazlar dedigin bulimia bide yasam tarzi diyo saf
Öldünmu kzzz
Benide araniza alim 26 yasimdayim
Bende zayiflamak istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm
Allahim sen akıl fikir sağlık sihat ver ya Rabbimmmmmmmmm. Aminn.
boyun 1.45 falan mı? 35 kilo olup napıcan? kemiklerini tartsan kaç kilo ki?
boyum 165 cm
Boy 160 kilom 57 . 53 olsam iyidir diyodum kızım. Neyin kafasını yaşıyon? :D
snn ideal kilon 30
Oha kızım harbi hastalıklısın.. beni bir ekle kız fotoları atcam link atamıyorum burdan ya. Zayıfmı şişmanmı diye söyliceksin tamam?
Benim boy 1.57 ideal kilom 25 kilo galiba 20 kg vermem lazım hahahahhahaha
aile dostumuz bu hastalık yüzünden şu an ne halde bir görsen şu fikri hemen siler atarsın aklından
sanmıyorum inşalllllah darısı başıma rabbimm
kadın 15 kilo yataktan kalkamıyor ve tüm kasları eridi sen dalga mı geçiyorsun?
ohaaa 15 kilo mu süüüpppeeeeerrrrrrrrrrrrrr
aman allahım darısı başıma nolurr nolurrr :((
ben bişey söyleyemiyorum daha fazla.
lütfen dua edin bana da olsunnn
yanlız 10 yaşındaki çocuklara gidiyo 35 kilo xgfxdgfcghx ruhsal sorunların mı var anlamadım ki iğrenç bişey bu
Özürlü galiba
Zaten anoreksiya olmuşsun. Ölürsün, yapma ve tedavi ol
bana ne zayıflıcam 49 kilo olan kız anoreksiya olmaz ben obezim
anoreksiyasın ve acil tedaviye ihtiyacın var. boyuna göre ideal kilon da 55.
neee 55 mi ıyyyy son derece şişman hayııııır 5 olamam
55 olamam
55 olmasan bile 50 kilo falan iyidir
hayır iğrenç
neden 35 kilo olmak istiyorsun bu iyi birşey değil bunu yapayım derken ölen insanlar var sende ölebilirsin
şişman olmaktansa ölmeyi yeğ tutyorum ablacım
şişmanlık ve aşırı zayıflık arasında normal kiloda olmak vardır. ayrıca ölüm keşke kurtuluş olsa ölünce bitse bende ölürüm normal kilon neyse onu ol o şekilde sayıflayanlar hastanelerde aylarca pişmanlık içinde acı çeke çeke ölüyor şunun normali varken hayatının içine niye edesin
normali 35 işte
peki bu kanıya nasıl vardın doktor mu söyledi bide boyunu söyler misin?
boy 165 yaş 20. bilmem zayıf kızlar güzel
ben 1.58 boyundayım ideal kilom 50 -55 arası bide sen benden uzunsun sence ideal kilon 35 olabilir mi?
zayıf kızlar güzel durur aşırı zayıflar değil. ayrıca vücudunun bir dengesi yağ oranı var 35 kilo zayıflığın ötesinde açlık sınırına doğru ilerlemek demek bu seni güzel göstermez organlarına dahi zarar verir. en azından bir 45 kilo
Sen bu işi baya kafaya taktın. Ol sağlığını kaybet gör gününü.
umarım kaybederim zira sağlık demek şişmanlık demek
Ne alaka?
bilmem sağlıklı kilo 55 miş çok şişman değil mi. benim yaşıma ve boyuma göre. çok şişman ya ayy allah korusun bir aralar 55tim iğrençtim
Boyun kaç güzelim?
165 cm
50 kilo olman yeter sana. Kemik torbası olup ne yapıcan yavru.
kemikleri görünenler çok güzel
35 Kilo ne ya ayakkabı numarası gibi? Saçmalama manyak mısın canım? Kilon ideal. O şekilde sadece kemik yığını olursun.
her kız kilo vermek ister
Fazla kilon varsa verirsin. İdeal bir kilon var senin saçmalama
fazla kilom ideal diilim
Psikoloğa ihtiyacın var
pardon da salak mısn 35 kilo ne. ben 48 kiloyum kemiklerm sayılıyo derddn de çok zayıf olmak hastalıga yol açar
boyun kaç senin
bence ne kadar zayıf o kadar iyiii
165 hayır senin ki psikolojik sorun olmuş artık senin ki ideal 55 kilo o boya
165 sin 48 kilosun zayıfım diyosun? nası ya, şoke oldum. ben geçen hafta 48dim malesef nası olduysa 1 kilo aldım gerçi 48.5 çıktım tartıda 49a yuvarladım. ben de 165 im. bence kemiklerin sayılmıyo hendine gel ve 10 kilo verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Psikolojin bozulmus 35 kiloda hastalıklar başlar sacmaliyorsun manken hastaligina yakalanirsan hic duramazsin zamanla erir ve ölürsün
lütfen yardım edeceksen cevap ver
hem ne gzl işte manken gbi olcam allah allah
Etmem bu mesuliyeti üstüme alamam
Ne mankeni 35 kilo manken mi olur iiyyyyyy
ya mesela yemeği çöpe döksem ya da peçetelere saklayıp dışarı çıknca atsam felan
evet mankenler zayıf
Malmisin israf ediyorsun günah
Ne mankeni ya kac kilosun şu an
49 . çok utanç duyuyorm kilomdan :(
Boyun kaç?
165 cm yaşım da 20 :(
Yuh 55 kilo olman lazim vucudunu sikilastirman lazim fit olursun hemde taş gibi olursun 55 kiloyu bile gostermezsin vucudunda
Sacmalama lutfen. Bari git biraz araştır. Bak bakalim hangi manken 35 kilo.
saçmalama be 56 kiloydum bir zamanlar iğrençti
Ya birak mankenligi ne mankeni ya
şu an bile boyuna göre kilon normal. mankenlerin boyu 1.75 ve kiloları 55-60 arasında. sen bir mankene göre 13 15 cm kısasın ya. delirme.
Birisi san sismansin filan gibi kelime kullandi bence sende onlara inat zayiflama hirsina girdin
ben kendimi şişman görüyorum yetmez mi bu neden
Psikolojik destek almalisin yanlis düşünüyorsun her kız 55 56 kiko olma cabasinda
hayır herkes 35 40 olma çabasında. benim çevremde bir kaç kişi
Cevren bozuk senin
35 kilomu mal mısın kzm sen barbi mi olmaya çalışıyon. kuru torba gibi mk.. sonra doktor doktor gez de gör sen gününü
barbi ideal kilodaki kızlardan bir milyon kat daha hoş haha
of mk amacı n ne senin zorla bela okutturucan kendine. şimdi sana açlıktan öl diyesim geldi off offf
inşallah açlıktan ölürüm
fakesin sen ya insan kendine zarar verir mi sadsadad
yüzünün gözükmediği foton var mı kardeşim cidden merak ettim kilolumusun diye
35 mi ben 40 kiloyum asiri zayif 35 dusunemiyorum ideal 45 sacma sapan şeyler yapma
boyun kaç canım
Saka mısın sen ya. Anoreksiya cok ciddi bir hastalık muhtemel kuvvetle sonu ölümdür
anoreksia yaşam tarzıdır hastalık diiil
o ney ki?
Tam bir saçmalık bu hastalık kötüdür. Hangi akıllı insan hasta olmayı ister ki?
kötü değil GÜZEL
Allah akıl fikir versin iyi günler :d
Sırf ailene ders vermek için bunları yapıyorsan sen o beyni haketmiyorsun bak anoreksiyadan ölenlere
aileme ders vermeye çalışmıyorum zayıf olmak istiyorum
35 kilo zayıflıkmı?
Bumudur senin zayıflık anlayışın?
img04.blogcu.com/.../asumank73_1355998627150.jpg
bu kız ideal bence
ayrıca bu kız 25 kilo
Troll mü bu soru yoksa seni ciddiye alayımmı?
trol ne ya
50 kilo ideal
50 kilo iken şişmandım bir aralar 56 kiloydum be ıyyyyyyy
kızım senin psikolojik tedaviye ihtiyacın var
bana ne 35 olana kadar hastaneye gtmicem
sen bilirsin mübah sana
Ben psikoloji okudugum halde hayretle okuyorum yazdiklarini sen hasta falan degilsin bildigin gerizekalisin
aşkolsun :(
vallaha canım
isteğin çok tehlikeli ve sağlıksız sağlığın için bir diyetisyenle görüşüp ideal kilona ulaşmalısın bence
kilo almak tehlikeli diilmi asıl
dediğim gibi ideal kilonda olmalısın bunun için beden kitle endeksine bakabilirsin. anoreksiya psikolojik sorunları da tetikleyen bir hastalık
bki m zaten hafif kilolu sınıfında 17,7 bki m
bence kilo vererek dengeni hiç bozma vücudun sadece dış görünüşünden ibaret değil bağışıklık sistemini düşünerek hareket et o çöktüğü zaman sağlığını hiçbişey kurtaramaz
keşke çökse zayıf ve güzel kızların bağışıklık sistemi çökük ne güzel
bence diyetisyen ve psikiyatr gözetiminde kilo vermelisin
ikiside verdirmiyo
o zaman bir bildikleri var deyip kendi hayatına devam etmelisin
hayır zayıflamazsam kendimden nefret ederim
bence bu halinle kendini sevmelisin obezler bile kendi bedeniyle barışıkken sen şuanki bedeninle çok daha mutlu olmalısın
obez olup mutlu olan görmedim onlar her gün ağlıyo yazık. zayıfladıkça kndimi sevicem zayıflayamazsam intihar edicem açık ve net kilo veremiyosam ölmeyi hakediyorumdur
bu isteğinin altında başka bir sebep mi var
şişman vve çirkn olmak en iyi arkadaşım olan bir kız vardı şimdi diil o 45 kilo ondan bile şişmanım inanamıyorum off
her kız benden zayıf bence kız bile değil balinayım
ben senden kiloluyum diyeyim rahatla senden başka balinalar da var :)
boy kilo ne aaa benden fazla biri ile ilk defa karşılaştım :0
1,66 boy 53 kilo
amaan bende 70 kilosun felan sandım. bence sen iyisin ama ben 52 53 kilo olmak istemezdim
istekler önemli değil sağlık için rakamların bir önemi yok
rakamlar için sağlığın bir önemi yok bence :)
sağlığın tamamen elden gittiğinde ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksın
keske gitse
herşey gönlünce olsun bu ısrarın karşısında kimse sana yardım edemez
yardıma ihtiyacım yok deli değilim zaten
Aynen canm sana deli demek hafif kalir.. Ben ailene aciyorum
49 kilosun hala kendini şişman görüyosun. Ağır psikolojik sorunların var psikologa git anoreksiya bir yaşam tarzı değil hastalıktir.
49 kilo çok fazla diiş mi sen kaçsın ki
Boyum 165 60 kiloyum balık etli sayılırim 55 olsam kafi bana ideal kilomda olurum 49 ne delirdin mi sen bu yüzden ölen çok insan var
balık etli diilsin kilolusun. e tabi sana göre 49 çooooo... ooook az yaniiii
Sen tam Bakırköylük olmuşsun ya psikolog filan kurtarmaz seni kendini öldürmeden bir klinige yatman lazım.
bence asıl sen hastasın fazla kilo en kötü en büyük hastalık acil doktora git sn bence zira aşırı yüksek yağ oranından öleblrsn
He he tamam
Ben 155 im ve 51 kiloyum bayağı fazla. Ailem sürekli bir şeyler yediriyor veya dışarıda param olduğunda bir şey alıp yemeden duramıyorum. Bana bi tavsiyen olur mu? Çünkü gerçekten kilo vermek istiyorum
Ben anoreksiya değilim sadece zayıflamak isteyen bı kızım benim gibi birilerinin olduğunu bilmek guzel , istersen özelden konuşabiliriz
Zatıf olmak isteyebilirsin ama emin ol okadar önemli değil, seninki hastalık olmuş cidden bir psikayiste git. Erkekleri sikt*r et onlar için sağlığınlamı oynayacaksın hem beğenmezler gercekten sen onun yerine kilo al biraz
anoreksik kız kuzenim gecen sene öldü lütfen bulaşmayın bu işe
kaç kilo öldü boy kilo neydi canım onun?
1.60 boy 40 kilo zayıflıktan çok çabuk yoruluyordu kalp atışı yavaşlayıp öldü
e iyide zayıf değil ki o demekki spor yapmamış ben yapıyorum ölmem bu yüzden
gayette zayıftı spor anoreksiklerde daha tehlikeli kalp ve diğer organlar daha hassas olduğu için organlar spora dayanamıyor ve erkenden çöküyor allah sana akıl fikir versin ben sana burada kuzenim zayıflıktan öldü diyorum hala zayıf değil ki diyorsun ne halin varsa gör
Bosa anlatma anlamaz devreler yanmis bunda. Basin sagolsun
basın sağolsun tabiki de ama öyle o güçlü değilmiş ben güçlüyüm. yani gerçekten 160 ise boyu 40 kilo zayıf değil emin ol
Git bir depresyona gir çık 6 ayda 10 kilo verirsin garanti
teşekkürler
Canım bende kilo. Vermek istiyorum. Yemek yiyorum pişman olup kusmak istiyorum ama kusamiyorum. Yemeklerden kendini nasıl tiksindirdin bende tiksinmek yememek istiyorum✌😝
birakınca bırakiyosun canım yemicem de
Sen kiloları attıkça beyinden de gidiyor sanırım. Az mantıklı olun ya.
ben gayet mantıklıyım!
Dimi dimiiii..
ya yemeği cöpe atmak nedir hiç koydurmada ziyan olmasın bari tövbe est
ya olmuyo işte zorla ye diyolar
Git bir doktora gorun normal degilsin sen.. 35 kilo nedir ya boyun 1 metre felan mi Allah askina..
yoo 165
Ozaman sen 50 - 55 olsan yeter ya ne 35 i gebermek mi istiyon bacim sen
Manken gibi olmak istiyosan unut bence onun icin zaten 1'70 den baslaman gerekiyor
bana ne herkesten zayıf olmak istiyom ben
Seni ozaman afrikaya atalim acliktan öl de gör gününü manyak mi ne ya
olsun ince olcam bana ne olcam olcammm
Allah akil fikir versin.
zayıflamak için giderim
tanıdıgım birıkız kilo almaya çalısıyor 45 kiloyum çok zayıfım diye sen 35 olmaya çalışıyon:) çocuklar 35 kilodur
o kız niye almaya çalışıyo salak mı
bencede alsın 50 kilo alsa iyi olcak cok zayıf çünkü
İnsanları yargılamayı kes aptal
Sen olmeyi bayilmak sanmissin
@gomlektekirujizi2 olm trol işte
Senin beynin anorksiya olmuş bence
.35 kilo nedir ya?
kardeşim zayıflamaktan önce sen önce bir psikoloğa görün derim.
manyak mısın kızım, amacın ne? senin işin gücün yok mu?
Evrenden zayıflayarak yok olmaya mı çalışıyorsun sanırım sen 0 bedeni yanlış anlamışsın 😁
35 kilo mu :s ya sacmalama kemiklerinin toplamı zaten o kadardır
kizim cok yasamazsin sen.. anasini satayim senle iliskiye girecek erkek bile bulamazsin tak tak ses gelir l*n :)
Neden o kadar zayıf olmak istiyorsun zayıflayınca daha mı güzel olacağıni dusunuyorsun
aynen :)))))
Haci internetten baktim da bisi ye benzemiyorlardi. Sana tavsiyem sacma sapan seylere kafani yorma en iyisi Türk tarzı balık etli en güzelidir.
öyle bir şey deneme bak aniden aşırı kilo kaybedersen ölümle sonuçlanır
aşırı kilo almak ölümle sonuçlanıyo asıl tamam mı
yaş kızlar siz manyakmısınız? hangi akla hizmet ediyorsunuz ki?
zayıflamayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bakın bende anoreksiyayım 118 kg 197 cm :D
maşşşşallah
Böylemi olmak istiyorsun
https://hizliresim.com/jzEblr
Engelli galiba beyler dalga geçmiyelim
Ya saçmalama ölmek mi istiyorsun 55-56 kilo olmalısın şu an bile zayıfsın. Bir doktora görün ailen senin sağlığından endişeli böyle bir yönteme sakın kalkışma !
ben 1.80 55 kiloyum kilo alamıyom diye üzülüyom bunun dedine bak
Anoreksion ne l*n
Kufurmu ettin simdi sen bize :D
bu nasıl soru ya hadi nasıl bulimia olurum desen anlarımda..
ya işte yardım edin belli etmeden neler yapabilirm
yapma bişey bende yaptım 38 e düştüm sonra annemin desteğiyle toparladım şimdi 43 kiloyum sağlıklıyım boşver zayıflığı hem olduğundan yaşlı gösterirsin
yo tam tersi 20 yaşındayım 16 sanıyolar beni. ya ne güzel işte keşke bnde 38lere düşsem
Boyun kaç 160 falansa 35 kötü durmaz ama uzunsan kötü durur yaa
yo 165 boyum yaş 20
Arkadaşım gerizekalımısın hakkaten dalgamı geciyorsun sen 1.60 ise 35 kg nasıl kotu durmaz? Benim kuzenimin eşi var, 1.55 boy 34kg yıllardır cektigi eziyeti anlatsam inanmazsın, kadında bacak kol hak getire, kemikten ibaret.
@AvukatHanım1 onun kadar zayıf olmak için herşeyi veririm
Kötü durmaz zayıflık daha iyidir şişman olmaktan. Kimse zayıflarla dalga geçip eğlenmez ama her gün şişmanlarla kokuyorlar diye dalga geçiyorlar... soran kızın da fazla kilosu var belli ve o kilolarından kurtulmalı en azından
İdeali 45-50dir minimum yetişkin bir kadının bulunması gereken kilosu. Aşağısı yaşamı riske eder.
ailen cok hakkli 35 kiloda ne bir piskolaga görün...
Psikoloğa git sen.. nasıl hasta olurum diye soru mu sorulur..
anoreksia hastalık diil yaşam tarzıdır
Bide bilmis bilmiş konuşuyo. Yaz bak wikiden psikolojik bozukluk diye tanimlaniyo. Nerde gördün yaşam tarzı diye ogrenmisin.
Bana neyse geber istersen..
senin kilo vermek için çöpe atacağın yemekleri bulamayan bir çok insan var bencil olma bu kadar
keşke ulaştırabilsem onlar yeseler ailem izin vermez :(
ergenmisin sen kilona takmışsın
20 yaşındayım
bunalımdasın öleyse sen kendine bir uğraş bul takılma kilona bence gayet iyidir
uğraş bulunca da unutamıyorum
unutursun için yana yanaaa
olmuyo
Bişey sorabilirmiyim? Bunu tam olarak neden istiyorsun?
zayıfladıkça mutlu hissediyorum güzelleşiyorum. neden sordun belli değil mi neden istediğim herkes ister kilo vermeyi
Ya tabiki ister ama sen 35kilo olmak istiyorsun. Fark bu
Hortlak gibi olursun kızım boyun kaç senin?
165 boyum
Kilon çok iyi o halde. neden takıntı yaptın bu kadar. birden bu kadar verdin diyelim sonra onun 2 katını alacağını biliyor musun?
bu kadar zayıflığın sana yakışacağını düşünüyorsan da yanılıyorsun kimse dönüp bakmaz yüzüne
katiksiz mal embesil eğer ölmek istiyosan ötenazi yaptir at zehri versinler hemen ölüyorsun
Allah rahmet eylesin.(ama beynini)