AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
ya senin ya beyin hücrelerin de yok senin galiba kesin ergen bir veletsn
Öyle ölümcül şeyler yerine akapuntur mudur nedir onu dene kanka bence çok kilo al baya ye hayvan gibi ol o zaman ailen akapuntura izin verir.
Aynı bendin şimdide yemek yiyemiyorum 4 yıldır aklın varsa yapma
boy kilo ne. yapmak zorundayım yemek yemicem kilo yapar
beyinde su kaybı var galiba. yemek yemedin su da mı içmiyorsun
su içiyorum yemek yemiyorum ama salatalık yiyorum ve domates
akıl mantık işi değil
nasıl değil yaa
Modlar uyumayın.. Burada şizofrenler ksynıyor..
Herkes şikayet ederse soru kaldırılır. Böylelerine akıl verilmez.
ya etmeyin lütfen
www.kizlarsoruyor.com/.../q1768084-anoreksiya-oldugumu-anladigim-gunden-bu-yana bu soruya bak..
Bulumia evresi çok tehlikeli ve 35 kilo hiç sağlıklı değil
50 çok mu sağlıklı çook fazla bir kılo zaten 50 nin fazlası aşırı yağlı aman allahım facia
Anoreksiya bir sağlık problemidir 50 kilo hem görsel hemde vucut direnciniz açısından ideal
Su içtiğinde bile kusan bir arkadaşım vardı gençliğinizin en güzel yıllarını hayatın tadını almadan mahvetmeye gerek yok bence
Bir seyi savunuyorsun bari destekli savun. Cahil cahil konusma. 50kiloluk bir insanin boyuna/yasina/cinsiyetine göre yag orani yüksek de olabilir, cok düsük de olabilir. Aptal misin neye göre 50nin fazlasi asiri yagli diyorsun? Body building yapanlara gir bak bakalim adamlar 90-100kg yag oranlari ne kadar düsük. Seni ciddiye alip laf yetistirende kabahat ama gencler yazdiklarini okur ciddiye alir etkilenir diye yaziyorum...
35 kilo mu? Yanlis yazdin heralde. s boyun kac?
evet otuz beş kilo. boy 165 yaş 20
Senin psikolojik sorunlarin var heralde. İlk once bir psikiyatra git daha mantikli senin icin. Benim boyum 160 kilom 46 ve zayif bile gelio bna
oha sende kilo vermelisin acil
https://m.youtube.com/watch?v=KSpnGZyq_no
Bunu izle canim. Benm kilomdan memnunum. Bence senin kilon da iyi ve anoreksiya bir hastalik, butun vucudunu etkileyecek bir hastalik.
bu kız gibi olucam
Kafanı komple aldır kilo derdin de olmaz hem.
Kafada kaç tahta eksik...
Hastalikli gibi o ne öyle :)
Anoreksiya bir hastalık, biliyorsun değil mi.
anoreksia bir yaşam tarzı kanki
Yav he he.
9 yaşında falan mısın kızım sen
hayır 20
bunu önermek istemem ama tek yol yediklerini kusman tok gibi hissetmeni sağlar ama hep aç kalırsın.
kusmak olmaz çünkü yediklerim sindiriliyo
yemekten en fazla 10 dk sonra kusarsan sorun olmaz. ortalama sindirim 4 saat sürer çünkü.
Bir fotoğraf at lütfen ne kadar şişkosun görmek istiyorum
kafayı yemişsiniz siz...
Allah ıslah etsin, ne diyim.
Sen ve eic olan kız.. çok bonzai kullanmayın.
Zayiflayinca ne oluyor?
mükemmel olunuyo
kilo verme hastalıgın mı var 35 kilo nedir
ne nedir ben 165 cm yim 20 yaşındayım bana ideal
çok kötü durmazmıkı 45*50 iyi degilmi o boya
saçmalama 35 ideal o dediklerin kilolu kızlarda oluyo
55 ideal ya
55 son derece şişman ıyy
35 nedir ya vallahi kötü durur kemik olursun
asıl 55 şişman
Allah akıl dağıtırken sen şemsiye mi tutuyordun?
35 kilo ne kızım kafayı mı yedin
Allah size akıl fikir versin...
Mankenler 45-48 kilo civarı oluyor. 35 aşırı.
onların boyu uzun ama 180 boya 45 normal 165 boya da 35 dimi
https://i.hizliresim.com/V2ZOmj.png Buradaki listeye göre 42 diyor. Bence daha ideal olur.
olsun ondan da zayıf olcam
ölmek mi istiyorsun yokwsa kilo vermek mi?
kilo vermek
seninki birazkontrolsüz 35 kilo nedir yaa 10 yaşında mısın 35 kilo olacaksın
ya 20 yaşındayım
boyun 145 mi? 35 kilo nedir yaa kemiklerin 35 kilo gelir :D
hayır 165
ben bir deri bir kemik geziyorum 1.79 boy var 70 kiloyum şu söylediğin şeye sen inanıyor musun?
Sacmalama o hastalık tamammi ölürsün kendine gel
zayıflıktan ölmek onurlu bir ölümdür hiç olmazsa kilomla dalga geçen herkes belki vicdan azabı çeker
Kac kilosun sen? Hem kilo vermek istiyormusun inaniyormusun buna git aynada kendine sor bence... sonra gel. Çocukmusun nesin ya
yaş 20 boy 165 kilo 49 son derece şişkoyum
İyi bir diyetisyen değilde pskologa ihtiyacın var
Türkçe mealini alabilir miyiz?
piskolojikmaaan tedavii ol deriiimm
35 mi? Yuh. Bence acilen psikoloğa gitmelisin
35 kilo ne laa senın boyun kaç bıdık :D
165 cm boyum
kız ne 35 i kafayımı yedin 50 kilo olman lazım senin
kaç kilosun
49 kiloyum malesef çok fazlayım
kız git allah aşkına manyakmısın nesin nası bir beyin bu
sen kaç kilosun boyun kaç
Manyak mısınız siz ya?
35 ne yaa çok çirkin bısey olursun net
Manyak misin sen? Hayatinla oynarsin
Evlen bol bol stres verirsn guzu
Hiç uğraşma, direkt at kendini damdan aşağıya.
Saçmalamışsın 35 nedir ya
Amaç ne çok zayıf olmadakı :D
güzellik
ben güzel bulmuyorum ki zayıfları
nası? her erkek zayıf kız seviyo kii
Hayır yanlış düşünüyorsun sizin yaptğınınz abartı ve çok tiksindirici :D
hayır ya erkekler zayıf sviyo benim arkadaşım 40 kilo aynı boydayız okuldaki her erkek onu sevio beni diil:(
yüzü güzledir alakası yok biz erkekler zayıf kızlar hakkında başka düşünürüz özele gel istersen
gelemem. yoo kıllı felan bir kız ben daha bakımlıyım ama her erkek ona gidiyo
dediğim gibi bunun sebebını ozelde açıklarım
burada açıkla neymiş
Herkesın içinde olmaz
This is a maaaal. (leonidas tekmesi ile) :-D
ı think you are a ass hole
Bu o tekmeyi haketmediğin anlamına gelmez :-)
istersen tekme at bn zayıflıcamm
Geberince yazarsın artık öbür taraftan.
ahhh ahh sağlık gidince zayıf olsan neye yarar
allahim butun manyaklar buraya mi toplanmis napmis
hahaha cok komiksin tamam
Azrail geliyorum diyor.
boy kilo nedir şu an?
165 cm 49 kilo çok utanç verici :(
14 değil de 4 kilo verip 45 olursan çok çekici zarif ve hoş olursun.
ahh nerede kanka ilk hedefim 45 zten beşer beşer azaltıyorum 1 haftadır 49 kiloyum malesef
45 den aşağı inme ama hep 45 de kal. eski kız arkadaşlarımın 2 tanesi 165 boy 45 ve 47 kiloydular.
yok olmaz vermem lazım
45 kilodan aşağı inersen eğer hoş zarif çekici bir görünüşün olmaz.
bence oluşur
sanmam. hiç hoş olmaz. yüzünde yağlar eriyeceği için elmacık kemiğin falan çok çirkin görünür.
Hastasın sen.
değilim
Hiçbir psikolojik hasta benim sorunlarım var demez.
o zaman evet hastayım ahahaah :D
Ayrıca karaktersiz :)
Kafayi yemissiniz..
anoreksiya ney çok cahilim heralde :)
Anoreksiya ne?
Zayıflama hastalığı. kilosunu fazla bulanlar yemek yemeden sadece su içerek bir deri bir kemik kalıyorlar. işin kötü tarafı da Afrikalılar gibi olup hala şişmanız diyorlar... bir çeşit psikolojik hastalık bu. tedavi edilmezse zayıflıktan kasları eriyip yürüyemez hale gelenler var veya kalbi durup ölenler. pişman olunca kilo alması da çok zor. başlarda serumla mama takviyesi yapılıyor. sonra çorbalar ve en son yemekler. rahat 1 seneyi alır toplarlanmak. İç organlar da zayıf düşüyor çünkü.
Evet duymustum boyle bisey hatta bir ara kadinin biri cikmisti tvye pismanim diye agliyordu ama bir hafta sonra öldü. bence gidip tedavi olmalisin ne kadar kabul etmesende psikolojik hastasin
anoreksia bir yaşam tarzıdır kardeşim. yemekten içmekten kendini soyutlayıp tamamen sayılarla ilgilenirsin. zayıfladıkça hayattan zevk alırsın yemeklerden kaçarsın. anoreksiya güzel birşeydir güzelleşme çabasıdır. bu açıklama yanlıştır kardeşim. bu hastalık değil mutluluk arayışıdır asıl buna hastalık diyenler hastadır.
İste hastaligini kabullenmiyorsun bile. Allah yardimcin olsun umarim ailen en kisa zamanda sana faydali olabilecek bir doktora gitmeni saglarlar cok uzuldum durumuna
doktora götürme istediler ama çok agladım gitmedim hasta diilim çünkü
35 kiloda ney l*n igrencc
Kafayi yemissin sen
Saçmalama
35 kilo hmmm
Sebep?
35 Kilo ne be..
Yemek çöpe atılır mı ver kediye köpeğe aaa
olsa verirm de yokki
35 ? are u kddin me?
nope i * so serious
35 kilo nedir ya
ne var
Oruç tut hem sevaba gir hemde ailen bişey demez
oruç tutyom zaten sayılır yani
Tuttuğunu söyle ailene niye tuyuyon demezler heralde. Böylece kilo verirsin belki
tesekkurler ;)
Öl daha iyi 35 nedir
nasıl bişey bu
Biy kaç
165 cm
165 35 kilo mu
evet son derece ideal
delimisin sen
Onu açklasana bana