Bugün leslie 30 dk boosted fitness walk yaptım bir de başka bir kanaldan 20 dk yağ yakma egzersizi ama şimdi ekmek yiyince kötü hissettim. Tekrar yarım saat spor yapmalı mıyım?
Diyetime etkisi büyük olur mu?
Diyetime etkisi büyük olur mu?
Selam 😊
Diyet yaparken herşeyden önce neden, niçin başladığını hatırla. 😊
3 dilim buğdaylı ekmekten hiç bir şey olmaz.
Hatta bir anda böyle diyete girmen doğru değil. Yavaş yavaş vucudunu alıştırarak diyete gir.
Örnek verecek olursak; Her yediğin yemeğin porsiyonlarını yarıya indir.
Un-tuz-şeker bunlardan mümkün olduğunca uzaklaşmaya bak. Su tüketimini en az 2 ila 2,5 arasında olsun.
Kendini hiç aç bırakma. Psikolojik olarak acıktığını hissedeceksin ve kendini kandırmak için 1 elma veya herhangi bir meyve yiyebilirsin.
Yemekten 1buçuk veya 2 saat sonra spor/egzersiz yapman daha yararlı olucaktır.
Ve en son da şöyle bir hedefin olsun.
Günde 10 bin adım at 🤞
Görüşmek üzere 😊
hayır tekrar spor yapma şu an kafan atmış durumda. içeriden göremezsin ama ben dışarıdan kafası kırılmak ve yanmak üzere olan bir motor görüyorum. bir şey yapma. sade soda içerisine biraz limon biraz tuz at iç
Hahah ne yapayım ya
Kötü hissettim
Demi işte çok acıktım birden yedim ben de anlamadım
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?