7 sene önce skolyoz hastası olduğumu öğrendim. (Omurganın normal eğriliğinin bozulduğu durumlar skolyoz olarak tanımlanır. Skolyozda omurganın dışarıdan görünümü S ya da C harfine benzetilebilir. Omurganın yapısında yan tarafa doğru meydana gelen eğrilik genellikle ergenlik öncesi ve erkenlik döneminde ortaya çıkar). Korse takmam ve egzersiz yapmam gerektiğini söylediler. Korseyi kullandım ama egzersizleri yapmadım, daha sonra gittiğimde de nefes egzersizleri verdiler ama ben onlarıda üşendiğimden yapmadım. Keşke yapsaymışım, o zamanlar yine biri-azda olsa rahat nefes alıyordum şimdi neredeyse hiç nefes alamıyorum.
Bunun için ne tür nefes egzersizleri yapmam lazım. Sadece bilenler yazarsa daha iyi olur.
Bunun için ne tür nefes egzersizleri yapmam lazım. Sadece bilenler yazarsa daha iyi olur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer