125 kiloyum. Özellikle de emzirme dönemi bittikten sonra iyice kilo aldım. Ne önerirsiniz?

Birçoğunuz alay edecek, küfür edecek. Onlara cevap bile vermeyeceğim. Bana akrabalarım dedi ki;"emzirirken daha çok kilo alınır, sen veremezsin"
Ve ben gerçekten de çok kilo aldım. Annemde dedi ki;"Emzirme dönemi bittiğinde sen daha çok kilo alacaksın" iki yıl emzirdim çocuğumu ve sütten kestim. Annemin dediği gibi daha hızlı kilo aldım. Peki neden çocuğu sütten kestiğimiz dönem hızlı kilo alıyoruz. Zayıflamak istiyorum. Kimbilir belki de Zayıfladığımı anlatan bir bence paylaşırım​ burda ☺️
125 kiloyum. Özellikle de emzirme dönemi bittikten sonra iyice kilo aldım. Ne önerirsiniz?
Cevapla