Birçoğunuz alay edecek, küfür edecek. Onlara cevap bile vermeyeceğim. Bana akrabalarım dedi ki;"emzirirken daha çok kilo alınır, sen veremezsin"
Ve ben gerçekten de çok kilo aldım. Annemde dedi ki;"Emzirme dönemi bittiğinde sen daha çok kilo alacaksın" iki yıl emzirdim çocuğumu ve sütten kestim. Annemin dediği gibi daha hızlı kilo aldım. Peki neden çocuğu sütten kestiğimiz dönem hızlı kilo alıyoruz. Zayıflamak istiyorum. Kimbilir belki de Zayıfladığımı anlatan bir bence paylaşırım burda ☺️
Ve ben gerçekten de çok kilo aldım. Annemde dedi ki;"Emzirme dönemi bittiğinde sen daha çok kilo alacaksın" iki yıl emzirdim çocuğumu ve sütten kestim. Annemin dediği gibi daha hızlı kilo aldım. Peki neden çocuğu sütten kestiğimiz dönem hızlı kilo alıyoruz. Zayıflamak istiyorum. Kimbilir belki de Zayıfladığımı anlatan bir bence paylaşırım burda ☺️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar!
Sanılanın aksine emzirme döneminde süt üretimi için gerekli olan tek şey doğru miktarda sağlıklı beslenmek ve yeterli su tüketimidir. :) Bu yüzden aslında emzirme döneminde kilo alınır, yediklerin bebeğine de yansır gibi sözlere oldukça karşıyım!
Emzirme süreci sizin ve bebeğinizin bağının güçlendiği bir süreç. Bebeğinizi ve kendinizi en iyi siz tanırsınız diye düşünüyorum ve bu süreçte doğru beslenme tedavisiyle beraber çok kolay bir şekilde kilo kaybı yaşadığımız çok fazla danışanım var.
Öncelikle sizden ricam zayıflama sürecine sadece sizin kendi kararınızla başlamanız. Dış sesleri belki bir süre kulak arkası edip güvendiğiniz bir beslenme uzmanıyla beraber yol almanız.
Unutmayın ki; bu bir süreçtir. Bu süreç sadece sizin isteğinizle ve sizin yönetiminizle olabilecek bir süreçtir. Çocuğunuzu sütten kesince kilo almanızın sebebi laktasyon sürecinde ekstra kalori harcayabiliyorken emzirme dönemi bittiği zaman o kaloriyi harcayamamamız ve aşağı yukarı aynı şekilde beslenmemiz. :)
İnanın kilo verme süreci sandığınız kadar zor değil. Tek ve en önemli olan şey sizin buna karar vermeniz.
Çok sevgiler.