1 yılda 70 kilo verip, üzerine kas yapmış bir birey olarak söylüyorum. Eğer fit bir vücuda sahip olmanın tek yolu mevcut kilo, yaş ve aktiviteye göre belirlenecek günlük kalori ihtiyacının hesaplanmasıdır. Günlük kalori ihtiyacı 2000 olan bir birey, 2000 kaloriden ne az ne de çok yememeli. 2000 kaloriden az yerse kilo verir, çok yerse kilo alır. Spor bu işin yalnızca süsüdür. Kaslar irileşsin, belirginleşsin istiyorsanız sporsuz zaten olmaz.
İhtiyacımız kadar dengeli beslenip, buna uygun şekilde spor yapmalıyız. Metabolizma yaşımız, vücut yapımız, sağlık durumumuz, almamız gereken günlük kalori miktarı... Hepsi belli bir denge içerisinde olmalı. Bunları yapınca bedenimiz zaten çok güzel yanıt veriyor.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekler ince kızları beğeniyor ama o vücuda sahip olmak için açlık grevine girmesi lazım metabolizması hızlı olmayan kadınların 😒
Raflarda ki gıda etiketlerinin hepsinde nerdeyse bu ürünün içinde % 45 süt yağı içerir yazıyor. Bunun anlamı o ürün için hazırlanan formüle % 45 yağ vb madde koyuyorlar, bu yüzden kimse o kadar uzman, bilgi, tecrübeye rağmen zayıflamamıştır. Bu sistem de kesinlikle çok az yiyip hem bu firmaları hemde mideyi küçültmek gerekiyor.
canim balik etliyim memnunum hayatta vermek istemem daha fazla da almak istemem :) fit olmak istiyenler az yesin öz yesin ekmegi kessinler nasil kilo veriyorlar görürler
Sağlıklı beslenip spor yapmak taraftarıyim şahsen. Neden diye sorarsanız kas yaptigim için beni sevecek kız sevmesin. Tamam hafif bir irilik olur sever eyvallah ama ben manken değilim bişi değilim. Kollarimi guclendiririm hafif de göbeğim var mis
yemegini normal takviye olarak görmen gerek ve spor yapman lazım azı cogu yoktur yemenin düzenli yemek ve belirli kalorileri toplamak gerek aybüke hanım
Bunlar hurafeee inanmayın, çok yiyorum hamur işi tatlı vs ayırmıyorum. Gece 3 te yemek yerim tatlı yerim kısacası aklıma ne gelirse yerim ayırt etmem. Sadece spor yapıyorum ama fitim. 😂
Apaçi sporu mu :D yağ oranım %9 üstelik 82 kiloyum. Kasları karbonhidrat ve proteinle beslemeyip herşeyi yersen karaciğer zorlanır en sonunda kasların recovery süresi uzar en sonunda over training olursun. Serdar Aktolga'nın öğrencisiyim.
Sen sağlıklı değilsin, üstelik yalan söylüyorsun. Sen bu dediklerini aralıksız her gün ye bırak karın kası çıkarmayı omuz kaslarını ve göğüslerini bile belirginleştiremezsin. Üstelik tatlı yiyeceğine git biraz et ye et. Karın çıkmış ama kollar hala 35 cm :) Günde 240 gr protein alıyorum, kollarım 45 cm geçmek üzere. Boş yorum atma buraya sonra kötü örnek oluyorsunuz :D
Ikisini de sürekli az ve istikrarlı yapmak gerekiyor. Hızla verilen kilo vucudu biçimsizleştiriyor yaşlandırıyor ve egszersizi birakinca tekrar kilo olarak geri dönüyor
En İyi Cevaplar