Merhaba dostlar
Bileklerim ince olduğunda dolayı vücut geliştirmede tek elimle en fazla 13 KG dambıl kaldırabiliyorum. Daha fazla kaldırınca bileklerim ağrıyor. Spora ilk başladığımda güzel bir fotoğrafım olsun diye 18 KG kaldırdım ve bileklerim incildi. 6 aydır 13 kg mı geçemiyorum. Bazen ağrıyor. Ağrıyı geçirmek için ne yapmalıyım?
Bileklerim ince olduğunda dolayı vücut geliştirmede tek elimle en fazla 13 KG dambıl kaldırabiliyorum. Daha fazla kaldırınca bileklerim ağrıyor. Spora ilk başladığımda güzel bir fotoğrafım olsun diye 18 KG kaldırdım ve bileklerim incildi. 6 aydır 13 kg mı geçemiyorum. Bazen ağrıyor. Ağrıyı geçirmek için ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer