Belimin sag tarafini surekli tutuyorum ve her hareket edisimde canim cok aciyor. Agri kesici kas gevsetici sicak su ise yaramadi. Ne yapmaliyim?


Doktora git, KESİNLİKLE !!!
Çünkü bel bütün vücudu bir arada tutar, hayatında ki hareketlerinin tamamına yakını belden başlar.
Ve yaptığın hareket fazla ağırlıkla yapılınca tehlikeli olabilecek bir hareket. O yüzden yüksek ağırlık ile yapanlar kemer takıyorlar.
Kesinlikle doktora git, önemli bir şey olabilir, erken müdehale edilmezse kalıcı bir sakatlığa dönüşebilir.
Ayrıca bir daha antronör olmadan tek başına spor yapayım deme !!!
Her işin bir profesyoneli var sonuçta.
Sakın üzerine gitme kas gerilmesi. Zamanla düzelir
Ne kadar süredir var ağrı?
Doktora gitmeyeceksen, gecene kadar sporsuz kal.
Dogrudur, incinmis.
Cevap
19Cevap
Benimde sırtım ağrıyor yarın doktora gideceğim kaç kiloyla girdin?
Ortopediste gitmelisin benimde olmuştu, kas gerilmesiymiş.
Erteleme git.
Geçmiş olsun
Bel çalış ağırlıklara girme belini geriye fazla atma eseneme gerilme egzersizi yap squat tan belli süre uzak dur ya da makineyle dene
Hiçbir fikrim yok.
Bir süre bekle derim, geçmezse doktora git, bel konusu sıkıntılı konudur.
geçmiş olsun.
Kesinlikle doktora git.
Bunu okuyan herkeze tavsiyem
Tüm hareketlerde doğru form
Doğru ağırlık
Doğru tekrar
En önemli şey sağlık tır
o incitme bende de var 2 yıldır çekiyorum. Birden geçen bir şey değil
bilinçsizce yapmayın diye boşuna demiyolar belini esnetmeli ve mobilite yapmalısın antreman öncesi, ben 105 kilo squat girip sakatlanmıyom mesela?
Ağırlıklı sqattan önce bel güçlendirici sporlar yapman gerekiyor birden başlarsan zarar görürsün
Bu kremi kullandım çok iyi geldi. Kasgevşetivi ağrı kesici bitkisel krem. Çok iyi mükemmel www. hommbitkisel. com. tr/.../HOMM451039727
Ben de dün temizliğe kendimi çok kaptırmışım. Bugün sırtım, belim ağrıyor hep.
Geçmiş olsun. Doktora görünmenizi tavsiye ederim.
MR çektirdin mi?
Sert bir zeminde sırt üstü yatmalısın
Zamanla geçebilir ağrı
Bence zorlama ilerlemesin bı süre
bel fıtığınız hayırlı olsun efendim :D
Makina her zaman sakatlar dumbell ile yap squatı
Benimde agriyor 80 bastım en son
Himm nasil oldu tam anlatirmisin
Geçer yavaş yavaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?