Fazla Kilolarına Üzülenlere Motivasyon Bencesi

Merhaba arkadaşlar çok güzel bir şey başardım ve kendimle gurur duyduğum bir şeyi paylaşacağım. Umarım kilo vermek isteyenlere de motivasyon olur.


İlk başta şunu söyleyeyim ben her zaman kilolu bir kızdım. Aşırı yemek hastasıyımdır hele yemek yapmayı çok seven ve çok güzel yapan biri olarak (anne chef olunca kandan geliyor sanırım ) hem yapmayı hem yemeyi çok severim. ✋Ki ben aç olmadığım zamanlarda bile yemek yiyen biriydim. Tıka basa olayım ama sevdiğim bir şey olsun hiç açıkmazdım... Hele hele canım sıkıldıysa görmeyin derim beni.


Ben tam anlamıyla İ R A D E S İ Z 'in tekiyim çok samimi ve içten söyleyebilirim. İki gün diyet yapabilirdim sadece o da evde annem yemek yapmayana kadar... Evet şimdi gelelim en önemlisine.


Nasıl karar verdim?


Ben hiçbir baloya gidemedim; ortaokul lise hatta düğünlere gitmediğim bile olmuştur kıyafet bulamamamdan ki, bir genç kız için bu durum berbattır. Bir elbise için tüm gün gezerdik ve sonunda bulabildiğimiz yakışan siyah düz bir elbise olurdu. Çok samimi söyleyebilirim size her alışverişte sinirden ağlardım. En sonunda bir çocuk benle şaka da olsa dalga geçti be hakkaten çok üzüldüm.


Şöyle bir aynaya geçtim baktım. Nasıl mutluyum böyle mi yoksa zayıf mı? Zayıfken nasıl olurum diye düşündüm çünkü hiç zayıf olamadım hayatımda. Yazın gideceğimiz bir tatil vardı ve ben bu tatilde utana çekine o 44 beden halimle denize girmek istemedim. Benim en büyük motivasyonum bu oldu. İlk başlarda kalıp kontrolü yaptım ve yaklaşık 15 kilomu bu şekilde verdim ama diyetisyenim çok zararlı olduğunu söyleyince onun listesinden devam ettim ve son beş kilomu bu şekilde verdim. Bayağı konuştum artık fotoğrafımı koysam iyi olacak ☺️


motivasyon bencesiiii


Soldaki benim 😄 Orada boyum 165 ve 70 kiloyum zayıflayınca 2 cm uzadım ve şuan 50 kiloyum. Asla vazgeçmeyin ve insanların sizle dalga geçmesine izin vermeyin... Sakın unutmayın, dalga geçen insanlar her zaman aciz kalacaktır. Kendinizi sevin ve kendinize bir iyilik yapın 👏🏻👏🏻 Umarım sıkmamışımdır ve faydalı olmuşumdur 🙏🏻 ben başardıysam herkes başarır 😊👍🏻


Fazla Kilolarına Üzülenlere Motivasyon Bencesi
Cevapla