Merhabalar. Bu sefer ki bencemle herkesin yapmak istediği diyet konusuna değineceğim. Hep diyete başlayıpta yarım bırakanlar veya başlayamayanlar vardır. Artık kesin kararlı olmalısınız ve hedefinizi belirlemelisiniz. En iyi diyet yöntemleri hangileridir sizlerle paylaşacağım. Sizde bunları düşünüyorsanız hemen okumaya başlayın. Keyifli okumalar.

1- Yemekten önce veya sonra su içmeyin!

30 dakika önce veya sonra su içmeyin asla. Yedikten 40 dakika sonra 1 bardak su içilmesi iyidir. Bu sıvı alımı yöntemi, sindirim sisteminin asitliğini bozmaz ve yağları, karbonhidratları parçalayarak tam güçle çalışmasına izin verecektir.
2- Bağırsaklara düzenli olarak masaj yapmak gereklidir!

Karın organlarının kan dolaşımına etki edecektir bu yöntem. Her sabah aç karnına yataktan çıkmadan önce 5 dakika boyunca kendi kendinize karın masajı yapın ellerinizle. Kalın bağırsağın saat yönünde hafif basınçla avucunuzun içinde dairesel masaj haraketleri yapın. Diyafram nefesi ile dönüşümlü olarak yavaş ve derin bir nefes almalısınız.
3- Yediklerinizi doğru ve iyice çignemelisiniz!

Sindirim süreci yaygın olarak midede sanılır. Fakat bu ağız boşluğundan başlar. Orada yiyecek bir yumrusu oluşur ve yiyecek enzimler(amilaz,maltaz) ve bakterisidal maddeler(lizozim) içeren tükürük ile ıslatılır. Yiyeceklerin 30-40 kez yavaş yenilmesi ve iyice çignenmesi doğru fermantasyon süreçlerini başlatacaktır. Daha hızlı doymanızı sağlar ve yenen yiyecek miktarını azaltır. Yiyecek isteğinizin azalmasıda kilo vermenize sebep olur.
4- Şekerli yiyeceklerden uzak durun!

Geceleri veya akşamları karbonhidrat ve şeker içeren yiyeceklerden kaçınmalısınız. Ayrıca insülinin yükselmesini uyarır ve kilo vermenizi zorlaştırır. Haftada 2 kez akşam yemeği gibi öğünden kaçının ve diyetinize aralıklı oruç tutmayıda dahil edebilirsiniz. Hatta sütü bile az için akşamları. Hiç içmeseniz daha iyi. Yağ artımında etkilidir.
5- Matcha çayını içmeyi unutmayın!

Bu japonların yeşil çayı olarak bilinir daha çok. Klorofil içeriği yüksek olması nedeniyle güçlü bir detoksifiye edicidir diyebilirim. Çay metabolizmayı ve yağ oksidasyonunu hızlandırarak kilo vermenize yardımcı olacaktır. Mandakı kötü lipidlerin seviyyesini azaltır ve kan damarlarının durumu iyileştirir. Kolesterol metabolizmasını normalleştirecektir. Vücudunuzu asitleştirmez ve alkalize eder. Hergün 1 bardak içebilirsiniz. Düzenli yapmanız sağlığınız için iyi etkidir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Çok güzel bir yazı olmuş. teşekkür ederim. emeğinize sağlık...
bu tavsiyelrin yanına yediğinize içtiğinize dikkat edin yazalım. üç beyazdan uzak durun. un tuz şeker
Aajsjsnbsns
Vayyy editör olmuşsun ponçik🙈 hayırlı olsun
Bir kaç ipucunu kaptım teşekkürler ❤️🙂
Tesekkurrr ederimm bebegimm 😘😘💖
Şu yeşil çayın o kadar kötü tadı var ki 😹 ama alıştım. Bağırsaklara masajı da ilk kez duydum ✨🙆🏻♀️
Teşekkür ederim güzel çok bilgiler inşallah yapmaya çalışacağım
Ellerine sağlık kuzum💖
tesekkurler kuşum💖
Rica ederim 🧡
İşe yarar bilgiler ellerine sağlık 💕
Teşekkür ederim birtanemm😘
Bilgilendirici yazı olmuşş
Teşekkür ederim canımm❤
Rica ederim🥰
Matcha çayını içmeyi unutma😅
Tavsiyeler için teşekkürler
Kiloyu sevende var sevmeyen de
Güzel bir Bence ✨
Teşekkürler bebişimm
🌼 emeğine sağlık meleğim
Süper👍
💖
Deneyecem bunları😉
Dene balim
🖤🤍😇
Umarım uygulayabilirim.
Güzel yazı olmuş
Yapamıyorum ki 😐
eline sağlık
aydınlatıcı paylaşım teşekkürler.
Eline sağlık
teşekkürler
Güzel bir yazı
seks yapsınlar ya da hareketli mast