Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

Fit bir vücuda sahip olmak için bir sürü yol denenir. Fakat nedense bir türlü kiloların verilmemesinden yakınırlar. Bunun sebebi disiplinsiz diyetlerdir. Bir gün boşlayıp, diğer gün devam etmek bir dersi kaçırdıktan sonra tüm konulara baştan başlamak gibidir. Çünkü bir yerde boşlarsanız başa sarmak zorundasınız o yüzden disiplin ön planda olmalıdır. Tabi sadece disiplinle kalmıyor. Buna destek olan 5 önerimizden bahsedelim.

Tatlı ve hamurun yanından geçmeyin

Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

Kalori oranları ve yağ oranları oldukça yüksektir. Bu yüzden uzak durun.

Öğünleri kaçırmayın

Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

3 öğün düzenli olarak fazla kalorisi olmayan yemeklerinizi yiyin. Kendinizi zayıflatmak için aç bırakmayın. Metabolizmanızı bozar sağlık sorunu yaşayabilirsiniz. Öğün atlamamaya çalışın.

Uyku düzeni oluşturun

Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

Düzenli uyku vücudun kendini yenilemesinde ve yiyecekleri çabuk sindirmede fazlasıyla pay alır. Her gün dengesiz saatleri uyanıp kalkmayın. Bir düzen oluşturun gerekirse sabahları alarm kurun. Günde en az 6-8 saat arası uyuyun.

İşinize okulunuza yürüyerek gidin

Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

Yürümek vücutta ki yağı en hızlı yakan yöntemdir. Bu yüzden taşıt kullanmak yerine bir süre yürüyerek gitmeyi deneyin.

Fast food tarzı yiyecekleri unutun

Zayıflamak İçin Yapılması Gereken 5 Şey

İçinde bulunan katkı maddeleri çok yüksek yağ ve kalori içermektedir. Ayda bir yiyin.

Sevgiler.


6|5
4746
canerozkum KizlarSoruyor'da Fenomen
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşleri

En İyi Erkek Görüşleri

  • Tavsiyelerin güzel ellerine sağlık kardeşim ama 35 km yolu her gün nasıl yürüyerek gidip geleceğim? :))

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık eski alışkanlıklarımızı değitirerek çok rahat istediğimiz fiziği elde edebiliriz..

    0|1
    0|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 45

  • 3 beyazı kesin diyorsun sen de:)

    0|1
    0|0
  • Sağlık icin dikkat edilecek hususlar güzel bencenizde mevcut.. Dikkat edilirse kilo sorunu yaşanmaz belirttiginiz gibi..

    Emeğinize sağlık..

    0|1
    0|0
  • Çok doğru tespitler eline sağlık teşekkür ederim 😊

    0|1
    0|0
  • En önemlisi su tüketimi. Doğru zamanda ve miktarda su tüketmek diyette herşeyden onemli bana göre

    0|1
    0|0
  • Yıllardır aynı formda yaşıyorum, 1 aydır vejetaryen modundan çıktım sebze tüketimini ihmal etmiyorum, mümkün olduğunca sabah akşam yürüyüşlerini de ihmal etmem.

    0|1
    0|0
  • vücudun şekere ihtiyacı vardır bence onuda meyveyle tamamlamak kafi :)

    0|1
    0|0
  • Ooohoo birini yapsak zayıflarız zaten boşverin ya kasınca daha kotü oluyo valla

    0|1
    0|0
  • En önemlisi bunların yanında egzersiz ve spor yapın 🖒🖒

    0|1
    0|0
  • Şekerden vazgeçemiyorum vazgçebilsem daha iyi olacak herzaman yediklerimin yarısına indirdim daha hareketli olmaya çalışıyorum

    0|1
    0|0
  • valla bunlara dikkat edicem, artık zayıf bir insan olmak istiyırum hep balık etliydim 😂

    0|1
    0|0
  • Yemekleri az yemek, bol su içmek ve hareket halinde olmak

    0|1
    0|0
  • maydonozu robottan gecıın e lımon sıkıp ıcın ve her sabah 1 saat yurus farkı goreekınızx

    0|1
    0|0
  • Bunları yemek kilo vermekten daha güzel gibi duruyor :D

    0|1
    0|0
  • Ek olarak Lavanta çayı da çok iyi sindirim sistemine, strese denemelisiniz.

    0|1
    0|0
  • Öl deseydin be. Allahtan boyle sorunlarim yok😂😂

    1|1
    0|0
  • Kilo almaya yönelik yaz bir de caner😂

    0|2
    0|0
  • Sanırım bu yüzden diyet yapamıyorum
    Teşekkürler

    0|1
    0|0
  • Çok yararlı bir bence emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Evet kesinlikle katılıyorun

    0|1
    0|0
  • spor spor spor...

    0|1
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    25

Erkekler Ne Diyor 44

  • Faydalı bilgiler için teşekkür ederim. Acizane katkım olsun.

    Zayıflatan Çay Tarifi.
    Malzemeler:
    1 yemek kaşığı kekik,
    1 tatlı kaşığı yeşil çay,
    1 adet dilimli elma,
    1 adet dilimli limon,
    1 adet tarçın (çubuk tarçın)
    Zayıflama Çayının Yapılışı
    1 litre klorsuz ve kaynamış suyun içerisine yukarıda miktarları belirtilen malzemeleri ilave edin.
    Bu haliyle 4-5 saat bekletin. Her öğünden önce birer bardak için.
    Bir Hatırlatma: Etkili ve ekonomik olan bu zayıflama çayını her gün taze olarak hazırlamayı unutmayın.
    Ayrıca tamamen doğal olan bu çayın emziren anneler için de herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.

    0|1
    0|0
  • Tatlı ve hamurun yanından geçmeyin, artık daha zayıfım, emeğinize sağlık.

    10|2
    0|0
  • Abur cubur ve fast food yemem ki asla, ev de ya da ev yemek yerim dışıda da ev yemekleri yerim, teşekküler emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Bu bilgiler işime yarar :)
    Zayıflayıp seksi bir bedene sahip olmak enfes olacak :DD
    Emeğine sağlık :D

    0|1
    0|0
  • Sabahları haşlanmış 3 yumurta, akşamlar haşlanmış patates ve bir kase yoğur.
    Sonra bakın dalganıza çokta kafaya takmayın ben 85 kilodan 75 e düştüm 2 haftada.

    0|1
    0|0
  • akşam saat 5 ten sonra bişi yememek bence bunun yanında spor yapmak zaten sonra istesende alamıyorsun :)

    0|1
    0|0
  • Çok güzel bilgiler başkan emeğine sağlık bide biz boğazımızı tutabilsek

    0|1
    0|0
  • 1- karbonhidrat alımını azaltın, şekerli bir şeyler yiyecekseniz bu neden çokomel olsun :) fıstıklı baklava tercih edin.
    2- bol bol su için
    3- protein ağırlıklı beslenin, her gün en az bir öğünde mutlaka olmalı
    4- düzenli spor yapın, ama kendinizi yıpratmadan yapın. 30 dk koşmalıyım diyerek kendinizi yıldırmayın, severek ve isteyerek yaparsanız geç de olsa faydasını göreceksiniz.
    5- mutlu bir yaşam alanı oluşturun, canınızı sıkan her şey ve herkesten kendinizi uzaklaştırın, olmuyorsa görmezden gelmeyi öğrenin.
    bu şekilde 6 ayda 20 kilo verdim ve hala muhafaza ediyorum
    spor ile beraber olunca sarkma gibi sorunlar da olmuyor
    umarım herkes istediği kilosuna en kısa sürede kavuşur

    0|1
    0|0
  • Bir de kilo alabilsem keşke :/
    Emeğine sağlık kardeşim.
    İlginç bir strateji...

    0|1
    0|0
  • öyle bir sorunum yok istediğim kadar yer içerim kilo almam :D

    0|1
    0|0
  • Yeterince hareket bol su tüketimi lifli gıdalar sebze meyve yemek hamur işinden kaçmak VE MORALİ YÜKSEK TUTMAK

    0|1
    0|0
  • Atletik bir vücuda sahip sporcuyum yazın 3 ayda yani 1 kere bile fastfood yemedim.

    0|1
    0|0
  • ne kadar yiyip içsemde kilo alamıyorum o yüzden sıkıntı yok :D

    0|1
    0|0
  • Kilo verme döneminde sadece 2 ana öğün olması fikrinden, gerisine katılıyorum emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Analizlerin güzel yulaf ezmesi tüketiyorum bende bol bol

    0|1
    0|0
  • 2gün

    Güzel, Etkili ve Öğretici bir paylaşım tebrikler :)

    0|1
    0|0
  • Biliyormuşsunuz vallaha uygulayıp yaşamak lazım n kadaar üzel olur

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık çok doğru ve faydalı bilgiler

    0|1
    0|0
  • Yemek ya da yememek. İşte bütün mesele burada. :)

    0|1
    0|0
  • Çooook doğru sölüyorsun

    0|1
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    24
Yükleniyor...