AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bence yakın çevrenin dışındaki insanların bilmesine gerek yok
Mesela şu an ben o durumdayım buraya yazınca ayıp mı oluyor djdjd
Normal bir durum ama söylenmesi gereksiz ne alaka yani
laftan çıkarsa söylenir ama ilan etmeye gerek yok
Hayır ayıp değil. Başım ağrıyor demek kadar normal. Hangi devirdeyiz artık aşsınlar şu durumu.
Değil ama durduk yere de bunu sürekli belirtmek gereksiz
Bence yeri geldiğinde söylenebilir ve saklanması ayıp
Pankart açmaya gerek yok, vebalı gibi saklanmaya da
Utanıp gizlemek de saçma, herkese ilan etmek de..
Dewir öyle bi dewir kii hiç bir şeyin ayıbı kalmamışş
Pedi alnımıza yapıştırıp gezmeyeceksek regl olmanın ne anlamı var ki
Ayıp değil de etik değil bence gerek yok söylenmesine
Ayıp. Her bir halt her yerde söylenmez. Biraz mahreminiz kalsın.
😊😊👏🏻👏🏻
Evlisin sanırım? Yorumun diğer kadınlara ablalık yapıp yol gösterecek seviyede çünkü.
@Zamanın_izinde evli değilim. Gençler ahlaksızlığı özgürlük, özgürlüğü de sınırsızlık sanıyor. Öyle bir dünya yok. Biraz nerde ne konuşulur nerde nasıl davranılır bilecekler. Bize de durup öğretilmedi bunlar ama biz büyüklerin hallerinden tavırlarından gözlemleyip ona göre yol aldık. Modernlik adı altında genişleyip yozlaşmaya ben karşıyım.
Çok haklısın. Nerelisin ne iş yapıyorsun? Merak ettim cidden.
Gizli olduğun için burdan sordum kusura bakma. Sen dilersen cevabını burdan verme.
Ayrıca onlarla mesleğimden dolayı her gün içi içeyim ve çok haklısın.
Erkekler sünnet düğünü yaparken kadinlarin her ay başına gelen fiziksel döngünün toplumda ayıp olarak lanse edilmesini doğru bulmuyorum.
Oda doğru değil özel kalmıyor
Ayıp tabi ya kime ne senin kukundan reglinden
Hiç de bile ayıp değil artık bu geri kafalılığı aşmamız gerekiyor
*mım kanıyor diye reklam edip sağa sola duyurmakta saçma
O zaman ailelerin oğullarının sik*ni kestirip düğün yapması da saçma
o iş saçma savunmuyorum ki, ve savunduğumu düşünmen daha saçma. sosyal uygulamalarda kızlar anons ediyor resmen. doğal bir şey bu anons etmeye ne gerek var. geri kafalık ile ilgili bir durum değil
Ama adet olmak ayıp da değil hani, normal bi şey, ve adet oluyorum demenin nesi ayıp veya saçma mesela, bazıları pedi siyah poşete sarıyor, ne kadar utanç verici böyle şeyleri hala aşamamış olmamız
ona karşıyım zaten utanılacak veya çekinicek bir konu değil kesinlikle. fakat anons etmek hoş gelmiyor bana göre
Bence normalleşmesi gerek, hastalık olarak adlandıracağımıza bugün adetliyim desek daha doğru olur
hastalık değil, özellik bence. hâlâ sakız orucu bozar mı diye sorulan bir ülke de bunu normalleştirmek mümkün değil.
Maalesef öyle
hayırlısı bakalım 🤷🏽♂️
Yani ihtiyacı varsa pede sessizce söyleyip istemesi farklı sey ben adetim diye söylemesi de gerekmez ihtiyacı yoksa pede yani ne gerek var kendınde kalsın ayıp degılde 😊
Erkeklerin hayal dünyasının ne kadar geniş olduğunu bilseniz bunları sormazsınız..
Sen nerden öğrendin? 😊
Değil erkekler sünnet olunca düğün bile yapiyo biz regl diyince mi ayıp oluyo?
Kadının regl olması ayıp değil erkeğin sünnet olması da ayıp değil. Özelini acıkca göze sokmak saygısızlık. Sınır diye bir şey var bırakın özel size kalsın erkek te kkadknda.
Küfüre de karsıyım kadının mahrem yerleri erkeklerin agzında ne gerek var buna saygısızlık.
İki de bir koymak kelimesi geçiyor bu kadına hakaret ama herkese normal
yoo degil erkekler sunnet olurken dugun yapiliyo
Erkek kankaya soylenebilir bence etrafada soylenebilir ama ben şöyle oluyorum diye ayrıntıya giren veya sormaya çalışan çok usteleyenlere gıcık olurum
yaa zaten detay isteyen hele de erkekse sapiktir onlara prim vermemek lazim ama hani regl ayip algisi da bitsin bi zahmet
Kadininda sapigi var
var var
Kadının regl olması ayıp değil erkeğin sünnet olması da ayıp değil. Özelini acıkca göze sokmak saygısızlık. Sınır diye bir şey var bırakın özel size kalsın erkek te kkadknda.
Küfüre de karsıyım kadının mahrem yerleri erkeklerin agzında ne gerek var buna saygısızlık.
İki de bir koymak kelimesi geçiyor bu kadına hakaret ama herkese normal
Neden ayıp olsun erkekler sünnet olurken davul zurna kıza geldi mi tü kaka
Kadının regl olması ayıp değil erkeğin sünnet olması da ayıp değil. Özelini acıkca göze sokmak saygısızlık. Sınır diye bir şey var bırakın özel size kalsın erkek te kkadknda.
Küfüre de karsıyım kadının mahrem yerleri erkeklerin agzında ne gerek var buna saygısızlık.
İki de bir koymak kelimesi geçiyor bu kadına hakaret ama herkese normal
@Zeyzeyy12 straponla erkeğin popona koyabilirsin
Ciddi olamazsın ya. Bunu mu anladık harbiden.
Ayip oyle seylwr soylenilmez özel diye bisey var bide erkeklere soyliceklwrmis ped var mı diye yav ne sacmaliyonuz siz
Tabi ayıp değil ama bilmelerine de gerek yok bence
Sağlıklı bir kadın vücudunun döngüsel parçası neden ayıp olsun ki
tuvalete gitmemiz ne kadar dogal ama ozel bir seyse bu da birebir aynisi diye dusunuyorum
Hayır kanka asla değil erkolar bizden daha iyi biliyor ya.
Ayıp değil mahrem konular benim için. Muhabbeti geçerse o kavramı kullanırım ama ortalıkta reglimden bahsetmek çiş veya pohumun geldiğin söylemek gibi bir şey.. yani gerek yok
Yok yavrum ne ayıbı sen hatta toplum içinde değiştir taşımak olmadı..
Ben regl oluyorum 😄 niye ayıp?
Erkek kankaya soylenebilir bence etrafada soylenebilir ama ben şöyle oluyorum diye ayrıntıya giren veya sormaya çalışan çok usteleyenlere gıcık olurum
Yani nezaketen söylenmese daha iyi
Erkekler Ne Diyor
Erkekler bu kadar cahil olmamalı kendi eşleri regl olmuyor gibi konuşuyorlar
Doğal bir süreç ayıp değildir yalnız ne kutlanacak nede göze sokulacak biseydir
Hayatındaki insana söylemek normal fakat herkesin bilmesine gerek yok bunu.
Niye ayıpmış ki grip olduğunu söylemek ayıp değilse bence oda ayıp değil
Ayıp tabiki de ne olacak ya. Heleki erkeklerle asla konusunu etme
Ben kadınlar gibi takmıyorum bud durumu her kadında olan doğal bişey
Ayıp ya da degıl gorus farkı olabilir ama bu senin ozelın herkes bılmek zorunda degil
Duyacağım şekilde belirtilince garip oluyorum... Gerek yok bence...
Erkek kanka ne olm jdkekfneonc benim bir sürü kankam var hepsini şey yapmak istiyorum herkes benim gibi
Ayıp değil ama gerek yok
Bıktık artık şu muhabbetten yeter da anladıkkk
Kapaktaki kız çok güzel
Normal şeyler ayıp mı kaldı
Bence pek guzel görüntü değil
Ayıp olduğunun düşünülmesi bile ayıp
Her yerde söylenmez sadece sevgiline söyle
Regl ise regl temizle gel millete söyleme
Aynen çok güzel düşündün
Regl li bir kadın kız çok sinirli oluyormu
Duygu durum değişiklikleri yaşayabiliyoruz. Sinirlenme, küçük şeylere alınma vs oluyor.
Prezervatif te ayıp değil ozaman
e tabii ayıp değil ama belli etmemek gerekiyor.
Yani herkesin içinde söylemeyin
Değil neden ayıp olsun
Bu konu da kadınlar ikiye ayrılmış
Niye ayıp bişey olsun ki
Değil ama türkiyede öyle davranılıyor
Biraz ayip kaciyor bence
Bunu ayıp gören, yobazın tekidir!
Evet ayip
yoo neden ayıp olsun. doğal bir şey