Toplum içinde regl hakkında yüksek sesle konuşmak ayıp mıdır?

Toplum içinde regl hakkında yüksek sesle konuşmak ayıp mıdır?
Bence değildir hiç bir şekilde. Ama sanki toplum içinde bu konu hakkında hep kısık sesle konuşuluyor.
Toplum içinde regl hakkında yüksek sesle konuşmak ayıp mıdır?
Cevapla