Toplum içinde konuşan insanlar hakkında ne düşünürsüz?
Konuşma adabı sizce nedir?
Konuşma adabı sizce nedir?


Konusabilir insanlarin duymamasi gereken birseyi belki gizli karima kardesime soylemem lazim aciliyet var belki her seyide kendinize dert etmeyin kukaktan kulağa kinusmaktan daha cok bir suru ayip var saymakla bitmez ona sira gelene kadar ohooo oo neler neler
diğer insanlara siz insan değilsiniz sizin duymamanız lazım demek ki gibi birşey..
hoş değil..
3 kişiyiz ve diğer 2si kulaktan kulağa bişey söylüyosa benim hakkımda konuştuğunu düşünürüm ben o yüzden yanlış
Yüksek sesle konuşmak nasıl ki yanlışsa, kulaktan kulağa da aynı şekilde yanlış bir davranış
Cevap
4Cevap
Merhaba, toplum içinde kulaktan kulağa ya da fısıldaşarak konuşmak diğer kişi ya da kişilere saygısızca bir davranış olduğunu düşünüyorum... umarım bu tarz şeylere maruz kalmaz kimse, sağlıcakla kalın.
Cok onemli ve gizliyse ve sayi ca kalabalik bir ortamsa evet kenara cekip soyleyebilirim.. ama genelde dikkat cekmek icin yapiliyor
Sence doğru bir davranış mi yanında öyle konuşsalar rahatsız olmaz misin ama milletimiz bunu artık mesaj yoluyla yapıyor 😀😜
Toplum içinde konuşulmaz kulaktan kulağa karışımdaki konusuyorsa illahki üzerime alinirim herşeyin adabı edebi var konuşma nında olduğu gibi
kulaktan kulağa yanlış bir şey zaten ama bazı yerlerde yüksek sesle konuşmakta yanlış
Çok ve boş konuşanları sevmem. Toplum içinde fısıldayanlar argo ve küfürlü konuşanlarıda sevmem.
Gizli bişeyse konuşrum mk elaleme anlatacak halim yok
Normal doğru değildir ama bazen yapmıyor değiliz 😰😂
Kulaktan kulağa konuşmak mı.. onu çocuklar yapıyor.
Diil tabiki ama maalesef günümüzde azap madapdiye bizi yok, gözünün içine baka baka yalan soluyo adam, artik seni sinir etmek için herşeyi yaparlar.
Aaaa kulaktan kuşağa konuşulmaz çok ayıp ve iğrenç bir davranış
Kulaktan kulaga konusmak hos degil. Konusma onemlidir benim için agzinin icinde konusan herseye konuşan insanlari sevmem pek
Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaz ayıp ve ben üzerime alınırım.
Doğru değil tabiki hiç hoşuma gitmez çok zor durumda kalmadıkça da yapmam
Çok sinir bozucu bir davranış!
Toplum içinde o şekilde konuşulmaz
Hiç doğru bulamıyorum.
Adabı muaşeret kuralları var ve uyulmalı
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar