Sonuna kadar okursanız sevinirim görüşlerinizi bekliyorum?

Sevgili KS can ailesi nerden başlayacağımı bilemiyorum şu an kafam çok karışık şu an nişanlılık surecindeyim nişanlımı çok seviyorum ama kendisinde o sevgiyi göremiyorum bazen gel deyince geliyor buluşuyoruz sabahtan akşama kadar yazıyoriz kız açıktı kapandı çalışıyordu ortam kafama yatmadı çık dedim çıktı orada bir sorun yok ben kendinin harçlığını veriyorum kıyafetini alıyorum elimden geldiğince herşeyini yapıyorum kendisi fakir kızı bize göre ama içten tesekur etmiyor evlerine gidiyoruz beni görünce içten yüzü gülmüyor ailesi kafama yatmıyor yanımdayken hiç aramıyorltar kendisini merak etmiyor soruyorum nie aramıyorltar die senin yanında olduğu için ondan genede insan merak eder içten gele gele sevinmiyor sanki ben iyi bir talipim bunu kaçirmim gibi hissediyorum ikilemde kaldım nişanı atmak istemiyorum ama bu şekilde kabuk edemiyorum sabahtan akşama kadar mesajlasiyoruz orada bir sıkıntı yok ama böyle yapınca soğuyorum ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz

Sonuna kadar okursanız sevinirim görüşlerinizi bekliyorum?
Cevapla