Hepinizin yorumuna ihtiyacım var lütfen vaktinizi ayırıp okur musunuz?

iki yıl süren ciddi ilişkim bana aklınıza gelebilicek her kötülüğü yaptı sokağa attı bir ay sonra bana geldi kapımda ağladı pişmanım diyip affettim inandım o iki haftalık süreçte inanamiyacagim kadar cok deger verdi sonra yavas yavas degismeye basladi söyledigimde böyle davranıyor canım yanıyor amacı ne sevmiyorsa neden terk etmiyor tıp öğrencisiyim derslerime bile bakamıyorum hayatım alt üst sürekli beni suçluyor vicdan azabı çekiyorum ama yaptığım bir şey yok
Hepinizin yorumuna ihtiyacım var lütfen vaktinizi ayırıp okur musunuz?
Hepinizin yorumuna ihtiyacım var lütfen vaktinizi ayırıp okur musunuz?
Hepinizin yorumuna ihtiyacım var lütfen vaktinizi ayırıp okur musunuz?
Cevapla