iki yıl süren ciddi ilişkim bana aklınıza gelebilicek her kötülüğü yaptı sokağa attı bir ay sonra bana geldi kapımda ağladı pişmanım diyip affettim inandım o iki haftalık süreçte inanamiyacagim kadar cok deger verdi sonra yavas yavas degismeye basladi söyledigimde böyle davranıyor canım yanıyor amacı ne sevmiyorsa neden terk etmiyor tıp öğrencisiyim derslerime bile bakamıyorum hayatım alt üst sürekli beni suçluyor vicdan azabı çekiyorum ama yaptığım bir şey yok
Hepinizin yorumuna ihtiyacım var lütfen vaktinizi ayırıp okur musunuz?
Bu ne ya, bu nedir. Bak canımın içi şu an değerli vaktimi sana ayırıyorum ki şu an sorumluluklarım var. Benim dahi sinirlerim zıpladı okurken, sen bu saygısıza, haddini bilmeze, haklarına tecavüz edene nasıl tahammül ediyorsun? Onsuz nefes alamayacağını sanıyorsun lakin asıl o yokken yaşadığını anlayacaksın şekerim. Yahu özgüvenin nerde senin? Ne zaman kaybettin sen özgüvenini? Akıllı bir kızsın lakin aklın durmuş , sen bu herifin k ahpeliğine katlanmak mecburiyetinde asla değilsin. Geberisice herif. Bak tatlım tıp fakültesini kazanmışsın, okuyorsun. Tıp fakültesini kazanmak zordur, okumak daha da zordur, sen en zor şeyleri başarabilmişsin, bu kadar zeki bir insanken , herkesin gıpta ettiği bir insanken bu özgüvensizlik niye? Ben senin kadar zeki değilim, sen çok zekisin , tıpı kazanmak çok zor çünkü lakin çok zeki olsan da gönül işlerinde bocalıyorsun, ben de sayısal derslerde bocalardım, bunun gibi bir şey olsa gerek diyeceğim de , ben kendimi heder etmezdim sayısal derslerde bocalıyorum diye, kendimden vazgeçmezdim, matematiğe dair sadece 4 işlemi bilirim, o da yetiyor bana :)) lakin belli ki sen kendine yetemiyorsun, daha doğrusu onsuz olmayacağını düşünüyorsun, halbuki senin hayat enerjini emiyor bu vampir, izin vermesene, dur desene buna. Sen takıntı mı yaptın bunu kendine acaba? Niye o hayvandan değer dilenip kendini kendi gözünden düşürüyorsun? O kim ki sen ona böylesine değer veriyorsun, değer karşılıklı olmalı. Böyle yaparak beyfendininbir taraflarını kaldiriyorsun, kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyor , yapma bunu, yalvarma şu s alağa, kim ki o? Narsist, pislik. Benim bir tanıdığım var , nişanlanmadan evvel erkek arkadaşına üç kez hediye aldı, çalışmıyor da , kısıtlı bir parası var kenarda, buna rağmen hediye aldı lakin erkek arkadaşı ona hiç hediye almadı, sonra nişanlandılar, kız nişanlısından telefon istedi, oğlan almak istemiyor, yahu evleneceksin, karın olacak bu kişi senin, seninle sevgiliyken çalışmadığı halde sen ona hediye almadığın halde bu kızcağız sana hediyeler aldı, belki kök ailesinden de çok sevdi seni, şimdi karısı olacak insandan bir telefonu niye esirger ki insan? Çok kızıyorum kadınlara , beş para etmez kişilere değer verdikleri için. Değmiyorlar, değmezler, bak bu oğlan yüzünden sen de kendine kızıyorsun , öfken kendine dönüyor , neymiş efendim instagrama açık resim koymakmış hatan, seninle sevgili olmadan evvel de sen açık giyinen bir insan değil miydin? Şimdi seni değiştirmeye hiç kalkamaz, buna asla ve kat'a hakkı yok, o kimmiş ya , o kimmiş? Cehennemin dibine kadar gitsin, defolsun gitsin , kendine değer ver, kendi değerini bil, sana değer vermeyenleri tutma hayatında. Onun istediği kişiliğe bürünme, o senin eşin değil , zaten böyle bir yaratık eş olamaz, sıkıntılarına , dertlerine , başarılarına , mutluluğuna eşlik edendir senin eşin. Düşünüyorum da bu yaratık senin eşin olsa , senin üzerine kapıyı kitler, kız arkadaşlarına dahi karışır, sana kötü gelen birisini niye hayatında tutmak da ısrarcısın sen? Senin kendine verdiğin değer bu kadar mı? Sen , onun peşinde koşmazsan, tamam bitsin dersen, o kişi dumur olacak, ne oluyor ya diyecek, sinirlenecek, k öpek olacak kapında k öpek. Terapi almanı şiddetle tavsiye ediyorum, kesinlikle terapi al, Serhat Yabancı'nın kitaplarını oku, Bütün Aşklar Tatlı Başlar kitabını okumakla başla ve lütfen Serhat Yabancı'nın tüm kitaplarını alıp oku, Youtube'dan kıymetli Hocalarımızın videolarını izle, dinle. Serhat Yabancı, Esra Ezmeci, Canten Kaya , Gülseren Budayıcıoğlu gibi kişileri dinle youtube'da. Ayrıca Gülseren Budayıcıoğlu'na ait çok sedigim bir söz var yine konuyla ilgili olan.
"Eğer, o aşk sizi güzelleştiriyorsa , kendinizle barıştırıyorsa , enerjinizi arttırıyorsa, çevreyle ilişkinizi düzeltiyor, sizi daha esnek, daha hoşgörülü , daha çalışkan , daha iyi insan yapıyorsa , o aşkla birlikte yaşamayı daha çok seviyorsanız, sakın peşini bırakmayın "
Sen böyle bir aşk yaşamıyorsun, o zaman vazgeç, seni kısıtlayan , baskı uygulayan kişinin sevgisi gerçek olamaz, sevgi böyle bir şey olamaz , sana güzellikler katan, güzel seven, gönül almayi bilen, sevmesini bilen, seni hakeden bir adam hayatında olsun, vasat kişilere layık görme kendini.
Birgün böyle bir aşk bulduğunda bırakma bu aşkın peşini.
Şimdi lütfen kendini iyileştir, kuvvetlendir, iyileş, terapi al, vazgeçtiğinde ben bunun için mi üzülmüşüm diyeceksin
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
15
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bacı bacıı bacıııMMM senin saflık seviyesi tam olarak kac? Cocugun yazdıgı seyler anlasılmıyor bile ben olsam hasssîktir der engeli basardım daha gelip bunla ilgili soru sorup zamanını yiyorsun yazık geçende aynı fotoyu atmıstın ama hala akıllanmamıssın biz ne desek bos bacı
Şuna bir orta parmak çek def olsun gitsin s ktimin hıyarı ne konuştuğu yazdığı belli değil niye böyle erkekleri hayatınıza alırsınız ki senin yalvarmana ne demeli peki öff sinirlerim zıpladı sabah sabah
Bu je yahu gece gece oturdum okudum da hiç bir şey anlamdım En sonda 1 saat veriyorum sana duzeldin duzeldin nedmek 1 saat te nasıl düzelme oluyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Niye sen terk etmiyorsun? Sen ayrılan olamazsın diye kural mı var? Valla siz seçiyorsunuz böyle ilişkileri siz devam ettiriyorsunuz siz çekeceksiniz o zaman 🤷♀️ sanki evlisiniz de niye boşanmiyor der gibi? Garip