Herkeslere merhabalar 🎈

@KizlarSoruyor'un paylaşımı ile KScanlar kendini bir yemekle anlattı, bende bunların bazılarını derleyip benceme aktarmak istedim. Haydi bakalım bakalım...🎈
Deniz Börülcesi olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım 😀

Bunca yıllık edebiyatçıyım, böyle betimleme görmedim xd

Duyuru: Edebiyat konusu şakaydı, alakam yoktur. :)
Kamu spotu yapılacaksa aha böyle yapılır!

Aranıza başka Tepsi Kebabı olan var mı? 😀

İçinde kuş üzümü yoksa bayılırım, Güney Doğu'nun güzel yemeği 😀

Yani tatmadım ama güzel olduğuna ikna oldum 😀

Olsa da yesek, diyeceğimde ben sevmem siz devam edin 😀

Duyuru: Bu abiyi severim:)
Abimize hey maşallah 😎

Bunca yıllık edebiyatçıyım, böyle betimleme görmedim xd: 2

Aranızda kuru fasulye ve pilav sevmeyen var mı?

Ön yargılı olmamaya çalışalım:)

Son olarak bende bir tane yazmak isterim...

"Baklava gibiyim, içi fıstıklı..." yok ben bunu yapamıyorum neyse boş verin 😀
...........................
Selamlar, derlediğim cevapları aktardım, bir sürü cevap vardı ama benceyi uzatmak istemedim. Merak ettiyseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Hoşça kalın... Mutlu kalın...🎈
#TedBence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Güzel bence, severek okudum hepsini kral 😊
Eyvallah:))
gayet güzel anlatmış üyelerimiz
Güzel bir bence yazısı ve paylaşımı olmuş. elinize sağlık teşekkür ederim...
Ağlamıyorum kendimi görünce duygulandım shjxjdd 🥺🥺
Perde pilavı güzeldir arkadaşlar yemeyen yesin bana dua etsin
Eğlenerek okuduğum satılı bencelerdendi sigara böreği ve tepsi kebabına kahkaha attım kızlar soruyorun sorusuna bu kadar gülmemiştim 😅😅🤭
Sayili*
Teşekkürler:)
Selammm💫
Ted yine güzel bir içerik ile bize adeta merhaba demişsin. Yazıları okurken karnım acıktı ama olsundu. Emeğine sağlık ❤
Teşekkürler;)
Ne demekk🌝
Ben ne gibiydim acaba o soruda
Eğlenceli olmuş:)
🙈🙈😂 Kendi yorumumu görünce önce şaşırdım sonra ise beni gülümsetti..
Güzel bir benceydi :)
Teşekkürler:))
Ben teşekkür ederim sevgili @teddmozby :)
Bence de beni de paylaştığın için teşekkür ederim çok eyledim bence için emeğine sağlık :)
Eyvallah:))
Çok güzeldi. Her birini gülerek okudum. Emeklerinize sağlık.
Teşekkürler:)
Hıyar gibi yim
https://www.youtube.com/embed/u7BBx4osZ-kÜsteki benzetmeleri okuyunca şunu geçirdim aklımdan 😉
Tuzlu çekirdek #gibiyim, sonu gelsede devamını ararsın 😂
Waffel gibiyim içinde bir sürü değişik meyve ve tat bulunduran hahah
Kebap gibiyim. Lezzetli ve de doyurucu. Bu nasil kibir boyle ya🤣
Isırgan otu #gibiyim çok yaraliyim ama korkarlar benden 😇😊
Elllerone saglik komik ve eglencelo bir paylasim olmus
Bana bir isim koyun kızlar lütfen bendne hangi yemek ya da tatlı olur ki, bilemedim :)
Emek içeren bir çalışma olmuş
Ceviz gibiyim Kırildıkca şans veriyorum. Yok olmak için.
Aaa ben yine ünlü olamadım 😔 Emeğine sağlık 🌺
Gönüllü aldım Benceye:)
Haha benimki yok ya sjsjsjsj 😢
Benimki de yok 😀
Neden yok, hem ikincinin adı da yok belki o sensindir 😀
Anaa yanlışlık olmuş, onun adı niye çıkmamış ya? Düzelteyim ben onu 😀
Ya cok keyifli bi bence olmus gülerek okudum 😊
@çarliabiniz bak sende varsın abi
teşekkür ederim etiket için görmemiştim :)
@çarliabiniz rica ederim
Aşırı lezzetli #Gibiyim
okadar yük olunca lahmacun arası kokoerçli adana dürüm gibiyim ama en azından lezzetliyim ansjbd😄
Çok güzel eğlenceli bir yazı elinize sağlık😀
Ben bu cevapları okumamıştım gayet güzel olmuş 😄
👏👏👏👏👏 kocaman alkış
Arada böyle eğlenceli etkinlikler iyi oluyor...
Kuru fasulyeydim pilav üstü olaydım olacakmış 😃
Güzel olmuş gerçekten.
Lahmacun gibiyim bu aralar.
Güzel bir içerik olmuş
Çok hoştu ellerine sağlık 🙃🌹
Iskender #Gibiyim 😂😂
Pirinç gibi tane taneyim
👏👏👏gülümsetti. ellerine saglik
Gayet güzel bir bence olmuş ellerine sağlık
Hahaha gayet iyi bir bence olmuş
Benim paylaşımım yok... cacık gibiyim yazmıştım.
Çok eğlenceliler yahu
Şeftalı gibiyim uzaktan dikenli yakından şekerli😄
az pişmiş gergedan şeysi gibiyim ;))
Alinazik gibiyim hahaja
güzel olmuş
Şuanda #aç gibiyim
Bence gayet iyidi
gülümsetti çok güzeller ellerine sağlıkk
2020 #gibiyim sürekli bela getiriyorum
Gayet güzelmiş
baklava gibiyim, kalorili ama çekici
nerde paylasıyoz
Bencenin en altına link bıraktım. Buradan yazan yere.
Baklavacıyım
çok güzel bir benceydi
Ben bu cevapları okumamıştım gayet güzel olmuş
Değişik olmuş
güzel olmuş
menemen
Başarılı