Ilk önce mesleğin cinsiyeti olmaz. Sonrasında da cevrendekiler bence senin polis olmanı kaldiramadiklari için bos boş konuşuyorlar sen dimdik devam et biz seninle hemcinsin olarak gurur duydugumu söylemek isterim.
Kadın olan polislerimizi görünce inanın çok gururlanıyorum. Kadınlarımız fazlasıyla yakışıyor askerlik, polislik vb. mesleklere. İnsanlar hep konuşuyorlar, kendilerinde o cesaret olmadığı için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Zorluğu var evet ama bence çok güzel bir meslek hayalimdi benimde ama olmadı işte
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Abla beni kelepçelemen için ille de suç mu işlemem gerek
Kadın da erkek de polis olabilir. Ama libido killer.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
açıkçası senin polis olduğuna inanmadım polis hiç bir şekilde fotoğraf paylaşmaz başkasının resnini koyduğun belli polisleri hiç sevmem zaten ne kadın ne erkek çoğu kul hakkı yiyen haram yiyiciler
Antalyadayim ben Antalya gelmek isterim dedin ben de arkadas manasinda gelirden beklerim dedim sende yanlis anladin ben bildigin kizlardan degilim dedin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Tabi ki de değil dar görüşleri boş ver mesleğinde başarılar dilerim, sağlıcakla kal.
Şeref ki bir meslek yapıyorsun. Şerefinden yoksunlar rahatsız olur
senle konusurken 99 kere dusunuyorlardir ondan 😂 bende uzmanken oyleydi
Ne alaka devrem bize göre rahatsınız yani şimdi o bir gerçek tabi..
Ne tepkisi alacaksın arkadaş. Bu kadınlar da hep mağdur ya.
Çevrenizdeki cahil insanları boşverin, kadın istedikten sonra her mesleği yapabilir...
Ne alaka ya çok güzel meslek ben yakıştırıyorum polisliği bayanlara
Uzun zamandır cinsiyet farketmeksizin çoğunluğu torpili olanların mesleği.
Değildir ben Ben aşkerde Zev ve zecce Gördüm ikiside Askerlerdi Çok güzeldi
Çevremde tanıdığım kadın polisler var ve bence gayet normal ve olağan bir durum.
Bir sürü kadın polis var ama içlerinden birkaç tane gördüm böyle vücutta çalışmışlar sanırım
Hayır alakası yok bunla her bayan polis olabilir kadınlarımıza da yakışıyor
Bana da kızmışlardı erkek olduğum halde polis olup ne yapacan diye sen mi kurtaracan dünyayı falan filan.
Yoo, 150 yıl falan önce belki mantıklı gelmezdi ama artık ihtiyaç bence kadın polisler, kadın şöförler, benzin pompacıları
Ilk önce mesleğin cinsiyeti olmaz. Sonrasında da cevrendekiler bence senin polis olmanı kaldiramadiklari için bos boş konuşuyorlar sen dimdik devam et biz seninle hemcinsin olarak gurur duydugumu söylemek isterim.
Kadın olan polislerimizi görünce inanın çok gururlanıyorum. Kadınlarımız fazlasıyla yakışıyor askerlik, polislik vb. mesleklere. İnsanlar hep konuşuyorlar, kendilerinde o cesaret olmadığı için
Zorluğu var evet ama bence çok güzel bir meslek hayalimdi benimde ama olmadı işte
Abla beni kelepçelemen için ille de suç mu işlemem gerek
Kadın da erkek de polis olabilir. Ama libido killer.
açıkçası senin polis olduğuna inanmadım polis hiç bir şekilde fotoğraf paylaşmaz başkasının resnini koyduğun belli polisleri hiç sevmem zaten ne kadın ne erkek çoğu kul hakkı yiyen haram yiyiciler
Neden kadınlar da yapabilir polislik. bence güzel
Kıskanıyorlar galiba :) tek kadın polis değilsin ya ne diye böyle saçma tepki veriyorlar? Ama zor meslek kolay gelsin
Yapılan mesleğin cinsiyeti olmaz, yaptığın meslek çok güzel ve bunu söylerken kendinle gurur duymalısın☺️
Tepki almanın sebebi seni kıskanmaları. Polislik kutsal bir meslektir seven insan her türlü yapar kız erkeği yoktur
her kafadan ayrı ses çıkıyor takma sen. mesleğin harika umarım bende söyle bi meslek alırım elime
Hayır neden olsun bizim şubede 4 tane bayan polis var
Asla kadınlar da yapabilir erkekler de bir fark göremiyorum ben dert etme bence
Tır şoförü bile var artık.
Kadın polis hem gerekli. Hem de çok yakışıyor kadına..
fiziğin baya etkileyici giderin var her türlü ;)
bence o çevreden uzaklaşmalısın cahil insanlar böyle konuşur kadınlar istedikleri mesleği olabilir
Abla bende olmak istiyorum senden bir kaç bilgi alabilsem kelle :(
İlk Türkler olan iskitlerde Tomris hatun ve Amazon’ları bilmeyen cahil toplumun önyargıları bunlar
Seni çekemiyorlar bana öyle deseler onları çatlatana kadar mesleğimi nasıl yaptığımı anlatırdım:)
Bir şey soracağım bende olmak istiyorum zor mu polislik
Aman abla sorma bize böyle sorular ters bir şey deriz felan silivri soğuk
Ne diye tepki alıyorsun çevrem ya kıskanç ya da geri kafalı.
Hiçbir meslek sadece erkek ya da kız mesleği değildir
Hayır subaylık polislik daha doğrusu bu yüzyılda mesleğin erkeği kadını olmaz
Hayır.. mesleğin kadını erkeği yok.. ayrıca kadına polislik askerlik mesleğide çok yakışıyor
polislerden nefret ederim hiç sevmem heleki çalıntı sorularla girenler bu arada bence sen polis değilsin
Hayır ama sen polis değilsin bence
Neden böyle düşündün
Yani içimden öyle geldi
Hislerine bu kadar güveniyorsan bişey diyemicem o zamn..
Güveniyorum ve bence değilsin
Tamam
Hayır bayanlarda oluyor polis
Aynen askerde olur
@Mhmtkrds633 asker nerde görülmüş acaba
Bir sürü kadın albay var
Ben binbaşı gördüm bayan astsubay bile
@derinhayel Beni Tanıdın mı?
@Mhmtkrds633 hyrr
Antalyadayim ben Antalya gelmek isterim dedin ben de arkadas manasinda gelirden beklerim dedim sende yanlis anladin ben bildigin kizlardan degilim dedin
Mesleğin erkeği kadını yoktur.
Evet doğru ama mesleğin herhangi bir cinsiyete daha uygun olanları vardır
@i1ovepinkpussy evet
Mesleklerin cinsiyeti olmaz.
Keşke bir polis beni de bulsa.
Hayır kadınlara çok yakışıyor bence
Arabam yok ama yürürken çevirebilirsin 🥰
hayır cinsiyetçi bir yaklaşım bu
Hayır tabii ki böyle düşünenler utansın
Bu ülke de kadın polislere de ihtiyaç var
Beni tutuklamadığın sürece sorun yok 😁
Senin çevre sıkıntılı heralde.
Her işte kadın var hangi çağda yaşıyoruz
Kadınlarımız her mesleği layıkıyla yapar
Hayir kadin polis cok havali
Trol bu risje atamaz polis
Değildir, mesleğin cinsiyeti yoktur. Ama ben şahsi olarak polislik mesleğini tercih etmem.
Kadınları kim arayacak :)
Polis olman neyi değistirir?
Kiskaniyorlar bence. Herkes işine baksın.