Kızlar Bir Adım Öne Polisim diye çevremden çok tepki alıyorum, sizce polislik erkek mesleği midir? (Sayfa 3) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 820 Yapay Zekaya Sor Polisim diye çevremden çok tepki alıyorum, sizce polislik erkek mesleği midir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 28 kişi beğendi
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Sekil olmussun nerde gorev yapiyorsunuz 0 0 Yorumla
changemypast Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Mesleklerin kadını ve erkeği olmaz bence 0 0 Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Yoo polis kadınlara da ihtiyaç var 0 0 Yorumla
birisidir09090 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Hiç alakası yok. Kadının eli her yere değmeli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Mesleklerin cinsiyeti olmaz
Ne alaka kadın polisete lazım
Nasıl bir çevren varsa artık
Değil. İsteyen istediği mesleği yapabilir
Neden ne tepkisi bu..
Sekil olmussun nerde gorev yapiyorsunuz
Mesleklerin kadını ve erkeği olmaz bence
Polisliğin cinsiyeti olmaz.
Mesleğin erkeği kadını olmaz
Mesleğin kadını erkeği mi olur
Yarın görevden alindin geçmiş olsun
Ne alakası var bakma onlara
fantazisi bile yeter
Hayır kadınlar da polis olabailir
Hayır. Çok da yakışmış. ^^
Bence çok hoşsunuz
Evrak işleri sizin için uygun
yooo olabilir niye olmasın
Tutuklayın beni memur bey
Helal olsun derim ne tepkisi yaa
Yoo güzel bence yükselmeye bak
Yoo polis kadınlara da ihtiyaç var
yüreği olanın mesleğidir
Öyledir bazı dallarinda
Saha görevleri erkeklere uygun bence
Onlar seni kıskanıyor boş ver 😅😅
Hayır mesleklerde ayrım saçma
Çekiniyormu insanlar seninle konuşmaya
Bir polis niye bu sitede vakit geçirir ki
hangi ilde polissin :D
Polis kızlar candır
Hayır değildir tabii ki de.
Ciao
Bu işin cinsiyeti yok.
Meslektaşız konuşabilir miyiz?
Bence bir kadina cok yakisiyor
Kıskanıyorlar alakası yok salla geç
Değil. Burada polisim deyince inanmamıştı biri :)
Size hakaret etsem beni bulur musunuz 🥺
Benide çevir lütfen 🥰😏😉
Kadın dünyanın temeli diyeceksin
Ne gibi tepkiler alıyorsuj
Çok güzelsin ve yakışıyor
Kadinlar da güzel polislik yapar
Değil tabi
Yooo kadın da yapar
Boş ver onları
Aslanın dişisi de aslandır 😁
mesleğin kadını erkeği olmaz
Gurur verici bi meslek bence
Hiç alakası yok. Kadının eli her yere değmeli
hayır bebeğim erkek mesleği değil
Tabiki hayır
Yook be kızım
Hayır ne alakası var
Değil kaçıncı dönemsin 😄
Bende istihbaratçı olmak istiyorum hep.
Ne alaka ya. Bayanlarda her şekil de polis olur..
alakası yok
Hastasın
İlginç bir çevren var o zaman