Her zaman derim insan küçükken öz güvenli büyümesi kendi kaderini değiştirir aile baskısı ile büyüyenler genelde özgüvensiz olurlar kendimden biliyorum küçükken çok çektim
Vallahi bak fenasın başa belasın gibi. Neşene hayran kaldım. Bir merak etmedim diyemem seni. Bu tembel ileri tembel kadını merak etmemek elde değil. Bir keşfetmek lazım sanırım :)🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Ben 26 yaşındayım bakın ne olursa olsun erken yaşta işe başlayın yoksa benim gibi olursunuz
Her zaman derim insan küçükken öz güvenli büyümesi kendi kaderini değiştirir aile baskısı ile büyüyenler genelde özgüvensiz olurlar kendimden biliyorum küçükken çok çektim
Böyle ufak şeylere niye kafayı takiyonuzki çalışma hayatının yaşı olmaz
Kayıp değil. Aksine kazanç. Çünkü ufkun insanlara karşı daha gelişmiş oluyor. Olaylara daha objektif perdeden bakabiliyorsun.
Bir kadın olarak 33 yaşında iş hayatına başlamak neden kayıp olsun ki neler yaşadığını bilmiyorum ama vardır herhalde haklı sebeplerin
Sevdiğin işi yapmak gibisi yok çok mutlu olacağın bir işte çalışacaksın geç değil ağzının tadına bak.
Sosyal guvenlik mevzuati acısından degil, 18 yasinda da başlasan 60 dan once emekli olabilmen pek mümkün değil
Annem emin değilim ama sanırım 30lu yaşlarında öğretmen olarak atandı. Bence sorun değil yani.
Sebebiniz var sonuçta ve bence iyi bir yaştasınız hâla gençsiniz ☺️
Evet geç maalesef bende çok geç kaldım hayata umudum yok
niye umudun yok yaşın 22 görünüyor
Hayır neden kayıp olsun hayat şartları öyle göstermiştir
Bence kayıp değil telafisi cok kolay yapilabilir ve hala gencsin
is hayatinda başarılar, kimseye kulak asma bi yerden basla
bişey olmaz ama emeklilik açısından sıkıntı olabilir.
Geçmişi geride birak önüne bak bu hayat senin kimse senin yerine ölmez.
Kayıp yaşamadan gecirdigin günler olur takilma çevreye
Bunlar geçerli bir sebepse eğer yapacak bir şey yok ne kaybeder ki
Hayat başlamak için hiç bir zaman geç değildir her yaşın bir güzelliği var çünkü geri gelmicekler
Hiç sorun değil kendini mutlu hissetmediğin bir meslekte çalışmaktasa istersen 40 yaşında hayallerinde ki mesleği yap hiçbir zaman geç değildir
Asla, ben 40 ım ve çok güzel işler buluyorum, belki çalışırım😂
Ahaha bir de belki çalışırım diyor rahatlığa bakın lütfen 🤣
Tembelim napıym😂🙈
Ahaha hep böyle tembel miydin küçük hanım? 🤔
Evet 🥰
Alemsin :) Sen şimdi bu tembellik yüzünden evlilikte yapmamış olabilir misin 😅
Aynen 😂
Vallahi bak fenasın başa belasın gibi. Neşene hayran kaldım. Bir merak etmedim diyemem seni. Bu tembel ileri tembel kadını merak etmemek elde değil. Bir keşfetmek lazım sanırım :)🤣
Tembelik ve çapkınlıktan😂🙈
Oooww baak bak sen eşeledikçe neler çıkıyor altından. Kim bilir neler neler daha çıkacak. Sanırım ben eşelemeye devam edeceğim. Kaçışın yok artık 😅😁
Tembel olanlara iş geliyor biz çalışmak istiyoruz bize iş yok bu nasıl iş ga
Ne tarz işler?
Ben de hangi mesleği yapacağıma karar vermeye çalışıyorum da belki birkaç fikir çıkar bana da.
Onu yazarsam tanırlar😃
Bana mı dedin?
Kız sen benle konulurken bir kayboldun gizemli olmaya başladın gene. Nere kayboldun
40 lık kleopatra sanki ortadan kaybolmuş gibi 😄
Kayıp değil önemli olan sevdigin mesleği yapman.
Zor tabi ama imkansız değil
Hayır değil herkes kendi zamanını yaşar
Geç olsun da güç olmasın
Hayır hayır değil bence.
34 de başlamaktan iyidir
Kimseye cevap vermemişsin ki
Değil. Ben de aynı şeyleri yapmayı planlıyorum.
Bölümler nedir okuduğun?
Hayır değil bence. Daha gençsin.
33 yaşında işe başlamak büyük kayıp.
Bitirdiğin ya da bitireceğin bölüm nedir?
Hayır kayıp falan değil
Yaa yürü kim tutar senii 🎉💐
hiçbir şey için geç değil
Değil. Yeter ki başla 🌸
Zengin koca seçeneğin her zaman var..
Zengin kocası olsa da olmasa da kadınlar her zaman kendi başına ayakta durur zaten merak etme
@helenxx1 muhakkak durursunuz, durmalısınız. Fakat bu seçenek hep olacak
Hayır değil hiçbirley için geç değil daha gençsin?
Başladığına şükret geç kalmış sayılmazsın
Hayır, değil. Daha gencecik insansın
Pek sayılmaz bence ya kaldığın yerden Devam
Sen ölmüşün ağlayanın yok
Dost acı söyler
Geç olmuş ama bir yerden başlamak önemli
hiçbir şey için geç. değildir yeterki. isteyin
Önemli olan uyum saglayabilmek yaşınız normal
Yok be başla bi yerden benim durumum da aynı.
Şuanki günümüzdeki hayatta çok büyük bir kayıp
Ne kaybı yaa zaten emeklilik 65 yaş
Bende 34 yaşında kamuya atandım.
Simdi kimse var mı hayatinda
Değil
Çok zorlanacağın kesin.
Değil
Hayır neden kayıp olsun
Evet
Hayır değil önemli iş sahibi olman
Bismillah de basla
Başalaman yeter
Değil
Değildir takma kafana
Değil