Kızlar Bir Adım Öne Çeşitli sebeplerden dolayı 33 yaşında işe başlamak büyük bir kayıp mı? (Sayfa 3) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1412 Yapay Zekaya Sor Çeşitli sebeplerden dolayı 33 yaşında işe başlamak büyük bir kayıp mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Hayır tabi ki
Bölümler nedir?
Gençsin zaten?
Hayat şartları yapacak bir şey yok
hayır değil küçük bir kayıp
Değil tabi
Yooo
bence buna bir bakmalısın
Kayıp değil
Değil
değil
Yok bebegim
gayet güzel
Hayır ne alaka.
Hayır yawrum
Bence değil
Her geçen gün kayıp,
hayır değil
Kayıp
Evet
Hayır değil.
hayir ayip degil
Değil
Bak keyfine