3 lisans diplomam olacak. İlk mesleğimi 2 yıl yapabildim sadece. Her şeyden geri kalmış hissediyorum. İlk bölümümü aile zoruyla okudum. Onlara bağlıydım ve ne deseler oldu ama mesleğim çok yoruyordu ve severek yapmıyordum. Bu yıl 3. bölümümden mezun olacağım 33 yaşında meslek edineceğim. İş bulabilir miyim :( Erkek arkadaşım olmasına bile izin vermezlerdi öyle bir şekilde yetiştim. Evden okula-işe sonra tekrar eve
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Hayvan Hastalıkları+1 yıl
:) çok güzel bir gerçek olup olmadığını ama bana herzaman ilham veren bir olayı anlatacsgim. Kadının biri 85 yaşına basiyor ve kadına etrafındaki arkadaşları " hiç pişman olduğun bir olayin durumun oldu mu " diye soruyorlar.
Kadın cevap veriyor , eğer 85 yaşına kadar yaşayacağımı bilseydim 45 yaşında piyon öğrenmek için kurslara giderdim , hayatım boyunca hiç sevmediğim bir işi yapmak yerine sevdiğim bir meslege yönelir ve o işi severek yapmak isterdim. Daha çok gülmek daha çok gezmek daha çok kendimi gsnimak istedim. Kendimi şımartmak ve gelecek ay diye diye alamadığım o kırmızı ayakkabıyı hemen almak isterdim. Elalem ne der diye yapmaktan vazgeçtiğim herşeyi yapardım çünkü asla elalemi sen mutlu edemezsin. Elindeki firsatlari değerlendir. Geç kamış asla değilsin. günümüzde hatta Türkiye'de zaten gençler unv bitiyor ve hemen iş bulaniyorlar o yaştaki işsizlik oranı bir hayli kabarık. O yüzden hayatını yaşa geç mi erken mi bakmadan olduğu gibi yaşa. Bu hayat senin sen nasıl yazmak istesen sen yazarsın. Çünkü kalem sende.🥰31 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kayıp değil ve emin olun hiçbir şeyden geri kalmadınız, tam aksine bazı konularda çok ileride dahi olabilirsiniz.
Çünkü siz en önce ailenizi memnun etmek için çaba sarf etmişsiniz, artık sıra kendi hayatınızda şimdi de kendi hayatınız için çaba sarf edeceksiniz.
Ama size küçük bir öneri, moralinizi düşürecek kişilere kulak verin dinleyin eğer kalbinize ve mantığınıza uygun sözler söylüyorlarsa onları umursamayın ama yine de onlara hissettirmeden onların söylediği o kalbinize ve mantığınıza uygun gelen sözler ile ilgili de çalışmalar yapın.
Kısacası o moralinizi düşüren kişilerin egosuna hizmet etmeyin.
Son olarak söyleyeceğim, hayatın tadını çıkarın ama güvenliğinize de önem verin. Çünkü hayat bilinenin aksine 3 günlük değil sadece bir anlıktır, gelecek meçhul, ama anı, olumsuz ve olumlu olarak, hissederek yaşıyoruz. Saygılar ve sevgiler :)00 Yorumla
+1 yılKayıp olan tek şey hayatın, hayatının iplerini ailenin eline tutuşturmuşsun onlar istediği şekli veriyorlar. Oysa dünyaya bir kez gelmişsin ve senin bu hayatının iplerine ihtiyacın var. Ben senin yerinde olsaydım eğer, dayanamaz baş kaldırırdım. Kimsenin hayatına kimse karışamaz.
10 Yorumla
Çok zor oluyor. İş bulabilir miyim iyi soruydu. O yaşta acemi diye kabul eder iş yerleri ayrıca ilanlar 35 kadar. Aslında 20li yaşlardan iş hayatına atılmak çok iyi bir şey. 30lularda hem iyi para kazanılmıyor demotive oluyor insan birkaç yıl kariyerinizi daha oturtacaksınız ama yaş geçiyor oluyor. Yine de umudunuzu yitirmeyin meslekten de asılı bu belki devamlı çalışacağınız hatta mevki yükselen iş olur. Başarılar!
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
93Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de durumum benzer. Böyle ailelere lanet olsun. Allah belalarını versin bin kere. Hayatımın a ı na koy dular. 3 değil , 10 lisans diploman olsa ne yazar ki. Hayata sadece geç başlamıyorsun. Hayatın s... miş oluyor. Gençliğin bitmiş zaten. Bundan sonra yaşasan ne olur. Ben kendi istediğim bölümü okusam 22 olmasa bile 25 de mezun olsaydım, yine de 4 yılda yüksek bir para kazanmıştım. Yarısını harcar, yarısını biriktirirdim. Kızlarla takılırdım. Eve kız atardım. Kendimi her açıdan geliştirirdim. Hiç bir bok yiyemedim. Aile kötüyse hayata geriden başlıyorsun. Aile cahilse sıçtın. Kürt ve zaza aileler aşırı cahil oluyor. Benim ailem de zaza maalesef. O yüzden beni mahvettiler. 1 ay sonra 30 uma basıyorum. Gençliğim bitmiş oluyor. Aslında 25 den sonra gençlik bitiyor. Hayatımı karartanlardan hesap soracağım. Anne babam olacak aşağılıklarla konuşmuyorum. Selam dahi vermiyorum. Şu an halen daha amele gibi üniversite okuyorum. Bilgi hamallığı resmen. Kızlar 1 , Aile 2 nefret ediyorum. Hesap soracağım.
10 Yorumla
+1 yılHicbir sey icin gec degil. Mesele o ise baslaybilmek. 33 yasinda 40 yasinda hic farketmez. Cok guzel bir hikaye biliyorum. Dedem babannemle evlendigi zamanlar 20 yasinda. Metelige kursun atiyor elde avucta para yokmus o zamanlar her neyse cocuklari oluyor vs derken geliyorlar 50 yasina. Dedem kendine emekli olacagi icin bir is kurmak istiyor. Kurduktab sonra durumu bir duzeliyor ki , kafasini duvarlara vuruyor keske daha once yapsaydim iste odur budur. Yani hicbirsey icin gec degil. Yapmak istersen cok guzel ve rahat sekilde basarirsin.
00 Yorumlaaynısı bende de olacak. 30yaşında olacagım.2lisans diplomam olacak. hiç bir şey için geç değil. bu hayatı bır kere yasıyoruz. istediğin yaşta istediğini yapabilmelisin bence. iş için genel olarak sorun olmaz bence. ama ülkede işsizlik çok. o yuzden bilemiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Merhaba ben 20 yaşındayım uni 1 bölüm değiştirmek istiyorum ailevi vs durumlardan dolayı size danisabilir miyim özelden. Daha hesabı yeni açtım eğer ulaşmak isterseniz mesaj gönderebilirsiniz teşekkür ederim iyi geceler.
33 yaş çok yolun başı kariyer için. Ailerler çocuklarının hayatını düzenlediklerini sanarken yanlış yapıyorlar. İtaatkar çocuk yerine kendi hayalleri hedefleri olan çocuklar yetiştirmeli. Çünkü bu sadece çocukları etkilemiyor evleniyorlar eşlerini çocuk yapıyorlar çocuklarını 🤦🏼♀️
10 YorumlaBende iki üniversite bitirdim ve hayata senin gibi geç başladım. Keşke herşeyi zamanında yaşmis olsaydım. Benimde yasayamadigim pismanliklarim var. Ama geç değil. Bu zamana kadar başkalarının isteklerini yerine getirdik. Hiç sordun mu kendine sen bu hayattan ne istedin diye
10 YorumlaSeni anlıyorum çünkü geç kalmışlık hissi bende de var. Kaybının büyük olduğunu düşünüyorsun ama daha çok gençsin ve eğitimli birisin, iyi bir iş bulabilirsin. Senin için geç değil, kayıp da değil ama benim için çok geç neyse inşallah her şey istediğin gibi olur o kadar emek vermişsin inşallah iyi bir işin olur ve başarılı olursun
20 Yorumlahicbir şey için geç değildir zaman su gibi akar akar geçer bunda anlaşalım hangimizin yaşı yerinde sayıyor ki? inşallah seni anliyabilicek sevebilicek biri hayatına en hayırlı zamanda girer ve sana geçmişin kayıplarını unutturur duam budur lütfen üzülme 🌷
00 Yorumla
+1 yılBende bir kaç sene öncesine kadar Madden çok iyiydim Ailemin parası yetiyor diye hiç çalışmadım ama maalesef artık Babam yok ve Ailevi olarak madden çok iyi değiliz...30 yaşında üniversiteye başlayıp 40’ında mezun olan biri olarak bende aynı dertten Çikita muzdaribim 😀
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle hayatta hiçbir şey için geç değil ama ülkemizde bazı şeylerde yurtdışına nazaran kısıtlamalar bulunmakta. Mesela; yazılım, tasarım, animasyon vb. bir alandan mezunsanız ve bu alanda çalışacaksınız yaş sorun olmuyor ama birçok sektörde yaş sınırı maalesef var. Genelde 30 yaş üstü kabul etmeyen baya firma ve sektör var. Siz hangi alanda sektörde çalışmak istediğinizi söylerseniz daha net birşeyler söyleyebiliriz. Konuda belirtmemişsiniz.
08 Yorumla- +1 yıl
3d modelleme için ne düşünüyorsunuz?
- +1 yıl
3D alanı da tamamen sizin kendinizi geliştirmiş olmanız ve yapabildikleriniz ile ilgili. Yani bu alanda da yaş sınırı yok önemli olan sizin çalışacağınız yere neler sunabileceğiniz
- +1 yıl
Evet yapmak istiyorum öğrenmek VS çok hoşuma da gidiyor. Önü açık mı onu merak ettim.
- +1 yıl
Tabi ki. Özellikle 3 boyutlu, 4 boyutlu modelleme, grafik tasarım, yazılım kısacası teknoloji ağırlıklı olanlar geleceği açık olan meslek kolları.
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim bilgiler için. Allah yolunuzu açık etsin☺️
- +1 yıl
Rica ederim ne demek, aklınıza takılan sorular olursa istediğiniz zaman sorabilirsiniz. Ben de tasarım ve animasyon sektöründeyim. Umarım her şey sizin de istediğiniz gibi olur.
- +1 yıl
Soracaktım Dmden ama mesaj atamadım xpr yetmedi çok teşekkür ederim aklımda soru olursa sorarım size çok naziksiniz ☺️
- +1 yıl
Xpr için sanırım konulara cevap yazmanız gerekli. Ben yeniyim sitede pek bilgim yok. Güzel sözleriniz için de teşekkür ederim 🙂
+1 yılHiçbir şey için geç değil, hele ki bu yaşta çalışmak için. Ailenin her dediğini emir sayma çünkü günün birinde onlar da olmayacak. Hayatını deneyimlemek, kendi paranı kazanmak ve kendi seçimlerini yapmak için ister 33 ister 43 ol bu önemli değil.
Kimsenin de "çok geç kalmışsın" lafına kulak asma. Yaşam süresince hiçbir zaman tüm isteklerimiz güllük gülistanlık olmaz zaten.00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne neden kayıp olsunki 35 yaşında başladım işe daha önce ev hanımıydım şimdi güzel bir yerde güzel bir pozisyonda çalışıyorum tek bir eksisi 65 yaşında emekli olcağım Allah ömür verirde nasip ederse takma kafana 33 yaş dediğin nedir ki daha yolun başı
00 YorumlaHiç sorun değil. Ve kendi ayaklarının üzerinde durabilme çabana gerçekten hayran oldum. Herkes evlenmek zorunda değil, çocuk yapmak zorunda değil, sevgilisi olmak zorunda değil. Sen başarınla da azminle de durursun ayakta.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabam ben 9 yaşındayken 2005 yılında vefat etmişti, benden biraz büyük abim ve ablam vardı, annem de sanırsam 35 falan olması lazımdı ve lise mezunu çalışmamış biriydi. O yıllar ev sahibimiz belediye başkanın kardeşiydi yardımcı oldular ve bir müdürlükte taşeron işçi olarak işe başladı 3 çocuğunu büyüttü okuttu ve hala çalışıyor 4 sene sonra emekli 😋 Senin neyin eksik
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şey için geç değil geçmişi boş ver kayıp olarak görme ama madem böyle bir aile yapın var kesinlikle ailenin bulunduğu şehirden farklı bir şehirde işe başla ancak böyle özgürlüğünü eline alabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBenim şuanki aklım olsaydı üniyi uzaktan okur direk sektöre dalardım, üniversite eğitim açısından inanılmaz derecede eksik ve zayıf zamanım bosa geçmiş iyi ki derslere çalısmak yerine ozaman programlara ağırlık vermişim ve cihazları öğrenmişim
00 YorumlaSeni yüreklendirenlerden güç al sadece onun dışında yorumlara takılma çünkü sen özgüveni olan bir iş kadınısın kendi ayakların üzerinde özgürce duruyorsun gez dolaş her şey gönlünce olsun
10 YorumlaHiç de değil, gençliğinin ve aklın en temiz en rahat olduğu dönemdesin bence. Kendine güven, bir iş bulabilirsin mutlaka.
20 Yorumla
1 yılBende 33 yaşındayım Üniversite Mezunu yum ama 2014 de lisans 2012 ön lisans mezunu yum 3 4 yıllık sigortalılık süresi var o yüzden kendi adıma geç ama sizin adınıza erken olabilir iş hayatı her zaman genç dinamik bir yapı ister 18 25 arası 33 sonrası geç olabiliyor
00 YorumlaErkek arkadasini buldun ben isi de buluruz sen calisir bana bakarsin bugune kadar oyle gitmis bugunden sonrada boyle gitsin mayk 😂 bu hayata okumaya gelmissin
00 YorumlaHayır bence çok güzel bir işe girmek için illa genç yaşta mı çalışmak lazım yani insan hayatı bu belli olmaz ki. Şimdiye nasipmiş şimdi olmuş hayırlı olsun
00 YorumlaDeğil nice kadınlar var 45 inden sonra iş hayatina atılmak zorunda kalıyor eşleri tarafından ortada bırakılan evlilik sürecinde hiç calistirilmayan vs. öyle düşünmeyin bence
02 Yorumla- +1 yıl
Konuyu nasıl feminizme çektin burdan. Kadın bebek mi erkek ona baksın.
+1 yılHerkesin zamanı farklıdır! Kimi 16 yaşında iş hayatına başlar kimi 26 kimi ise hiç başlamaz! Bence kendini diğer insanlarla kıyaslama!
10 YorumlaAyy şu an ben de aynı durumdayım ama aile evinde daha fazla kalırsam kafayı yerim herhalde gerçekten çekilir şey değil
10 Yorumla
+1 yılekonomini düzelt ve kendi hayatını kur. Bu kadar sıkbogaz edilmek ne kadar acı ya. Sonradan cıkıyor bunlar.
10 Yorumla
+1 yılEmeklilik yaşı 60 olduğuna göre ne kadar geç çalışmaya bailarsan o kadar az yıpranırsın. Geç değil.
20 Yorumla
+1 yılHiç bir şey için geç değildir bu fikri at kafandan...
20 YorumlaBurada 20 li yaş nüfus fazla diye geç olduğunu düşünüyorsun. Almanya da üniversite uzun sürer ve kimse 30 lü yaşlardan önce ise başlamaz. Adı Aylin diye bir kitap var. Oku lütfen.
00 YorumlaHic birsey için geç değildir ki daha cok gençsin. Kendine güven ve yoluna bak. Kimseye degil sadece kendine güven
00 YorumlaErkek arkadaşla iş bulma arasındaki bağlantı nedir?
Erkek arkadaşa izin vermeyip kızına tıp okutan insanlar var.00 YorumlaValla, iş konusu çok geriyor insanları. Şu hayatta hiç bir şey için geç değil. Yeterli başar. Yeterki kimseye muhtaç olma.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde 3 lisans bir önlisans diplomam var bir süre okuduğum bölümlerle alakasız bir işte çalıştım ayrılmak zorunda kaldım şu an çalışmıyorum yaş 31. Yani sende geç kalmış sayılmazsın hissettiğin yaştasın zaman bir şekilde geçiyor.
00 Yorumla
+1 yılİşe başlamanın yaşı yoktur. Zorlukları vardır tabi 33 yaşında olup da tecrübe sahibi olmamanın, ama bu konudan tamamen bağımsız.
00 YorumlaSen kendini yetiştirmişsin, arkası gelecektir. Gökyüzüne bak, masmavi. Öyle olsun geleceğin. Çok ama çok güzel. :)
00 Yorumla
+1 yılKayıp falan değil. Benim yaşım da 33, önlisans mezunuyum mesela bende fabrikaya yeni baslicam başka çare bırakmadı bu ülke. Ama kesinlikle ayıp değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni benden iyi kimse anlayamaz benim hayatım 4 duvar içinde geçti 30 yaşından sonra iş sahibi oldum okumama bile izin vermediler. çok şükür şimdi iyi bir işim var ve bu söylediklerini 1 yılı aşkındır bende düşünüyorum. dertleşmek ister misin?
017 Yorumla- +1 yıl
Dört duvardan kastınız nedir? Haddimi asmadiysam eğer.
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm evden çıkamadım param yok pulum yok bi kızla oturup 2 çay içecek param yoktu annem babama verdin verdin şımarttın dedi babamın bişe verdiği yok bilet parası dışında
- +1 yıl
Abi şu anne babaların gerçekten... kusura bakmayın cevapladim sanmıştım. Ya eğer kendi ayaklarının uzerindeysen yapabilirsin. Sonuçta onlardan ayrisin. Senin kararın senin tercihin.
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm şimdiye kadar mahrum olduğum şeyler nolacak yanıma kalacak. Lanet olsun hepsine. Sizin içinizde ukte kalan şeyler var mı?
- +1 yıl
Va elbette olmaz mi en büyük hayalini geç gerçekleştirecegim ve ailemden kurtulamadim.
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm Nedir o hayal aileden kurtulmak mı?
- +1 yıl
Ve ekinin görevini bilmiyorsun herhalde
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm hiçbir şey anlamadım
- +1 yıl
Ailemden kurtulmak ama asıl istediğim sadece bu değil.
Ve bağları ile cümleyi ayirmistim ama sen ikisini de aile olarak algılamissin
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm aileden ayrılmak ve hayalini gerçekleştirmek demiştin aileden ayrılmak dışında da hayalin olduğunu düşündüm ben onu sormuştum
- +1 yıl
Ha onu burada paylaşmam anlama söyleyince anlamı kalmıyor çünkü
- +1 yıl
Aradaki anlama* kısmı yok
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm Ben anladım sanırım ve galiba aynı şeyi istiyoruz
- +1 yıl
Sen ne istiyorsun ki
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm İpucu vereyim manevi bişe
- +1 yıl
Huzur vs
Cevap sahibi+1 yıl@cokcaresizimm Seninkiyle aynı işte söylersem kıymeti kalmaz
Hayatını çalmışlar lann.. ama hiçbir şey için geç değil.. ben 32 yaşında kariyer değiştirdim aplaa.. ben yapıyorsam sen de yaparsın..
00 Yorumla3 lisans diploman var ben daha açıktan okuyorum önlisans için hemde çalışıyorum. yaş 41 emin ol geç kalmak diye bir şey yok. Hayırlı olsun.
00 YorumlaBence biraz kayıp. En büyük kayıp tecrübe denilebilir. Yine de toparlanabilir durum daha sıkı sarılmalısın.
00 YorumlaAkademisyen ol, Yurtdışına git Bilimsel araştırma yap, ya da kendi işini yap, 33 yaşın dan sonra istersen 10 üni oku kölelik yapamazsın
00 YorumlaNe meslegin peki ve yasin Şu an kac? Belli bi yasa gelmissin hala asiri kisitlamiyolardir. 3 okul okuyabildigine gore
00 YorumlaHic birsey icin gec kalmis degilsin.. Bütün islerde basarili olacagini düsünüyorum..
10 Yorumla
+1 yılBence en uygun yaş ülkemizde emeklilik 55 yaş zaten kadınlarda primin dolar emekliye olursun
10 Yorumla
+1 yılBulursun tabiki.. ama ilk bir iki yil sabretmen onemli..
00 Yorumla
+1 yılYoo zaten geç emekli olacak sin primi dolduracak sin kendini geliştirdin enerjim varken normal bence
00 Yorumla
+1 yılHayat böyle ben 22 yasunda küçük çaplı iş yapiyom daha
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı durumdayız kardeşim, Rabbim yardımcınız olsun.
Keşke böyle olmasaydı ama maalesef hayat şartları böyle, Rabbim nice güzellikler nasip etsin inşaAllah.00 Yorumla
+1 yılKayıp değil de yeni başlamak bu yaşta bazı zorlukları da kendisiyle getirecektir illaki
00 Yorumla
+1 yılBen de aynı durumdayım ben de birazcık daha farklı durumlar var tabii. Dertleşebilir miyiz?
02 Yorumla- +1 yıl
Farklı durumlar derken geçmişte yaptığın hatalar mı?
- +1 yıl
@bekleyeninim Hayır öyle değil burada pek anlatamıyorum :(
+1 yılGeç olsun güç olmasın derler. Valla en iyisini yaptın faka da yıpranmazsın.
00 Yorumla
+1 yılhiçbir şey için geç değildir. Biraz dezavantajın var ama çok büyük bi engel değil
00 Yorumla
+1 yılKısa sürede toparlar güncele ayak uydurursun merak etme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende 27 yasindayim ve hala okuyorum yüksek ihtimal 30da bitecek bölümüm
maalesef tecrübede kazanamadim
bilmiyorum iş yerleri 30lu yaşlarinda birini ister mi
benim sıkıntımda bu işte 😒07 Yorumla- +1 yıl
20 yaşındayım o süreci patlayabilir mısınız? Bende bölüm değiştirmek istiyorum da
- +1 yıl
Paylasabilir misiniz?
- +1 yıl
Şöyle ki sınavı kazandigimda 21 olucak hazırlıkla 22 ama istediğim çok farklı alan var ancak sadece aile baskısından kurtulmak için bu duruma kendimi sokmak ne kadar doğru bilemiyorum diyordum. Ancak şimdi hazırlanmanın daha doğru olduğunun farkındayım. Dün bana tartışma esnasında malzeme çıktı. Bunu da kullanabilirim. Bunun haricinde sanırım hazırlanmak en iyi çözüm. Yatay geçişi düşünceme. cunku not ortalaması düşürdüm
- +1 yıl
Bunun haricinde sorumu da gördünüz. Yani normalde ben asıl yapmak ve uğraşmak istediğim konuda bir işe yaramak istiyordum ancak önce bir diploma sahibi olmak daha mantıklı sadece bolume. kararsizim
Çok ama çooookkkk büyük kayıp... hrrşey için artık çok geç.
00 YorumlaDaha taş gibisin iş işten geçmiş değil negatif enerjileri uzaklaştır evrene pozitif enerji yolla geri dönüşler iyi olacaktır
00 Yorumla33 yaşından sonra paran olsa ne olacak en güzel yaşları geride bırakmışsın
00 Yorumla
+1 yılTabii ki değil. Elbette iş bulmada zorlanırsınız ama bugün genç işe başlayanlar bile zorlanıyor. 3 bölümden mezun olmuşsunuz cv nizin farklı yönlerdende dolu olacağını düşünüyorum o yüzden olumsuzluğa odaklanıp kendinizi mental olarak yormayın.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba abla ben 20 yaşındayım uni 1 sanırım benzer sorunları bende cektim. Bölüm değiştirmek ailemden uzaklaşmak istiyorum. Bana bazı konulard yedinci olur musun? Yaşadığın süreci anlatarak aynı şeyi bende hissediyorum çünkü. Iyi geceler
030 Yorumla- +1 yıl
+1
- +1 yıl
şimdi ne yapacaksınız
- +1 yıl
@Michael4732fs şöyle ki yaşadığım olaydan sonra her şey bozuldu sanıyordum aslında her şey bozuk olduğu için yaşadığım büyük olay dagitmis. Bence hala geç degil. Yeter ki seni kötü etkileyen cevrenden uzaklas. Gerisi gelecektir. Uzaklaşma yolu bu da sınava hazırlanmakta buldum ben. Önce tabi konservatuvar için ne yapabilirim onu arasitiricam eğer yapabilirsem para biriktirip eğitim alicam olmazsa uzun yoldan başka bir yerde başka bir bölüm okurken olduracagim.
- +1 yıl
@aysegulb12 yorumlarda bir arkadaşa cevap verdik istersen sende nasıl bir durumun içinde olduğundan bahsedebilirsin 😊
- +1 yıl
şu anki bölümün ne hangi bölümü istiyorsun
ben önümüzdeki yıl sınava girmeyi planlıyorum şimdi 20 yaşındayım - +1 yıl
Uluslarası Ticaret ve Lojistik okuyorum. Normalde bölümden memnunum aile hayatı ve bu şehirdeki kötü anılarından memnun degilim.
- +1 yıl
uzak bir şehirde okul seçince bölümü de değiştirecek misin. ne zaman sınava gireceksin kaç yaşındasın
- +1 yıl
hangi şehirdesin şu an. ne gibi kötü anıların oldu
- +1 yıl
Ben 20 yaşındayım 2023 te sınava gireceğim. Seninle ayni durumu yaşıyoruz. Yaşadığım şehir söyleyemem. Üzgünum.
- +1 yıl
Ya aynı bölümü okumak için yatay geçiş yapmak gerekiyor ama ganom yani not ortalamam dusuk. Ve sanırım bölüm de değiştireceğim inan o kısmı bende de tam yok.
- +1 yıl
çok iyi anlıyorum da yaşadığın şehri şu yüzden merak ediyorum. o şehri söyle ki oranın kötü bir yer olduğunu bilelim
- +1 yıl
Olur ama vizelerim var ancak haftaya hafta sonu konuşabiliriz. Molada telefona baktım zaten
- +1 yıl
bütün gün ders mi çalışıyorsun.
bölümden ayrılınca şimdiye kadar okudukların boşa mı geçecek - +1 yıl
Ya tam tersi calismadim. Onu yetiştirmeye çalışıyorum
- +1 yıl
Instagram michael54872
- +1 yıl
yks yetişir mi bir sene sence
- +1 yıl
Eğer tüm gün telefonda bu tarz sorular sorarsan geçmez 😊
- +1 yıl
ne geçmez
- +1 yıl
ben dün için özür dilerim
- +1 yıl
Klavye çevirmiş. Yetişmez dı doğrusu
- +1 yıl
sen hep KS desin
kütüphaneden dışarı çıkıcam. seni arayabilir miyim. 1 dakika sonra ara beni. - +1 yıl
Instagram dayım.
dün için özür dilerim. saçmaladım ben - +1 yıl
Ben hep KS de değilim. Dün çok yorgun olduğum için 12 ye kadar uyumusum. 1 de sınava girecem. Elime telefonu aldim. Hem ayrıca söyler misin hep KS deyim neden senin 2 saat önce attigin mesajı 2 saat sonra göreyim?
- +1 yıl
Ikincisi gerek yok instagramdan konuşmaya. Iyi günler
- +1 yıl
özür dilerim ya üstüme gelme bu kadar. dün için özür dilerim bir daha olmaz.
- +1 yıl
sapıkçaydı söylediğim.
- +1 yıl
konuşacaksan dışarı çıkarım.
- +1 yıl
Hayır konuşmak istemiyorum. Hoşçakal.
- +1 yıl
tamam. kendine iyi bak sınavda başarılar. eğer bir sorunun olursa anlatıp destek almak istersen bana söyleyebilirsin. psikolojik olarak uzmanlaştığımı düşünüyorum
- +1 yıl
Istemiyorum. Hoşçakal
+1 yılZaten en geç 60 yaşında emeklisin, primin erkenden dolsa ne olur dolmasa ne olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeç değil
yeni yasaya göre 65 yaşına kadar çalışacaksın
yani bu demek oluyor ki
önünde çalışmak için yaklaşık 35 sene var014 Yorumla- +1 yıl
herkes sigortasını kendi mi ödeyecek mimar olan ne yapacak. 5 bin lira veriyorlar mış.
hem ev kiralayıp hemde nasıl birikim yapacaklar
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs herkes aynı durumda
- +1 yıl
okusak bile hayat zor mu diyorsun
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs evet
- +1 yıl
yurt dışına vasıfsız gitmek mi burada okumak mı
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs yurt dışında oku
- +1 yıl
okullar İngilizce istiyor. Avrupa'daki okullar ise para istiyor. hep bir eksiğim oluyor. o yüzden. sen yurt dışında oku derken başvuruyu Türkiye'den mi yap demek istedin
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs hem çalışıp hem okuma imkanı olan yerlerde vardır illa ki
- +1 yıl
okula kabul ederler mi sorun orada. transkriptlerim yüksek değil
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs bilgisayar programcılığı oku ve yazılım öğren
İngilizce de geliştir- +1 yıl
yazılım okumak istediğimi nereden biliyorsun
- +1 yıl
hangi ülkede okuyayım
Cevap sahibi+1 yıl@Michael4732fs Türkiye’de oku
Yurt dışında iş ara- +1 yıl
neden yazılım dedin onu anlamadım
Ben hayalim olan meslek için 15 sene harcayacağım, hiç geç gelmiyor o yüzden bana. Saçma sapan evlilik şeylerine takmıyorsan daha 30-40 senen var, yaşamaya bak yani.
10 Yorumla- Devamını Gör (84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Çeşitli sebeplerden dolayı 33 yaşında işe başlamak büyük bir kayıp mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer