Çeşitli sebeplerden dolayı 33 yaşında işe başlamak büyük bir kayıp mı?

3 lisans diplomam olacak. İlk mesleğimi 2 yıl yapabildim sadece. Her şeyden geri kalmış hissediyorum. İlk bölümümü aile zoruyla okudum. Onlara bağlıydım ve ne deseler oldu ama mesleğim çok yoruyordu ve severek yapmıyordum. Bu yıl 3. bölümümden mezun olacağım 33 yaşında meslek edineceğim. İş bulabilir miyim :( Erkek arkadaşım olmasına bile izin vermezlerdi öyle bir şekilde yetiştim. Evden okula-işe sonra tekrar eve
Çeşitli sebeplerden dolayı 33 yaşında işe başlamak büyük bir kayıp mı?
Cevapla