Kendi sorunlarımla başa çıkamadığım gibi, ailem de beni çok yoruyor. Sıkıldım cidden?

Annem sürekli bir şeylere sinirleniyor ve sinirlendikçe bana patlıyor. Hiçbir şey yapmadığım halde gidip gönlünü almaya çalışıyorum, buna rağmen tersliyor, itiyor. Bu durum ailenin diğer fertlerinde de geçerli, sinirlenen herkes bana patlıyor. Artık sıkıldım cidden. Tek yaşama sebebim annemdi, o da bana kötü davranıyor uzun süredir. İlaçları ağzıma tıkıp uykuya gidesim geliyor. Zor zamanlarımda yanımda olmayan insanların tribine niye katlanıyorum ki?
Kendi sorunlarımla başa çıkamadığım gibi, ailem de beni çok yoruyor. Sıkıldım cidden?
Cevapla