Ailemin sıkıntılarıyla uğraşmaktan bıktım. Ne yapmalıyım?

7kardesiz ve herkes evli ama kimse yuvasının sorumluluğunu alabilmiş değil. evet birbirimize yardım etmeliyiz ama yoruldum. Surekli arabayla işlerini yapmam lazım, çocuklarının harçlıkları, onu bunu bitmiyor. misafirlik biri geliyor biri gidiyor düzenimi koruyamiyorum, anne baba hasta ama gelen gideni bitmiyor. durumlari iyi değil. Ailem kimsenin evlenip kendi basina ayrı bir bağımsız yuva olmasina musade etmiyor. Artık ben kendi başıma sessiz sakin bir hayat istiyorum. Ama yapmasam da vicdan azabı çekiyorum

Ailemin sıkıntılarıyla uğraşmaktan bıktım. Ne yapmalıyım?
Cevapla