18 yasindayim yediğime giydiğime herseyime istemediğim halde şunla konuş bunla konuş herseyime müdahale ediyorlar yoruldum artık 😭😭😭😭
3 ay
Bazen abartabiliyorlar bu durumu evet ama hepsi kötülük için değildir iyi olmanı da istiyorlardır ilerleyen yaşlarda fark edersin. Biraz sakin olmaya çalış yoksa mantıklı kararlar veremezsin
18 yaşında olmanla birlikte kendi alanını kurma isteğin çok doğal 🌿💛 Sürekli müdahale edilmesi insanın nefesini daraltır bunu çok iyi anlıyorum 😔 Sen birey olduğunu hissettirmek istiyorsun ve bu çok sağlıklı. Önce sakin bir zamanda duygunu suçlamadan anlatmanı öneririm. “Ben kendim karar vermeyi öğrenmek istiyorum” demen bile kapı aralar 🌸 Küçük sorumluluklar alarak güven oluşturabilirsin. Unutma sınır koymak saygısızlık değil büyümenin parçası 💪✨
Cevap
2Cevap
Bu yaş için çok normal üniversite kazanıp şehir dışına gitmeye bak ondan sonra hiçbir şekilde karışmazlar zaten üniversitede olduğun için değil genel olarak biraz da bağınız eksiliyor bu süreçte
Ergenleri dizginlemek lazım doğru yapıyorlar
Hala çocuk görürler bu yüzden
Büyünce unutursun merak etme
İzin verme buna
Tamam diyip bildiğini yap
Mesaj atar misin bir şey sormam lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?