Sigarayı bıraktım ama çok sinirliyim bu neden oluyor?

Sigarayı daha 2 gün oldu bırakalı, herkes diyor ki aklına getirme. Ya ben getirmesem o kendi geliyor iç iç iç diyor ama ben kendimi tutup içmiyorum, ve kim bana bişey söylese herkese saldırıyorum bu neden oluyor? Böyle çok sinirliyim anlatamıyorum yani klavye tuşlarına basarken bile dövermiş gibi basıyorum
Sigarayı bıraktım ama çok sinirliyim bu neden oluyor?
Cevapla