Kilolu olduğum için hiçbir şey yapmak istemiyorum, kendimi nasıl motive edebilirim?

Mesela yürüyüş yapmam gerekiyor, ama sırf dışarı çıkmamak için saçma bahaneler üretiyorum. Kilo vermeyi çok istiyorum ve yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama sporsuz olmuyor ne yazık ki.. Kendimi nasıl motive edip dışarı çıkabilirim? Çok basit bir konu gibi gelebilir ama gerçekten o kadar zor geliyor ki anlatamam, sanki bir güç beni evde tutuyormuş gibi. Lütfen yardımcı olur musunuz neler yapmalıyım?
Kilolu olduğum için hiçbir şey yapmak istemiyorum, kendimi nasıl motive edebilirim?
Cevapla