İnsan en çok söylediği sözlerden mi pişman olur, yoksa sustuğu cümlelerden mi?

Bazen insan konuştuğu için pişman olur, bazen de konuşamadığı için içi içini yer. Söylenen söz geri alınmaz derler ama susulan cümle de insanın içinde kolay kolay susmaz. Keşke demek bazen ağzından çıkan bir kelimenin ardından gelir, bazen de tam söyleyecekken yuttuğun bir cümlenin ağırlığından. İnsan en çok söylediği sözlerden mi pişman olur, yoksa sustuğu cümlelerden mi?

#Kişilik&Karakter
İnsan en çok söylediği sözlerden mi pişman olur, yoksa sustuğu cümlelerden mi?
İnsan en çok söylediği sözlerden mi pişman olur, yoksa sustuğu cümlelerden mi?
Cevapla