Genelde söylediklerinizden mi, söyleyemediklerinizden mi pişmanlık duyuyorsunuz?

Selammm ⭐️

Senin yüzün asılmasın diye, ben ne kelimeler astım içimde, söyleyemedim.

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

bilemezsin.
bilemezsin.

#sosyetic

Genelde söylediklerinizden mi, söyleyemediklerinizden mi pişmanlık duyuyorsunuz?
Cevapla