Selammm ⭐️
Senin yüzün asılmasın diye, ben ne kelimeler astım içimde, söyleyemedim.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammm ⭐️
Senin yüzün asılmasın diye, ben ne kelimeler astım içimde, söyleyemedim.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Söylediklerimden pişman olmamak için. Düşünerek konuşmaya çalışıyorum. Söyleyemediklerimden de hiç pişman değilim. Öyle gerekiyordur öyle karar vermişimdir bunun arkasında dururum.
Bazen susmak o kadar yerinde bir cevap olabiliyor ki çünkü. :) Yani kısacası pişman olacaksam veya olmuşsam söylediklerimden ötürü olmuştur. Bu kadarına gerek yoktu düşüncesiyle olmuşumdur en fazla.
Söylenmesi gerekenleri söylerim, söylenmemesi gerekenleri söylemem tutarım içimde.
Çünkü kendimi tutamayıp söylersem zaman geçtikten sonra yerini "keşke söylemeseydim" alacak bunu kendime yapmak istemediğimden susarım.
Gururum daha önemli sanırım...
Bu ben. 🤧
Kız üzülme böylesi daha iyi inan bana.
Hayatımızda kalıcı olmayacak hiçbir şey için çok değerli gururumuzu hiç etmeye gerek yok.
He ama kalıcı olan birşeyse gurur az ötede durabilir sonra tekrar giyeriz üstümüze 😂
İşte kalıcı olduğunu umut ediyorsun ama kalamıyor. Bende söylememe taraftarıyım.. 😅
Aslında biraz uzaktan, dışarıdan bakmayı becerebilsek kalıcı olup olmadığını anlarız.
Ama içindeyken dışarıdan bakabilmek zor galiba.
Bazen duyguları bir kenara bırakıp soğuk kanlilikla mantık çerçevesinde bakmak hayat kurtarıyor.
Bunu kesinlikle yapabilmemiz gerekiyor kendimiz için.
Yanisi olamayacak duaya amin dememek gerekiyor 😅
Bu sebeple söylememek çok çok akıllıca😂
Hepimiz olmayacak dualara amin demekte ustayız :D ne dersin?
Aslında ben dememeyi öğrendim gibi.
Yaşla mi alakalı, yaşanmışlıklarla mı alakalı bilmiyorum ama kolay vazgeçmeye baş başladım.
Olmayacak birşeye de boşa kürek sallamamayı öğrendim.
İnşallah, galiba, olabilir 😂😂😂
Bende inşallah, galiba, olabilir hsjd
Diye diye öldüler...
😂😂😂😂
İyi insanlardık :D
Teşekkürler 🌸
Yazdıklarımızı okududum da...
Biz komik miyiz 😂😂😂
Rica ederim 😅🌸 on numara beş 🌟ız :D hajshs
İsen öyle diyorsan öyleyizdir o zaman 😂😂😂
Mükemmelll :D
Ben söylemediklerimden. Kırmak, ezmek, incitmek istemiyorum.
Kıyamama hastalığım var. Ama işte kendime haksızlık ediyorum.
Değer mi, değmez..
Genelde insanlar yaptıklari hakkında pişmanlık duymazlar zaten olmuş gitmiş, en azından denedim diyebilirler.
Yapmadığı bir şey için hayatının sonraki yıllarında bir çok insan eminim keşke yapsaydım demiştir.
Bir video vardı ya yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda aynı o 😂
Ama yaptıklarımız değil ki konu, söylediklerimiz veya söyleyemediklerimiz 😅
Kafam açılmamış ya daha demek ki 😂😂 yaptıklarimizi söylediklerimiz, yapmadiklarimizi da söylemediklerimiz olarak değiştirelim 😂😂
Tamam değiştirdik farzedelim 😅
Teşekkürler 😅😅
Eig için teşekkürler :)
Rica ederim ✌️
Cevap
20Cevap
Ben ne var ne yok söyleyenim, öyle içimde hiç bir şey tutmam. Haliyle hiç bir pişmanlığım yok.
Söyleyemediklerimden pişmanlık duyarım duyarsam
Bu sarkiyi cok seviyorum, nasil guzel bir sesi var oldukca huzurlu hissettiriyor insana.
Sorunun cevabi ise sanirim ikisinde de ciddi bir pismanlik yasamiyorum.
Evet Yanında kahve, sigara ve temiz hava..
Kesinlikle soylemediklerim! Soylemediklerimden pismanlik duyuyorum.
Parca guzelmis sabah, sabah iyi geldi bee, tesekkurler :)
Evet güzeldir.. :)
Yaptıklarım için pişman değilim. Aklım hâlâ yapamadıklarımda 🙂😂
Yahu yaptıklarımız değil soru söyleyemediklerimiz 😃
Aynı mantıkla cevap verdim say. Öyle desem tadı olmazdı 😂
😂😂 tamam kabul
Söyleyemediğim bişey olmaz genelde.. Söylediklerimden de pişmanlık duymuyorum çünkü kimsenin ahını alacak bir haksızlık yapmam. Söylediklerimin altı her zaman doludur ve ben her söylediğimin arkasındayım.
Söyleyemediklerimden genelde pişmanlık duyarım..
Bende, fırsat varken söylemeli 😅
Kesinlikle öyle sonra içimize dert oluyor..
içimde kalıp patlayacağına dümdük suratına kusanlardanım.
https://www.youtube.com/embed/iKztTsE0uE0Söylediklerimden çoğu zaman pişmanlık duymam ama soyleyemediklerim nedeniyle pişmanlık olmuştur mutlaka
Çok konuşan biri değilim o yüzden söylediklerimden pişman olduğum yoktur. Söylemediklerimin pişmanlığı daha fazla
Bazen sinirlenince kendimi kaybediyorum, çoğunlukla söylediklerimden pişmanım, bizde bi laf var konuşmak gümüşse susmak altındır.
söyledim söyliceğimi hayatımda hep ama hâlâ aklım söylemediklerimde keşke şunu da söyleseydim bunu da diyip durduğum çok oldu
Aldığım her bir nefesten pişmanım ( Haşa sitemim Allaha değil, Boşa yaşadığım için kendime)
Çoğu insan fazla düşünerek davranmayı hak etmiyor. Sustuklarım
Her ikisinden de pişman olmam. İçimden gelirse söylerim, gelmiyorsa söylemem.
Hicbir seyden pisman olmuyorum soylediysem hak etmistir soylemediysem icimden gelmemistir
Ben söylediklerimden pişmanlık duymuyorum, açık sözlüyüm ağzıma geleni söylerim
Her hissedilene cümle kurulamıyor diye düşünüyorum.
Söyleyemediklerim..
Malûm "Söylediklerim hissettiklerimin yarısı bile değil"
Söylüyorsam haketmiştir söylemiyorsam değmiyordur ✌️sıfır pişmanlık
İçimde çok tuttuğum için söyleyemediklerim çok fazla.
Hayır bunlar için pişmanlık duymam haketmişki söylemişim söyleyemediğim şeyler yok genelde her şeyi derim
Belli olmuyor bazen her ikisinden de pişman oluyorum. Ama olan oluyor sonuçta. Ortada bir gerçek varsa söylemek doğrusu olur belki acıtır keşke demeseydim derim. Ama bilinmesi gerekiyorsa zamanı gelmişse söylenir.
Zamanında söyleyemediğim bir şeyden çok pişmanım.
gerekeni söylerim, bazen de kalp kırmamak için susarım falan işte 😅
Genelde söylediklerimden
Ben çoğunlukla söylediklerimi yanlış söylediğim ve o yüzden asıl soylemek istediklerimi soyleyemedigim için pişman oluyorum
Söyleyemediklerimden
Söyleyemediklerimden pişman oluyorum..
Söylediklerinden
Söyleyemediklerimden.
Soyliyemediklerimden oluyo👌
Tamamlanmamış her şey pişmanlıktır.
Ben söylediklerimden
Pişmanlık duymuyorum
Söylemediklerim.
Söylemediklerim maleseff
vızıklayan bir yapın var .
şaştım
vızıklatalım mı birbirimizi?
https://www.youtube.com/watch?v=e6c_GaZGzMA
onu . iktim öldü artık .
yegane sebep sensin artık !
Söyleyemeyip gözyaşı olarak çıkarttıklarımdan
Bazen söylediklerimden
Söylemeyi unuttuklarımdan😂
Pişmanlık duymuyorum
Söyleyemediklerimden…
Soyleyemediklerimden.
açıklamada çok yaralıydı varya
Söyleyemediklerinden
Söyleyemediklerimden 🥲
Soylemeddiklerimden pismanim
Pişman olacağım şeyler yapmam
İkiside..
Söylemediklerimden
Söylemediklerimden dolayı genelde
Söylemediklerim
An amazing man. He explains things that are very difficult to understand in a very understandable way.
👏👏👏
Söyleyemediklerim
Söylemediklerim
Söylemediğim zaman pişman oluyorum
Düşündürücü soru
sustuklarımdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?