
Hiç birini kırdınız mı söylediğiniz sözler yüzünden?
Bazılarımız fevri davranıyor acımasız olabiliyor bende kırmışımdır istemedende olsa.
Keşke söylemeseydim dediğiniz oldu mu?
#istanbul_bey

Hayir , birini kırmışsam vardır bir sebebi... bilerek yaptığım hic bir şey den pişman olmam.
Beni o raddeye getirmişse büyük olasılıkla hak etmiştir
Teşekkür ederim
🌸
Cevap
1Cevap
Düşünmeden konuşmam hiç. Kıracak sözler de söylememeye çalışırım, söylemişsem hak etmiştir büyük ihtimalle
Evet bazen fevri hareketlerim oluyor. Bi kac saat sonra veya 1-2 gun artik sinirim nezaman gecerse ozur dilerim hakli olsam bile
Sevdiklerime karşı sesimi yükseltince biraz pişmanlık duyuyor olabilirim😬biraz fevri davranıyorum ben
İstemeden yapmışımdır ve tabii ki pişmanlık duyarım. Bile isteye sevdiklerimin kalplerini kırmam.
Hyr duymam kalbini kırdıysam iyi yapmışsım bidaha olsa bidaha yine kırarım
Hakettigi icin soylemisimdir o yuzden duymam ama cok nadir sinirliyken olmustur
Olabiliyor. Dobra bir yağım olduğu için
Anında pişman oluyorum ama iş işten geçiyor tabi
Devamlı yaşarım bunu devamlı
Yoo az bile söyledim
Evett duyarım duydum duyuyorum
Anneme derken bazen
Duymaya başladım..
Pişman olmam ben
Gerekirse evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar