
Peki sinir anında söylenen sözler kisinin içinde tuttugu bazı şeylerin sinir sayesinde dışa vurumu ise insan bundan neden pişman olur ki?

pişman olacağım şeyler söylememeyi öğreniyorum. kendimi eğitiyorum bu konuda. insanların "iyilik" adı altında yapılan şeyler olunca kızabiliyorum yani bazen evet
Cevap
6Cevap
Sinirliyken genelde ağzımdan kırıcı laflar çıkmaz sevdiklerime karşı. Dikkat ederim
hayır sinir anında söylediğim sözler asıl düşüncelerimdir
Hayır, pişmam olmam..
Çünkü o anda ne diyeceğimi bilirim ve hak etmiştir mutlaka o sözü..
Oluyorum çünkü kendimi kaybediyorum. Söylemek istediklerimde çok haklıyım lakin söyleme tarzım aktarmam yanlış
Pişman oluyorum ama belli etmiyorum, nasıl olsa unutulur diye zamana bırakıyorum. Öyle de oluyor
En sinir olduğum sey ya sinir anında söylenen sözler aslında içinde biriktirdiğin şeylerdir. Pişman olmanın faydası yok
Şuana kadar pek pişman olmadım.
Bazen oluyorum bazen de hak etti diyorum
Bazen evet
Hayır, olmam.
Çok fazla hemde 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?