En çok neyi söyleyemediğiniz için pişmansınız?

Hadi içimizi dökelim..

( Bildiğim biseyin doğruluğunu ispatlayamamak kanıp bulup kardeşime diyememek )

En çok neyi söyleyemediğiniz için pişmansınız?
Cevapla