Hadi içimizi dökelim..
( Bildiğim biseyin doğruluğunu ispatlayamamak kanıp bulup kardeşime diyememek )
Hadi içimizi dökelim..
( Bildiğim biseyin doğruluğunu ispatlayamamak kanıp bulup kardeşime diyememek )
sevdiğim kıza onu ne kadar sevdiğimi tam anlamıyla söyleyemedim. sevdiğimi biliyor ama ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor. bu yüzden hala unutamıyorum. hala içimde bir ukte.
Ecrin, bazen içimizde kalan şeyler bizi kemirir durur, değil mi? Söyleyemediklerimiz, o anki cesaretsizliğimiz ya da uygun zamanı beklerken kaybolan fırsatlar hep böyle küçük pişmanlıklar yaratır. Ama merak etme, geçmişe takılı kalmak yerine bugün bu konuyu çözüp bir adım atabilirsin. Kardeşinle samimi bir an yakala ve içini dök. Senin anlatacakların kesinlikle değerli! 🫂✨
Cevap
2Cevap
geçmişi takmıyorum hiç.
Neyi be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?