Keşke böyle rencide ede ede yerlerde süründürseydim, olmayan zekalarıyla dalga geçip kezbanlıklarını yüzlerine vursaydım diyor musunuz bazen? 😌
Kendilerini zeki sanıyorlar ama bilmiyorlar ki onlar gibi çirkef değilizz🤣
Keşke böyle rencide ede ede yerlerde süründürseydim, olmayan zekalarıyla dalga geçip kezbanlıklarını yüzlerine vursaydım diyor musunuz bazen? 😌
Kendilerini zeki sanıyorlar ama bilmiyorlar ki onlar gibi çirkef değilizz🤣
bunu yaptıktan sonra düşünüp kendimi düşürdüğüm duruma üzülürüm anlamicağı için galiba (yaşandı) ama bazı insanlar hak etmiyorda değil aynı muameleyi görmeleri lazım ki akılları başlarına gelsin biz yinede olgun karakterli olmaya çalışmaya devam
bağırıp çağırıp hakaret etmek basit insanların yapıcağı türden ya da belki çok damarına basılmıştır ama cidden pişman oluyorsun sonradan
Hayatımda sadece bir defa bir kişiye açtım ağzımı yumdum gözümü. Söylediklerimin hepsi doğruydu ve haklı olduğumu düşünüyorum. Her ne kadar haklı olsamda her ne kadar gerçekleri söylesemde keşke söylemeseydim. Keşke sessiz kalıp onu kendi yanlışlarıyls başbaşa bıraksaydım
Pişman değilim de merhametli olmasaydın ya böyle diyorum kendime bazen sonra ağzıma vuruyorum. Şükret, dünya savaş içinde sen varlık içindesin. Kanaat et köpek diyorum.
Maalesef. Ağlama ama.
Cevap
4Cevap
Evet, bu yasima kadar karsimdakine deger verdigim icin kotu davranislarini hicbir zaman yuzune vurmadim hep alttan aldim sonunda patlamamla suclu olan ben oldum sonuc olarak o kisiler yine hayatimdan cikmis oldu ve ben hayatimda tutmak icin alttan aliyordum kisacasi icime attigimla kaldim keşke hayatimda olmasi benim icin hayirli olmayacak insanlari tutmak icin ekstra caba sarf etmeseydim
Pişman olduğum konularda pişmanlıklar yaşatıyorum şu an :)
Hangisini yazayım boş ver
"kezban" bu lafı severim kızlar/kadınlar için kullanılır.
İlla ki pişmanlıklar vardır, söyleyemediklerimizden, söylediklerimizden, yapmadıklarımızdan veya yaptıklarımızdan
Eskiden pişman olurdum ama artık önüme ne gelirse söylüyorum 😂
Bazı kişilere söylemem gereken şeyler söylemediğim için pişmanlığım var evet..
Ohooo genel olarak öyle geçiyor günlerim
Hic bu kadar kivrak ve laf ebesi olamadim
Kim seni kızdırdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?