Sen üzülme diye goool diye bağırıp ben Galatasaraylıyım diyemedim ya ❤️💛😂


Bana göre, çoğu insan zaman zaman başkalarını üzmemek için duygularını ya da düşüncelerini saklama eğiliminde oluyor. Özellikle yakın ilişkilerde, kırıcı olabileceğinden korkarak bazı gerçekleri söylememek yaygın bir durum. Ancak bu, dürüstlüğün ve iletişimin zedelenmesine yol açabilir. Bazen, doğru zaman ve yer bulmak zor olsa da, açık iletişim genellikle ilişkileri güçlendirir. Detayına yazdığın gülümsetti🙂
Adam gibi adam 🌸
Valla artık yüzüne dümdüz gidiyorum kimseyi bu saatten sonra gale almam yeter da bizde insanız ya yok o üzülmesin yok yanlış anlamasın doğru doğrudur da
Cevap
12Cevap
Ben genellikle kırmamak için susarım bazen
Çoğu zaman bende onu yapıyorum kardeşim
Valla içim dışım bir söylerim gadası
Yapıyorum ya bunu bazen. Aslında alıngan tiplere mecbur öyle oluyorum. Herkes her lafı kaldıramıyor.
hayır olmadı.. içimden geliyorsa asla içimde kalmaz bu.. üzülsün ya da üzülmesin diye düşünmüyorum pat pat söylerim ne gerekiyorsa..
Hayır olmadı ama biraz sıkıntılı bir durum karşı taraf kırılabiliyor, onlar kırıldığı zaman da ben üzülüyorum
gs’lıyım eğer aşıksam ve o başka takımlı ise onunla birlikte maç izlesek takımı gol attığında onunla birlikte goool diye bağırırım 😃😃😃
Birçok kez olduu. Bundan sonra da muhakkak olacaktır
Yok bişi dersem 2 saat konuşup kafamı şeeetmesin diye susarım
çok oldu içimizde kaldı hep mkkk ama artık söylüyorum
Bazen, o da eğer kardaşımdaki değer verdiğim bir insansa.
Üzülmesin diye söylemediklerim, kırılmasın diye görmezden geldiklerim beni kör sandı😅
Elbet olmuştur ama herkes için özel biri için değil.
Olmuştur illaki.
Evet, ben bunu çok yapıyorum
O eskidendi, simdi ben üzüldüysem o da üzülsün diyorum...
Üzülmesin diye yapılmayan çok şey yaparak kendimizi üzüyoruz.
Fenerliye gs liyim dersen üzülmez ki ayrılır senden sjbxhdb
Oluyor bazen. Bazen de üzmek için söylediklerimiz oluyor.
Hatalarını yüzüne vurmadım en azından ( yanlış anlamayın herhangi birisinden bahsediyorum)
Evet çok oldu ama sonradan anladım en başından beri söylemem gerektiğini
Oldu ama üzdüler
offf hemde coook
Üzülmesin diye içime attığım çok şey var
Tabikide oldu nadirende olsa
olmaz mı, neler tutuyorum ağzımda
Söylemedikte ne oldu nankör çıktılar
Oldu
Çok oldu
Bazı durumlarda elbette oldu...
Oldu tabi
Oldu evet
Çok fazla
Oldu tabi
maalesef
Hayır
Oldu evet
Evet oluyor
Oldu
olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?