Üzdüğüne pişman olmadığın, iyi ki üzmüşüm dediğin biri var mı?

Üzdüğüne pişman olmadığın birisi var mı?
Var 😌
Var 😌
Üzdüğüne pişman olmadığın, iyi ki üzmüşüm dediğin biri var mı?
Cevapla