Evet, telafi edebilirdim.
Hayır, haklıydım. Onun için asla özür dilemem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevdiğim insana baştan koşulsuz özür dilerim defalarca sorarım söylesin hatamı diye.. Değerimi bilsin yeter ki. Tek istediğim konu her neyse dürüstçe konuşsun, açık olsun, duygularını gizlemesin. Kâlbimi kırmadan beni sarıp sarmalasın duygularıyla yeter ki. Özür dilemekten gocunmam, özür dileyenin de yeter ki pişmanlığı içten olsun..
Bazı durumlarda evet hala aklıma gelir üzülürüm genelde orta okul, lise zamanları tabi o zaman bende küçüktüm şu an olsa yapmazdım hatırladıkça sende çocuktun diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum çünkü gerçekten kafama çok takılıyor.
Cevap
26Cevap
Özür dilemem gerekiyorse dilerim. Dilemediysem özür dilememi gerektiren bir şey de yoktur.
aynen katılıyorum bu lafa
Ben hatam olduğu sürece özür dilerim
Yaptığım hatadan dolayı özür dilemekten asla çekinmem ama bunu bi taraflarına takmayip affetme gereksiniminde bulunmayanlarla da bi daha muhattap olmam.
Telafi edebilecekken, gurur yaptığım bir hâl oldu. Pişman değilim ama yapsam da niye yaptım demezdim, şimdi neden yapmadım demediğim gibi.
Şimdiye kadar yanlış yaptığım herhangi bir davranış için özür dilemekten çekinmedim. Ama buna rağmen umursamaz olanlara da, dönüp bir daha bakmadım...
Elimden geldiğince özür dileyecek bir şey yapmam olursa da özür dilerim
Genelde olmaz. Olursa da dilerim ya. Gönül alırım. Kimsenin gönlünü kırık brıakmak istemem
Hayır özür dilemem gerekirse dilerim bir pişmanlığım yok
Hayır, haklıydım. Onun için asla özür dilemem
Özür dilenecek bir şey yapmam kimsedende özür dilemem
Haklıda olsam , haksızda olsam özür dilerim çünkü özür dilemek büyük erdemliktir. Kabul eder veya etmez. Ben gerekeni yaptım ve yaparım.
ota b*ka özür dıleyınce her şeyde kendılerını haklı görüyorlar , gerektiğinde evt
Özür dilerim sorun değil ama karşın özür dilediğimi görünce üste çıkma çabası çok sinir bozucu bir şey
hayır
hakedenden hep özür diledim
Ama hala dilemedim 😂😂
Eger hatali isem zaten dilerim
Evet, çok öncelerden olmuştu.
Pasa gönlüm bilir
Özür dilicek bişe yaşamadım
Oldum kanka haksızdım çünkü
Hak etmiştir özür dileyeceğim bir şey olamaz
Hayır genelde özürlük bir şey yapmam
#Hükümdar
Hayır, haklıydım.
Onun için asla özür dilemem
Pişman olururm haksizsam
hayır
dilemediğim için bir kere oldu
Hayır dilemedim
Hayır olmadım hatalıysam dilerim
Oldu
Oldu
Özür dilerim
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?