𝑘𝑒𝑠̧𝑘𝑒 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑚𝑒𝑠𝑒𝑦𝑑𝑖𝑚 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑛𝑖𝑧 𝑜𝑙𝑑𝑢 𝑚𝑢 ?
𝑜̈𝑧𝑢̈𝑟 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑑𝑒𝑔̆𝑚𝑒𝑧 𝑏𝑎𝑧𝚤 𝑖𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟...


İnsan verdiği değeri geri alamayınca kalbi çok kırılır onun için yaptıkları gözünde aşırı büyür küçücük bir özür bile keşke yapmasaydım zaten haketmiyordu tarzında düşünceler geçer çoğu kişinin aklından
Bu kadar büyütmeye gerek yok geride pişmanlık kalmaması için özürler de dilenmeli değerler de verilmeli bana kalırsa en azından her şey bittikten bile saygı kalabilmesi için
Allah'a emanet olun 🤚
Evet haklısınız 🌸☺️
Cevap
6Cevap
Hayır hiç olmadı.
olmadi haksızlık yaptım kırdım ise çekinmeden özür dilerim gönlünü alırım. bundan hiç pişmanlık duymadım
Günaydın
Asla hatam varsa her zaman için özür dilerim
Hatırlamıyorum.
Oldu.
Hatam varsa pisman olmadim hic peki sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?